Re: Open world race game

19
gisteravond heb ik the crew demo getest.

vind het toch niet echt zo.
vind ik vind het te arcade, en ik hou niet ervan om zoveel offroad te moeten racen, geef mij maar gwn een toffe game zoals midnight club serie reeks of test drive, dat waren voor mij echt mijn favoriete games, maar daar zijn volgens mij niet echt games meer van.

weet eigenlijk ook niet of het nog ooit gaat uitkomen, ik wacht namelijk al sinds 2011 op een nieuwe test drive en sinds 2008(verbeter als de jaartal niet klopt) op een nieuwe midnight club.


ligt het aan mij, of komen er laatste jaren steeds minder goeie racegames uit (project cars is uitzondering, want die was/is enorm goed)

Re: Open world race game

20
Vincentl10 wrote:gisteravond heb ik the crew demo getest.

vind het toch niet echt zo.
vind ik vind het te arcade, en ik hou niet ervan om zoveel offroad te moeten racen, geef mij maar gwn een toffe game zoals midnight club serie reeks of test drive, dat waren voor mij echt mijn favoriete games, maar daar zijn volgens mij niet echt games meer van.

weet eigenlijk ook niet of het nog ooit gaat uitkomen, ik wacht namelijk al sinds 2011 op een nieuwe test drive en sinds 2008(verbeter als de jaartal niet klopt) op een nieuwe midnight club.


ligt het aan mij, of komen er laatste jaren steeds minder goeie racegames uit (project cars is uitzondering, want die was/is enorm goed)
Ligt eraan wat je verstaat onder echt goede racegames. Project Cars heb ik ook van genoten, maar das een circuit racer. Gran Turismo blijft nog altijd mijn favoriete racegame al heeft die reeks ondertussen toch al wel redelijk van zijn pluimen verloren.

Heb nu net Need for Speed ( de laatste in de reeks) uitgespeeld en tja echt wauw vond ik het niet. Maar als je "open" world wil racen is dit er toch wel eentje dan ook denk ik. Tenzij je natuurlijk gewoon de laadschermen gebruikt en niet rechtstreeks altijd naar je objectieven rijdt.
Image

Re: Open world race game

22
Vincentl10 wrote:weet iemand hier of forza horizon 3 voor PC een ingekorte versie wordt van xbox one versie?

ik heb natuurlijk geen xbox one maar wil wel horizon 3 spelen
Geen idee, maar ik zou niet inzien waarom ze dat zouden doen? Gewoon de game kopen lijkt mij.
Image

Re: Open world race game

23
NTGSruler wrote:
Vincentl10 wrote:weet iemand hier of forza horizon 3 voor PC een ingekorte versie wordt van xbox one versie?

ik heb natuurlijk geen xbox one maar wil wel horizon 3 spelen
Geen idee, maar ik zou niet inzien waarom ze dat zouden doen? Gewoon de game kopen lijkt mij.
omdat ze het gedaan hebben met motorsport 6, als ik er iets over vind in de nabije toekomst laat ik et zeker weten. teegn release zal da wel geweten zijn zekers , zou maar lame zijn anders.
Image

Re: Open world race game

24
Open world en racen is vrijwel per definitie arcade.
Op de PC zou ik zelf voor een van deze games gaan:
1 - Burnout Paradise
2 - Driver San Francisco
3 - Need for Speed: Most Wanted (of hot persuit = bijna hetzelfde)
4 - Grand Theft Auto Online

En inderdaad in september komt natuurlijk ook Forza Horizon 3 uit voor Windows 10. Zeker even in de gaten houden.

Midnight Club: Los Angeles vond ik zelf geen succes.

Re: Open world race game

25
FGras wrote:Open world en racen is vrijwel per definitie arcade.
Op de PC zou ik zelf voor een van deze games gaan:
1 - Burnout Paradise
2 - Driver San Francisco
3 - Need for Speed: Most Wanted (of hot persuit = bijna hetzelfde)
4 - Grand Theft Auto Online

En inderdaad in september komt natuurlijk ook Forza Horizon 3 uit voor Windows 10. Zeker even in de gaten houden.

Midnight Club: Los Angeles vond ik zelf geen succes.
en wellicht Need for Speed : The Run :idea:

Re: open world race game

26
NTGSruler wrote:
paveman wrote:
NTGSruler wrote:
Vincentl10 wrote:the crew is idd een open wereld ding, maar mij lijkt die niet echt leuk
Is moeilijk te beoordelen natuurlijk als je het nog niet geprobeerd hebt?

Verder denk ik dat het kwa dat genre nog wat afwachten zal worden...
Valt de nieuwe NFS niet onder hetzelfde genre?
Das ook een open wereld ja :)
Die is inderdaad open wereld, al is die wereld niet zo gigantisch als in The Crew. Ik vind die laatste Need for Speed (2015) wel een enorm goede game, ik heb em pas gekocht en gespeeld en heb er enorm van genoten.

Re: Open world race game

27
Gamefreak wrote:
FGras wrote:Open world en racen is vrijwel per definitie arcade.
Op de PC zou ik zelf voor een van deze games gaan:
1 - Burnout Paradise
2 - Driver San Francisco
3 - Need for Speed: Most Wanted (of hot persuit = bijna hetzelfde)
4 - Grand Theft Auto Online

En inderdaad in september komt natuurlijk ook Forza Horizon 3 uit voor Windows 10. Zeker even in de gaten houden.

Midnight Club: Los Angeles vond ik zelf geen succes.
en wellicht Need for Speed : The Run :idea:
Dat was toch geen Open World? :?

Re: Open world race game

28
FGras wrote:
Gamefreak wrote:
FGras wrote:Open world en racen is vrijwel per definitie arcade.
Op de PC zou ik zelf voor een van deze games gaan:
1 - Burnout Paradise
2 - Driver San Francisco
3 - Need for Speed: Most Wanted (of hot persuit = bijna hetzelfde)
4 - Grand Theft Auto Online

En inderdaad in september komt natuurlijk ook Forza Horizon 3 uit voor Windows 10. Zeker even in de gaten houden.

Midnight Club: Los Angeles vond ik zelf geen succes.
en wellicht Need for Speed : The Run :idea:
Dat was toch geen Open World? :?
ik dacht toch van wel, of ben ik mis ? :think:

Re: Open world race game

29
ik ben er achter gekomen, dat de laatste game die echt leuk was op dat gebied, tdu2 was

verder brengen ze helaas nooit meer openwereld race games uit zoals ik ze wil :(

need for speed rivals, need for speed most wanted, need for speed, need for speed payback allemaal geprobeerd maar niet wat ik zoek :(

the crew 1 en 2 is ook niet wat ik wil, dat is te arcade achtig

Re: Open world race game

30
TDU2 heb ik destijds laten liggen omdat de reviews ook niet zo lovend waren. Achteraf bekeken was dit eigenlijk best wel nog goede game. Jammer dat je je goesting niet vindt. Het is een longshot maar probeer GTA V online anders. Er zijn ook enorm veel races wat je kunt, zowel ter land, zee en in de lucht + open wereld. En nee ik bedoel dit niet als grap. Het racen is best leuk.
Image
cron