Re: Rocket League

151
Als ik gewoon rondrijd en de bal eens vanop een afstand volg, zet ik de ball-cam aan. Wanneer ik echt tot een scorende actie wil overgaan, heb ik liever zelf goed de controle over alles en dan zet ik de ball-cam uit. Dan kan ik naar mijn gevoel veel nauwkeuriger draaien enz.

Ik ga vanavond of morgenavond eens een kort seizoen op medium beginnen, All Star waag ik mij nog niet aan :p

Hoe spelen jullie de seizoenen eigenlijk? Altijd 3v3?

Re: Rocket League

157
kzit nu in demonstratie 1 vs 1, geen bots, gewoon cirkeltjes te rijden in extra tijd, om die km trophy te hebben :p kheb de gasknop en stuurstick vastgeplakt met een beetje plakband :p grinden is saai

Re: Rocket League

158
Ligeiro wrote:kzit nu in demonstratie 1 vs 1, geen bots, gewoon cirkeltjes te rijden in extra tijd, om die km trophy te hebben :p kheb de gasknop en stuurstick vastgeplakt met een beetje plakband :p grinden is saai
Een muntstuk tussen de triggers en een rekker rond de analoog sticks is denk ik praktischer. Het is nu bij de DS4 trouwens ook makkelijk om een rekker rond de triggers te hangen

Re: Rocket League

159
WTF jullie doen dit dus echt?? Heb erover zitten nadenken om ook die trophies zo te doen, maar dan dacht ik dat iedereen mij geobsedeerd zot zou verklaren dus zwijg ik maar en heb die methode niet toegepast. Heb bij R&C zo eens rondje vastgeplakt voor die bouten, crazy :D
Image

Re: Rocket League

161
Die km's zullen wel nog lukken door te spelen, maar al die items verzamelen is pas saai vind ik. Ben nu bezig aan een seizoen van 36 weken, dus
36 matchkes. En denk dak dan nog niet eens aan de helft zit ofzo. Kheb wel al die trophy gehaald voor 50 items te unlocken.
Image

Re: Rocket League

162
NTGSruler wrote:Die km's zullen wel nog lukken door te spelen, maar al die items verzamelen is pas saai vind ik. Ben nu bezig aan een seizoen van 36 weken, dus
36 matchkes. En denk dak dan nog niet eens aan de helft zit ofzo. Kheb wel al die trophy gehaald voor 50 items te unlocken.
Speel gewoon online, eventueel met vrienden, dat is al veel leuker