Burnout Paradise Remastered

1
Image

Ontwikkelaar: Criterion Software
Uitgever: EA
Genre: Racing
Release Date: 16-03-2018
Prijs: €39,99
Platform: PS4
Game Overview
Welcome back to Paradise City!

Make action your middle name as you rule the streets in Burnout™ Paradise Remastered. Tear up the town from hectic downtown avenues to wild mountain roads. Relive the high-octane stunts and wanton destruction of one of the greatest arcade-driving games ever!

Burnout Paradise Remastered provides the ultimate driving playground for you and your friends to play online. This remaster includes all DLC from the Year of Paradise, including the Big Surf Island update, meticulously recreated and ready to wreck in 4K on PlayStation 4 Pro.

Reveal trailer


PlayStation.com - Burnout Paradise Remastered
Image

Re: Burnout Paradise Remastered

3
Ik voel me vooral stom omdat ik hem gisteren ben vergeten te bestellen... Had ik hem vanavond al even kunnen spelen! Nu komt ie pas morgen :|
Ik dacht eigenlijk dat hij woensdag uitkwam en was dus even in gamemania BE binnengestapt daarvoor en voor nog wat anders. Bleek helaas dat ik te vroeg was ;(

En ik ben benieuwd of hij bijna 10 jaar na de platinum nog steeds even leuk is! Had hem toendertijd ook al uitgespeeld voor de trophies werden toegevoegd dus dit zou de derde keer worden...
Image

Re: Burnout Paradise Remastered

4
Ik heb een tijdje terug de game nog gespeeld om de platinum nog te halen (de 8 in stadium vond ik eerder vooral lastig), o.a. om Tjeefkeuh te helpen met DLC trophies. Dat was al een waar genot, al voelt het niet hetzelfde om een game waar je al bijna alles op gehaald hebt nog eens verder te spelen. Ik heb er wel zin in om weer helemaal opnieuw te beginnen :D
Image

Re: Burnout Paradise Remastered

6
Ja er zijn van die mensen die review copies hadden :p
Er waren er 2 die echt aant wachten waren op de release geloof ik, hadden alles behalve de 2 trophies die met 8 moeten gebeuren.

En ik vond paradise persoonlijk beter dan de games op ps2. Maar ik weet dat er ook heel veel mensen zijn die het net andersom vinden...
Image

Re: Burnout Paradise Remastered

7
Kolm wrote:Ja er zijn van die mensen die review copies hadden :p
Er waren er 2 die echt aant wachten waren op de release geloof ik, hadden alles behalve de 2 trophies die met 8 moeten gebeuren.

En ik vond paradise persoonlijk beter dan de games op ps2. Maar ik weet dat er ook heel veel mensen zijn die het net andersom vinden...
Ik ben begonnen met Dominator op PS2 (niet van Criterion) maar heb mij daar misschien het meest mee gamuseerd, zoals dat vaak gaat met uw eerste ervaring met een reeks. Van de 3 Burnout games die ik gespeeld heb is Revenge waarschijlijk wel de beste. Afgesloten parcours werken beter dan een open wereld voor racing games vind ik. De release van Paradise valt waarschijnlijk samen met het begin van die open wereld-hype. Veel te veel games die het niet nodig hadden kregen een. Nuja, leuk experiment zeker.

Re: Burnout Paradise Remastered

8
@Tjeefkeuh: Ik denk dat dat een kwestie van smaak is. Ik vond het wel leuk dat het een keer net niet een vast parcours was en dat je soms gewoon zelf je route kon bepalen of dat er het random element van verkeer is dat wel is in de weg kan staan. Al kon dat soms ook frustrerend zijn :D
Image

Re: Burnout Paradise Remastered

9
Kolm wrote:@Tjeefkeuh: Ik denk dat dat een kwestie van smaak is. Ik vond het wel leuk dat het een keer net niet een vast parcours was en dat je soms gewoon zelf je route kon bepalen of dat er het random element van verkeer is dat wel is in de weg kan staan. Al kon dat soms ook frustrerend zijn :D
In de andere games was er ook verkeer, als ik mij niet vergis kon ge kiezen hoeveel en ze zelfs gebruiken als projectiel.

Re: Burnout Paradise Remastered

10
Tjeefkeuh wrote:
Kolm wrote:@Tjeefkeuh: Ik denk dat dat een kwestie van smaak is. Ik vond het wel leuk dat het een keer net niet een vast parcours was en dat je soms gewoon zelf je route kon bepalen of dat er het random element van verkeer is dat wel is in de weg kan staan. Al kon dat soms ook frustrerend zijn :D
In de andere games was er ook verkeer, als ik mij niet vergis kon ge kiezen hoeveel en ze zelfs gebruiken als projectiel.
Hmm, de andere games staan me eigenlijk minder goed bij. Dat is eigenlijk op zich al een kleine graadmeter van hoe leuk ik ze vond.
Image

Re: Burnout Paradise Remastered

11
Voor mensen die de verschillen willen weten met de originele trophylijst:
Er zijn 3 trophies minder: Foto maken met camera, vriend uitnodigen in online en iedere speler een foto maken in een party (Party Pack).
Daarnaast is de waarde van heel wat trophies aangepast. De originele game had in totaal 2355 trophypoints, de remaster 1920 trophypoints.
Image

Re: Burnout Paradise Remastered

13
Kolm wrote:Voor mensen die de verschillen willen weten met de originele trophylijst:
Er zijn 3 trophies minder: Foto maken met camera, vriend uitnodigen in online en iedere speler een foto maken in een party (Party Pack).
Daarnaast is de waarde van heel wat trophies aangepast. De originele game had in totaal 2355 trophypoints, de remaster 1920 trophypoints.
...om ruimte te maken voor nieuwe DLC...? Waarom zou je anders de waarde van de trophies aanpassen?
Image

Re: Burnout Paradise Remastered

14
paveman wrote:
Kolm wrote:Voor mensen die de verschillen willen weten met de originele trophylijst:
Er zijn 3 trophies minder: Foto maken met camera, vriend uitnodigen in online en iedere speler een foto maken in een party (Party Pack).
Daarnaast is de waarde van heel wat trophies aangepast. De originele game had in totaal 2355 trophypoints, de remaster 1920 trophypoints.
...om ruimte te maken voor nieuwe DLC...? Waarom zou je anders de waarde van de trophies aanpassen?
Mja, ze hebben vooral alle DLC trophies naar brons gezet waar er voorheen nog veel zilver (en een goud?) waren...

En verder denk ik niet dat dat de reden is. Driveclub heeft 128 trophies, goed voor 4740 trophypoints... Dus ze hadden het gerust kunnen laten zoals het was!

Ondertussen zit ik op 41 trophies en moet ik eigenlijk vooral het 'verhaal' nog uitspelen voor de platinum. Het lijkt er wel op dat de 10 miles on a bike in a 8 player lobby, erg lastig gaat worden. Ik probeerde eergisteren een bike lobby te vinden en er was er geen enkele. Er waren wel 15 volle lobby's voor auto's...
Image

Re: Burnout Paradise Remastered

15
Kolm wrote:
paveman wrote:
Kolm wrote:Voor mensen die de verschillen willen weten met de originele trophylijst:
Er zijn 3 trophies minder: Foto maken met camera, vriend uitnodigen in online en iedere speler een foto maken in een party (Party Pack).
Daarnaast is de waarde van heel wat trophies aangepast. De originele game had in totaal 2355 trophypoints, de remaster 1920 trophypoints.
...om ruimte te maken voor nieuwe DLC...? Waarom zou je anders de waarde van de trophies aanpassen?
Mja, ze hebben vooral alle DLC trophies naar brons gezet waar er voorheen nog veel zilver (en een goud?) waren...

En verder denk ik niet dat dat de reden is. Driveclub heeft 128 trophies, goed voor 4740 trophypoints... Dus ze hadden het gerust kunnen laten zoals het was!

Ondertussen zit ik op 41 trophies en moet ik eigenlijk vooral het 'verhaal' nog uitspelen voor de platinum. Het lijkt er wel op dat de 10 miles on a bike in a 8 player lobby, erg lastig gaat worden. Ik probeerde eergisteren een bike lobby te vinden en er was er geen enkele. Er waren wel 15 volle lobby's voor auto's...
Ik heb de game nog nie, anders had ik graag geholpen:-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image