Re: Rocket League

197
Elexus wrote:Ondertussen in de halve finales op het Rocket League toernooi op 4gamers!
Cool! Zien dat ge wint en achteraf een interview met 4gamers proberen te strikken waarin ge niets dan lof spreekt over PXTR en uw idee voorstelt voor ons RL toernooi voor deze of volgende maand.
Image
Image

Re: Rocket League

198
Maxidomino wrote:
Elexus wrote:Ondertussen in de halve finales op het Rocket League toernooi op 4gamers!
Cool! Zien dat ge wint en achteraf een interview met 4gamers proberen te strikken waarin ge niets dan lof spreekt over PXTR en uw idee voorstelt voor ons RL toernooi voor deze of volgende maand.
Image
Hahaha ik doe m'n best. :p
Image

Re: Rocket League

202
Tjeefkeuh wrote:De nieuwe map is gewoon weer een reskin :(
Kzou liever maps zien zoals Wasteland en Cosmic uit SARPBC, een beetje variatie mag wel.
Misschien (hopelijk) komt dat nog...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Rocket League

206
NTGSruler wrote:Rocket league is platinum bij mij. Geen zin meer om te game nog te spelen eigenlijk. Nieuwe gameplay wordt er niet toegevoegd, enkel nieuwe arena en wat nieuwe auto's.
Dit is een van de weinige games die ik nog speel nadat ik de platinum behaald heb.
DLC trophies ook bijna allemaal binnen. Alleen de 100km nog
Image

Re: Rocket League

207
NTGSruler wrote:Rocket league is platinum bij mij. Geen zin meer om te game nog te spelen eigenlijk. Nieuwe gameplay wordt er niet toegevoegd, enkel nieuwe arena en wat nieuwe auto's.
Als de specialere arena's beginnen te komen staat dat zeker gelijk aan nieuwe gameplay.

Re: Rocket League

208
Ze hebben de game ook zo vroeg mogelijk gelauncht om de mensen niet meer te wachten, dus de game is soort van nog niet helemaal klaar. Ze zullen de komende jaren nog wel regelmatig updates uitbrengen met specialere arena's en andere dingen. ;)
Image

Re: Rocket League

210
De DLC is al binnen, ga proberen zoveel mogelijk trophies te behalen en de 500km ga ik laten grinden met wat tape, en de 165 voorwerpen verzamelen ga ik gewoon zijn gang laten gaan tot ik er ooit eens ben, ook met eventuele DLC (die tellen toch ook mee hè)?
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image