Re: Rocket League

241
Ben het onlangs ook beginnen spelen en kvind het nog een leuk spel :D
Wat is het verschil online met ofwel ranked en dat andere, gewoon dat het ene jou tegenstanders heeft van hetzelfde niveau? En kan je online alleen maar matchen spelen, geen seizoen of toernooi ofzo?
Image

Re: Rocket League

243
Marty wrote:
Meer mensen hier last van dat in het begin de bal niet geladen wordt?
de bal niet laden nog niet voorgehad, maar wel dat mijn autootje pas op't scherm verschijnt als de teller al op 1 staat

Re: Rocket League

244
@ Marty: denk dat je dat enkel op die map kan voorhebben, die is momenteel beetje bugged. Het kan daar ook gebeuren als je chase cam gebruikt, dat bij de start je de bovenkant van je auto in beeld hebt ipv de bal.

@ de rest: match begin is vaak laggy voor de laatste joiners. zelfde als wanneer iemand quit/joined dat heb je ffkes lag.
PSN tichke
Image

Re: Rocket League

245
tichke wrote:@ Marty: denk dat je dat enkel op die map kan voorhebben, die is momenteel beetje bugged. Het kan daar ook gebeuren als je chase cam gebruikt, dat bij de start je de bovenkant van je auto in beeld hebt ipv de bal.
Komt allebei door dat de bal door de grond valt.
Ik maak zelden aerials, en net nu er een trophy voor is begin ik schitterende aerial goals te maken :P

Re: Rocket League

248
Tjeefkeuh wrote:
Toon8 wrote:Zotte match, en zotte commentatoren :P
http://www.pcgamer.com/watch-the-thrill ... lg-finals/
Kvraag mij af waar al de SARPBC experts zijn en of hun niveau op Rocket League nog even hoog zou zijn. Kheb nog matches gespeeld vroeger waar de bal in 5 minuten miscchien 2x de grond raakte en ik geen enkele ball touch had :P Het niveau hier ligt ook hoog, maar minder dan ik verwacht had.
Misschien omdat het maar om 500 dollar ging dat de echte pro's het niet kon schelen, die mannen zijn meer gewend :P
Anders vond ik da toch al een extreem matchke hoor :cool:
Image

Re: Rocket League

252
Tjeefkeuh wrote:Nu de herexamens voor de meeste mensen wel gepasseerd zijn stel ik voor om nog eens een RL-avond te oganiseren volgende week ofzo
Lijkt mij wel een leuk idee, volgende week zal ik zeker wel eens moeten kunnen :)
Doorgaans wel pas vanaf 21 à 22u, maar toch :p