Re: Deel je Gran Turismo Sport fotos!!
19Voila er mij eens mee bezig gehouden om er Ier een paar te zetten xd
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
23Thx Paveman! Volgend weekend mss nog eens wat meer foto's maken.paveman wrote:Ik vind van jullie beide de 2de foto het mooist!
24Inderdaad een prachtige fotoNTGSruler wrote:Nice Sterchele!! 1e foto is een poster waard.
25Ale Metoto heeft et ook es foto modus gezien
26Inderdaad, het was leuk om eens wat met de game aan de slag te gaanfsterchele23 wrote:Ale Metoto heeft et ook es foto modus gezien
Ongelofelijk hoeveel ge kunt instellen en hoe mooi de locaties en auto's eruitzien
27Schitterend hè die fotomodus??met0t0 wrote:Inderdaad, het was leuk om eens wat met de game aan de slag te gaanfsterchele23 wrote:Ale Metoto heeft et ook es foto modus gezien
Ongelofelijk hoeveel ge kunt instellen en hoe mooi de locaties en auto's eruitzien
28InderdaadNTGSruler wrote:Schitterend hè die fotomodus??
Enige opmerking die ik er wel bij heb: het is een aparte modus, dus ge kunt niet snel even pauzeren en een mooie foto maken, zoals ik meestal in DriveClub deed. Ge krijgt er natuurlijk wel veel scherpere foto's in mooiere omgevingen voor terug, dus dat is ook goed, voornamelijk omdat het toch mogelijk is om ook foto's uit races te maken
29Je moet er inderdaad voor naar een aparte modus. Maar wat het er voor terug krijgt is de moeite. Heb al prachtige foto's zien passeren.met0t0 wrote: Enige opmerking die ik er wel bij heb: het is een aparte modus, dus ge kunt niet snel even pauzeren en een mooie foto maken, zoals ik meestal in DriveClub deed. Ge krijgt er natuurlijk wel veel scherpere foto's in mooiere omgevingen voor terug, dus dat is ook goed, voornamelijk omdat het toch mogelijk is om ook foto's uit races te maken