Begrijp ik volledig. Games genoeg om te spelen! Voorlopig blijf ik wel nog eventjes bij dezelfde game Eventjes trophyhunten aan de kant en genieten van een fantastische game en tevens één van mijn favoriete game series.Kolm wrote:Als ik wil wel, maar ik vond het nu al wat langdradig worden met events uitspelen. Het is toch altijd ongeveer hetzelfde. Bepaalde types events worden wel lastiger (elke keer hogere score halen dan ervoor, maar andere locatie), maar het zou nooit echt moeilijk worden tenzij je alleen maar stuntrun events speelt. Die maximum score daar is 20 miljoen, dat is best veel. Maar zelfs als je altijd de stunt runs eerst zou gedaan hebben, valt het mee, want je moet verschillende events doen voor je license. Dus je komt nooit aan die maximum score tenzij je stunt runs blijft herspelen, wat dus geen nut heeft voor je license.NTGSruler wrote:Je hebt Wel nog wat week dan als Je wil. Gelukkig zit die ultieme license bereiken er niet in dan als trophy.
Maar ik ga verder gaan met wat anders, genoeg andere dingen om te spelen!
Re: Burnout Paradise Remastered
32Gisteren deze opgestart. Nostalgie ten top met fantastische muziek.
33Is deze game de moeite waard als je nog geen burnout hebt gespeeld?
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
34Ik zeg ja!fsterchele23 wrote:Is deze game de moeite waard als je nog geen burnout hebt gespeeld?
Misschien dat ik wel een beetje biased ben, want heb de game nu dus 3 keer gespeeld
35Ik zeg ook ja! Ook al heb ik m nog maar 1x gespeeld (remaster nog niet) . Tenminste: als je van arcade racers houdt... Wat mij betreft de koning van arcaderacers.
36Ik in altijd midnight club en need for speed gespeeld dus jaar arcade racers speel ik wel graag :-Ppaveman wrote:Ik zeg ook ja! Ook al heb ik m nog maar 1x gespeeld (remaster nog niet) . Tenminste: als je van arcade racers houdt... Wat mij betreft de koning van arcaderacers.
38Van de NFS die je in je trophy lijst hebt te staan is het t meest te vergelijken met Most Wanted (dezelfde makers), al zijn er velen die MW niet van het normale niveau van Criterion vindenfsterchele23 wrote:Ik in altijd midnight club en need for speed gespeeld dus jaar arcade racers speel ik wel graag :-Ppaveman wrote:Ik zeg ook ja! Ook al heb ik m nog maar 1x gespeeld (remaster nog niet) . Tenminste: als je van arcade racers houdt... Wat mij betreft de koning van arcaderacers.
39Den most wanted op ps3 speelde ik nie graag :-P den ouden was 1 van men favorieten xdpaveman wrote:Van de NFS die je in je trophy lijst hebt te staan is het t meest te vergelijken met Most Wanted (dezelfde makers), al zijn er velen die MW niet van het normale niveau van Criterion vindenfsterchele23 wrote:Ik in altijd midnight club en need for speed gespeeld dus jaar arcade racers speel ik wel graag :-Ppaveman wrote:Ik zeg ook ja! Ook al heb ik m nog maar 1x gespeeld (remaster nog niet) . Tenminste: als je van arcade racers houdt... Wat mij betreft de koning van arcaderacers.
40Er zitten inderdaad heel veel gelijkenissen tussen NFS Most Wanted (PS3) en Burnout Paradise. Verschil is dat je in Burnout ook nog die stunts kan doen ipv alleen maar jumps. Takedowns en races hebben ze allebei. Burnout heeft nog wat extra soorten races/events zoals marked man, stunts en takedowns halen. En er is ook nog voor elke straat een tijd en een stuntscore die je kan verslaan. En er zijn ook auto's die unlocken op straat en die je dan aan je garage kan toevoegen door er een takedown op te doen. Alleen moet je in Burnout er geen Most Wanted race tegen winnen zoals in NFS.
Persoonlijk vond ik Burnout iets meer variatie hebben in vergelijking met NFS Most Wanted
Persoonlijk vond ik Burnout iets meer variatie hebben in vergelijking met NFS Most Wanted
41Hmm azo mss dan eens kopen in een psn sale. Heb nu sowieso nog gravel en nfs payback te doen (die laatste helemaal opnieuw beginnen want men harde schijf was gecrashed na net heel veel spelen op da spel)
42teveel gas gegeven Sooi, kan niet andersfsterchele23 wrote:Hmm azo mss dan eens kopen in een psn sale. Heb nu sowieso nog gravel en nfs payback te doen (die laatste helemaal opnieuw beginnen want men harde schijf was gecrashed na net heel veel spelen op da spel)
43Servers van Burnout Paradise op de PS3 zouden op 1 augustus 2019 uit gaan. Op hun site is er weinig van te vinden, maar op PSNP begreep ik dat er een mailing van EA rond gaat.
https://forum.psnprofiles.com/topic/481 ... nt=1819426
http://www.4gamers.be/nieuws/68756/1/EA ... t-Paradise
=> Servers van de remaster op PS4 blijven gewoon open!
https://forum.psnprofiles.com/topic/481 ... nt=1819426
http://www.4gamers.be/nieuws/68756/1/EA ... t-Paradise
=> Servers van de remaster op PS4 blijven gewoon open!
44Misschien dat er hierdoor wat leven in de brouwerij van de remaster gaat komen...?
Op zich wel heel logisch dit. Ik zit te twijfelen of ik nog es voor de resterende online trophies moet gaan hiervoor...
Op zich wel heel logisch dit. Ik zit te twijfelen of ik nog es voor de resterende online trophies moet gaan hiervoor...
45Ik heb even je lijst bekeken en het goede nieuws: De lastigste online trophy heb je al! Dat is die van 10 miles in 8 player lobby op een bike! Wat je nog rest kan je met 2 personen doen in een klein halfuurtje denk ik.paveman wrote:Misschien dat er hierdoor wat leven in de brouwerij van de remaster gaat komen...?
Ik weet dat ik de game heb en je daar snel mee zou kunnen helpen. Enige probleem is... ik heb die disc al 10 jaar niet meer gebruikt! Ik moet dus wel even kijken of hij hier ligt of nog bij mijn ouders