Re: Burnout Paradise Remastered

16
Kolm wrote:
paveman wrote:
Kolm wrote:Voor mensen die de verschillen willen weten met de originele trophylijst:
Er zijn 3 trophies minder: Foto maken met camera, vriend uitnodigen in online en iedere speler een foto maken in een party (Party Pack).
Daarnaast is de waarde van heel wat trophies aangepast. De originele game had in totaal 2355 trophypoints, de remaster 1920 trophypoints.
...om ruimte te maken voor nieuwe DLC...? Waarom zou je anders de waarde van de trophies aanpassen?
Mja, ze hebben vooral alle DLC trophies naar brons gezet waar er voorheen nog veel zilver (en een goud?) waren...

En verder denk ik niet dat dat de reden is. Driveclub heeft 128 trophies, goed voor 4740 trophypoints... Dus ze hadden het gerust kunnen laten zoals het was!

Ondertussen zit ik op 41 trophies en moet ik eigenlijk vooral het 'verhaal' nog uitspelen voor de platinum. Het lijkt er wel op dat de 10 miles on a bike in a 8 player lobby, erg lastig gaat worden. Ik probeerde eergisteren een bike lobby te vinden en er was er geen enkele. Er waren wel 15 volle lobby's voor auto's...
Had het ook niet iets te maken met de prijs? De game is nu 20 euro goedkoper.

Re: Burnout Paradise Remastered

17
Tjeefkeuh wrote:Had het ook niet iets te maken met de prijs? De game is nu 20 euro goedkoper.
Zou zomaar kunnen... :think:

De main game had minstens 1 bronzen trohpy die zilver geworden is. Dat zou dan compensatie zijn voor 1 van de bronzen trophies, misschien dat er nog een andere is aangepast om zo de platinum trophy points gelijk te houden.

Verder amuseer ik me er evenveel mee dan vroeger! Heb wel momenten gehad dat ik me helemaal verloor in billboards en hekjes stukrijden :lol:
Image

Re: Burnout Paradise Remastered

20
paveman wrote:Haha! Dat is herkenbaar Kolm! :D
Die 8 player lobby voor bikes trophy was ook al een hel bij het origineel (vraag Tjeefkeuh maar)
Ik kan mij echt niet herinneren dat ik er toen last mee had, maar ja... het is ook al lang geleden ondertussen. Ik kijk wel de komende dagen of ik in een lobby terechtkom.
met0t0 wrote:Goed om te horen dat de game nog stand houdt, ook al zijn we ondertussen al grotere open werelden gewend. Ik heb er mij destijds ook goed mee vermaakt, maar op Xbox 360, dus nooit met trophies bezig geweest :P
De wereld mag dan misschien niet supergroot zijn, doordat er geen fast travel is en je geen waypoints kan zetten, is het echt meer dan groot genoeg. Je bent wel ff bezig om horizontaal van de ene kant naar de andere kant te rijden. Een grotere wereld betekent niet noodzakelijk dat het leuker is. Ik erger me behoorlijk aan bv GTAV waar je echt een kleine eeuwigheid nodig hebt om van de ene kant naar de andere kant te komen.
Gelukkig hebben ze daar nog taxi's :q:
Image

Re: Burnout Paradise Remastered

23
Net met Marty alle online trophies afgewerkt die met 2 te doen zijn :cool:

Nu enkel nog de 10 miles on bike in 8 player lobby. Vanavond is er een sessie voor de 2 8-player trophies en ga proberen daaraan mee te doen.

Nu nog even alle billboards zoeken op surf island en dan beginnen aan bike DLC. Al de rest is al klaar :saint:
Image

Re: Burnout Paradise Remastered

24
Kolm wrote:Net met Marty alle online trophies afgewerkt die met 2 te doen zijn :cool:

Nu enkel nog de 10 miles on bike in 8 player lobby. Vanavond is er een sessie voor de 2 8-player trophies en ga proberen daaraan mee te doen.

Nu nog even alle billboards zoeken op surf island en dan beginnen aan bike DLC. Al de rest is al klaar :saint:
Daarna een echte racegame zoals Gran Turismo? :q:

*grapje*
Image

Re: Burnout Paradise Remastered

25
NTGSruler wrote:Daarna een echte racegame zoals Gran Turismo? :q:

*grapje*
Naah... voorlopig niet :P Heb gisteren met vriendin en hun zoontje nog is coffin dodgers gespeeld, supersimpel maar wel hilarisch xD

Nog 23 bike races voor de laatste trophy van 100% bike license.
Image

Re: Burnout Paradise Remastered

27
Kolm wrote:
NTGSruler wrote:Daarna een echte racegame zoals Gran Turismo? :q:

*grapje*
Naah... voorlopig niet :P Heb gisteren met vriendin en hun zoontje nog is coffin dodgers gespeeld, supersimpel maar wel hilarisch xD

Nog 23 bike races voor de laatste trophy van 100% bike license.
Hehe was grapje natuurlijk :hug:
Gaat best wel vlot zo deze game.
Image

Re: Burnout Paradise Remastered

28
NTGSruler wrote:Hehe was grapje natuurlijk :hug:
Gaat best wel vlot zo deze game.
I know ;)
Ik heb nu 18u30 gespeeld staan voor de auto. Weet wel niet in hoeverre hij tijd meetelt als je in menu staat.
En net geen 4u voor de bike, maar daar is wel een halfuur idlen in de lobby bij.
Het zal uiteindelijk dus op ergens 22u tot 25u komen voor 100% trophies.
100% ingame is nog veel langer, daar moet ik nog minstens 100 events extra doen voor het ultieme license. En je kan zelfs meer dan 100% halen als je alle online challenges ook doet.
Image

Re: Burnout Paradise Remastered

29
Kolm wrote:
NTGSruler wrote:Hehe was grapje natuurlijk :hug:
Gaat best wel vlot zo deze game.
I know ;)
Ik heb nu 18u30 gespeeld staan voor de auto. Weet wel niet in hoeverre hij tijd meetelt als je in menu staat.
En net geen 4u voor de bike, maar daar is wel een halfuur idlen in de lobby bij.
Het zal uiteindelijk dus op ergens 22u tot 25u komen voor 100% trophies.
100% ingame is nog veel langer, daar moet ik nog minstens 100 events extra doen voor het ultieme license. En je kan zelfs meer dan 100% halen als je alle online challenges ook doet.
Je hebt Wel nog wat week dan als Je wil. Gelukkig zit die ultieme license bereiken er niet in dan als trophy.
Image

Re: Burnout Paradise Remastered

30
NTGSruler wrote:Je hebt Wel nog wat week dan als Je wil. Gelukkig zit die ultieme license bereiken er niet in dan als trophy.
Als ik wil wel, maar ik vond het nu al wat langdradig worden met events uitspelen. Het is toch altijd ongeveer hetzelfde. Bepaalde types events worden wel lastiger (elke keer hogere score halen dan ervoor, maar andere locatie), maar het zou nooit echt moeilijk worden tenzij je alleen maar stuntrun events speelt. Die maximum score daar is 20 miljoen, dat is best veel. Maar zelfs als je altijd de stunt runs eerst zou gedaan hebben, valt het mee, want je moet verschillende events doen voor je license. Dus je komt nooit aan die maximum score tenzij je stunt runs blijft herspelen, wat dus geen nut heeft voor je license.

Maar ik ga verder gaan met wat anders, genoeg andere dingen om te spelen! :cool:
Image
cron