Re: Project CARS

20
Het ziet er allemaal wel heel mooi en goed uit. Als er nog voldoende andere indrukwekkende racegames in het sim-genre op PS4 zouden verschijnen, kan ik het nog wel overwegen om een ander stuur te kopen. Al zal dat toch pas voor binnen een paar jaar zijn.

Re: Project CARS

21
met0t0 wrote:Het ziet er allemaal wel heel mooi en goed uit. Als er nog voldoende andere indrukwekkende racegames in het sim-genre op PS4 zouden verschijnen, kan ik het nog wel overwegen om een ander stuur te kopen. Al zal dat toch pas voor binnen een paar jaar zijn.
als de ps5 uit is zeker ? :q:

Re: Project CARS

22
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:Het ziet er allemaal wel heel mooi en goed uit. Als er nog voldoende andere indrukwekkende racegames in het sim-genre op PS4 zouden verschijnen, kan ik het nog wel overwegen om een ander stuur te kopen. Al zal dat toch pas voor binnen een paar jaar zijn.
als de ps5 uit is zeker ? :q:
Da's ook nog een idee, dan kan ik dat nieuwe stuur zeker ten volle benutten :cool:

Re: Project CARS

23
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:Het ziet er allemaal wel heel mooi en goed uit. Als er nog voldoende andere indrukwekkende racegames in het sim-genre op PS4 zouden verschijnen, kan ik het nog wel overwegen om een ander stuur te kopen. Al zal dat toch pas voor binnen een paar jaar zijn.
als de ps5 uit is zeker ? :q:
Da's ook nog een idee, dan kan ik dat nieuwe stuur zeker ten volle benutten :cool:
samen met project morpheus, zou zalig zijn :smug:

Re: Project CARS

26
met0t0 wrote:
BozeGozerXrd wrote:Ik ga m gewoon met m'n huidige stuur spelen. :p
Ja, op pc hebt ge inderdaad wel meer geluk qua ondersteuning :p
Het liefst speel ik m ooit met racestuur in VR. Daarvoor zou ik voor de PS4 versie een PS4+Morpheus+nieuw duur wiel voor moeten kopen. Op PC hoef ik alleen een VR bril te kopen die wrs goedkoper zal zijn dan Morpheus. Alleen als Morpheus ook op PC werkt zou de PS4 te overwegen zijn.

Re: Project CARS

27
BozeGozerXrd wrote:Ik ga m gewoon met m'n huidige stuur spelen. :p
je zou eens een foto moeten posten van dat stuur. Ik beeld me in dat dat zo een gouden stuur is, afgewerkt met glinsterende sierraden en geharde juwelen en je je zilveren handschoenen moet aantrekken alvorens je kan beginnen :q:

Re: Project CARS

28
Gamefreak wrote:
BozeGozerXrd wrote:Ik ga m gewoon met m'n huidige stuur spelen. :p
je zou eens een foto moeten posten van dat stuur. Ik beeld me in dat dat zo een gouden stuur is, afgewerkt met glinsterende sierraden en geharde juwelen en je je zilveren handschoenen moet aantrekken alvorens je kan beginnen :q:
Dat dat jouw fantasie is betekent niet dat dat ook die van mij is. Een stuur moet een stuur zijn, niet een miljonairs poging om zich speciaal te voelen.

Re: Project CARS

29
BozeGozerXrd wrote:
Gamefreak wrote:
BozeGozerXrd wrote:Ik ga m gewoon met m'n huidige stuur spelen. :p
je zou eens een foto moeten posten van dat stuur. Ik beeld me in dat dat zo een gouden stuur is, afgewerkt met glinsterende sierraden en geharde juwelen en je je zilveren handschoenen moet aantrekken alvorens je kan beginnen :q:
Dat dat jouw fantasie is betekent niet dat dat ook die van mij is. Een stuur moet een stuur zijn, niet een miljonairs poging om zich speciaal te voelen.
Understood Sir !! :q: