Re: Rocket League

227
Wel ja, ik vind het ook net zo spannend om de hele match gelijk of achter te staan en dan zo nipt nog te kunnen winnen. Fantastisch :)

Ach ja, ge wint online toch genoeg, dus slecht zal het niet geweest zijn om op rookie te spelen :p

Re: Rocket League

228
ZIt soms echt veel variatie in de eindscore. Soms win je met 9-1 en andere keren is het spannend en krijg je overtime.
Ben zelf nu level 25

edit:
Totaal 13 goals in deze match: 10 van mij en de andere 2 waren assists van mij en 1 goal van de tegenstander
Image

Re: Rocket League

231
Terug van verlof, wegzijn van al dat trophy-geweld heeft mij goe gedaan :p

Iemand die ESL speelt? :) Niet dat ik het overweeg, ben gewoon benieuwd.
Ikzelf ben ondertussen Veteran (level 32), het 'vliegen' begint toch al goed te lukken, enkel tijdens de vlucht nog mikken is wat anders ...
PSN tichke
Image

Re: Rocket League

233
tichke wrote:Terug van verlof, wegzijn van al dat trophy-geweld heeft mij goe gedaan :p

Iemand die ESL speelt? :) Niet dat ik het overweeg, ben gewoon benieuwd.
Ikzelf ben ondertussen Veteran (level 32), het 'vliegen' begint toch al goed te lukken, enkel tijdens de vlucht nog mikken is wat anders ...
Dat zijn de officiële toernooien toch? Wel ik ben nog lang niet goed genoeg maar zou wel graag eens meedoen. Beetje een doel om naar toe te werken. ;)
Image

Re: Rocket League

234
Elexus wrote:
tichke wrote:Terug van verlof, wegzijn van al dat trophy-geweld heeft mij goe gedaan :p

Iemand die ESL speelt? :) Niet dat ik het overweeg, ben gewoon benieuwd.
Ikzelf ben ondertussen Veteran (level 32), het 'vliegen' begint toch al goed te lukken, enkel tijdens de vlucht nog mikken is wat anders ...
Dat zijn de officiële toernooien toch? Wel ik ben nog lang niet goed genoeg maar zou wel graag eens meedoen. Beetje een doel om naar toe te werken. ;)
ESL organiseert veel e-gaming toernooien/kampioenschappen. Ik ken ze van CS 1.6 en Trackmania.
Het niveau is er tamelijk hoog, al doen ook "amateurs" of minder skilled gamers mee. Die worden er uiteraard wel snel uitgespeeld.

https://play.eslgaming.com/rocketleague/europe
PSN tichke
Image

Re: Rocket League

235
Enige nadeel als je online speelt en je moet met bots verder omdat er niet genoeg man is, is dat ze heel erg slecht zijn.
Als je de herhalingen bekijkt en er komt een bal langszaam op doel af dan rijden ze gewoon van de bal weg. Dit wordt helemaal irritant als je met 2 bots speelt. Ze rijden de bal vaker in eigen doel dan dat ze nuttig zijn. En ze rammen je nog vaker dan dat de tegenstander dat doet.
Hopelijk wordt dat nog een beetje aangepakt zodat ze iets slimmer worden in het verdedigen
Image

Re: Rocket League

236
Marty wrote:Enige nadeel als je online speelt en je moet met bots verder omdat er niet genoeg man is, is dat ze heel erg slecht zijn.
Als je de herhalingen bekijkt en er komt een bal langszaam op doel af dan rijden ze gewoon van de bal weg. Dit wordt helemaal irritant als je met 2 bots speelt. Ze rijden de bal vaker in eigen doel dan dat ze nuttig zijn. En ze rammen je nog vaker dan dat de tegenstander dat doet.
Hopelijk wordt dat nog een beetje aangepakt zodat ze iets slimmer worden in het verdedigen
Welk 'niveau' zijn de bots online? Op rookie vond ik ze offline in de carrièremodus ongelofelijk dom (own goals, onbegrijpelijk missen, wegrijden van de bal, ...). Op de hogere moeilijkheidsgraden vond ik ze al een heel stuk beter.

Re: Rocket League

238
Marty wrote:Ik dacht gelezen te hebben dat ze aan niveau aangepast worden. Maar als ik met mijn pro rank steeds met rookies gematched wordt blijven de ai dat denk ik ook
Vreemd, ik ben ook pro en ik kom bijna altijd bij anderen van hetzelfde niveau uit. De matchmaking werkt zeer goed voor mij

Re: Rocket League

239
De bots krijgen het gemiddelde niveau van de nog aanwezige spelers. Daarvoor waren ze OP, nu zijn ze soms vrij slecht.
Probleem is dat je "niveau" ingame eigenlijk niet veel zegt. Je kan tegen veterans uitkomen die amper pro niveau halen en omgekeerd.

Als ik morgen een nieuw account maak ben ik amateur, maar wel op pro niveau.

Ik speel het liefst ranked 2v2 of 3v3. 4v4 hoop ik dat ze met iets grotere velden komen. Nu is het echt wel chaos zoals de modus noemt.
Op ranked vind ik de matchmaking juist beter, je komt vaker tegen mensen tegen van je niveau. Enkel in het begin niet omdat je niet op niveau wordt ge matched, maar op ranking (werkt met puntensysteem, divisies) en je dus helemaal onderaan begint.
PSN tichke
Image

Re: Rocket League

240
tichke wrote:De bots krijgen het gemiddelde niveau van de nog aanwezige spelers. Daarvoor waren ze OP, nu zijn ze soms vrij slecht.
Probleem is dat je "niveau" ingame eigenlijk niet veel zegt. Je kan tegen veterans uitkomen die amper pro niveau halen en omgekeerd.

Als ik morgen een nieuw account maak ben ik amateur, maar wel op pro niveau.

Ik speel het liefst ranked 2v2 of 3v3. 4v4 hoop ik dat ze met iets grotere velden komen. Nu is het echt wel chaos zoals de modus noemt.
Op ranked vind ik de matchmaking juist beter, je komt vaker tegen mensen tegen van je niveau. Enkel in het begin niet omdat je niet op niveau wordt ge matched, maar op ranking (werkt met puntensysteem, divisies) en je dus helemaal onderaan begint.
Het zou wel mooi zijn moest uw niveau berekend worden door uw gemiddelde score van de laatste 10 matchen ofzo.
cron