Re: Rocket League

287
vandaag was er een maat op bezoek en wilden we samen een match spelen maar hij moest zich als gast registeren met een mail adres en nog andere shit.... geen goesting in en toen hebben we maar..... Crash Team Racing uit 1999 gespeeld :smug:

Re: Rocket League

288
Gamefreak wrote:vandaag was er een maat op bezoek en wilden we samen een match spelen maar hij moest zich als gast registeren met een mail adres en nog andere shit.... geen goesting in en toen hebben we maar..... Crash Team Racing uit 1999 gespeeld :smug:
als gast kunt ge perfect meespelen op dezelfde account zonder ook maar iets te moeten registreren

Re: Rocket League

289
Ligeiro wrote:
Gamefreak wrote:vandaag was er een maat op bezoek en wilden we samen een match spelen maar hij moest zich als gast registeren met een mail adres en nog andere shit.... geen goesting in en toen hebben we maar..... Crash Team Racing uit 1999 gespeeld :smug:
als gast kunt ge perfect meespelen op dezelfde account zonder ook maar iets te moeten registreren
wij hebben dus niet gevonden hoe...

Re: Rocket League

292
Heb gisteren eens een stream gezien van de nieuwe mutators. De vierkante bal zag er wel tof uit maar veel verschil in gameplay leek er toch niet te zijn (zelfs het botsen van de bal was eigenlijk niet erg anders maar ik kan ook verkeerd zijn). De ijshockey modus zag er wel enorm fun uit. :)
Image

Re: Rocket League

293
Elexus wrote:Heb gisteren eens een stream gezien van de nieuwe mutators. De vierkante bal zag er wel tof uit maar veel verschil in gameplay leek er toch niet te zijn (zelfs het botsen van de bal was eigenlijk niet erg anders maar ik kan ook verkeerd zijn). De ijshockey modus zag er wel enorm fun uit. :)
Als ze het gelijkaardig maken aan de modus in het origineel zal de bal veel onvoorspelbaarder botsen

Re: Rocket League

294
Tjeefkeuh wrote:
Elexus wrote:Heb gisteren eens een stream gezien van de nieuwe mutators. De vierkante bal zag er wel tof uit maar veel verschil in gameplay leek er toch niet te zijn (zelfs het botsen van de bal was eigenlijk niet erg anders maar ik kan ook verkeerd zijn). De ijshockey modus zag er wel enorm fun uit. :)
Als ze het gelijkaardig maken aan de modus in het origineel zal de bal veel onvoorspelbaarder botsen
Ik heb ook even gekeken naar de stream en vond het toch wel erg verschillend met een ronde bal. De vierkante bal blijft gemakkelijker stil liggen en kan opeens een andere kant opgaan. Voor de rest zullen we het zelf moeten ervaren hoe de bal is :)
Image