Re: PES 2019

16
Gamefreak wrote:ik weet niet waarom ma PES ligt mij beter, al 10 jaar ofzo, ik vind het 'vlotter' spelen. Maar ik vind PES zo rond de periode 2011/2012 veel beter dan nu, ik weet niet, het is niet hetzelfde meer...
Komt in mijn beleving doordat FIFA in de jaren erna simpelweg beter was, waardoor PES een inhaalslag heeft moeten maken en daarbij meer op FIFA is gaan lijken. In mijn herinnering was 2012 de eerste 'slechte', maar daar kan ik er naast zitten.
2019 ben ik niet echt kapot van (de eerste keer dat ik vol overtuiging een pre order heb geplaatst.... :think:) in de zin van: te weinig wijzigingen en de wijzigingen die gemaakt zijn, zijn wat mij betreft té FIFA, terwijl ze juist de betere game waren.


Damn you marketing machine van FIFA!! (FIFA zou m.i. achter PES aan moeten om de kwaliteit van eerstgenoemde omhoog te halen, maar door de populariteit en geldmachine achter deze is de kans daarop nihil)


Ach, het blijft altijd wennen, dus ga ook maar niet teveel hierop af nog... :D
Image

Re: PES 2019

18
fsterchele23 wrote:
Gamefreak wrote:ik weet niet waarom ma PES ligt mij beter, al 10 jaar ofzo, ik vind het 'vlotter' spelen. Maar ik vind PES zo rond de periode 2011/2012 veel beter dan nu, ik weet niet, het is niet hetzelfde meer...
Beetje wat je gewoon bent ook zeker. Bij mij al van 2005 fifa ant spelen met 2 pogingen tot pes ertussen :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
het feit dat ik keer op keer in de pan gehakt wordt zal er ook wel iets mee te maken hebben Swa !

Re: PES 2019

19
Gamefreak wrote:
fsterchele23 wrote:
Gamefreak wrote:ik weet niet waarom ma PES ligt mij beter, al 10 jaar ofzo, ik vind het 'vlotter' spelen. Maar ik vind PES zo rond de periode 2011/2012 veel beter dan nu, ik weet niet, het is niet hetzelfde meer...
Beetje wat je gewoon bent ook zeker. Bij mij al van 2005 fifa ant spelen met 2 pogingen tot pes ertussen :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
het feit dat ik keer op keer in de pan gehakt wordt zal er ook wel iets mee te maken hebben Swa !
:-P ik hoop in nieuwe fifa dat die ultimate difficulty iets is want gistern 3 matchkes in de demo van fifa 19 gespeeld op legendary en eigenlijk 0,0 moeite om mijn defensie staande te houden en zo redelijk makkelijk te overwinning opeisen :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: PES 2019

20
fsterchele23 wrote:
Gamefreak wrote:
fsterchele23 wrote:
Gamefreak wrote:ik weet niet waarom ma PES ligt mij beter, al 10 jaar ofzo, ik vind het 'vlotter' spelen. Maar ik vind PES zo rond de periode 2011/2012 veel beter dan nu, ik weet niet, het is niet hetzelfde meer...
Beetje wat je gewoon bent ook zeker. Bij mij al van 2005 fifa ant spelen met 2 pogingen tot pes ertussen :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
het feit dat ik keer op keer in de pan gehakt wordt zal er ook wel iets mee te maken hebben Swa !
:-P ik hoop in nieuwe fifa dat die ultimate difficulty iets is want gistern 3 matchkes in de demo van fifa 19 gespeeld op legendary en eigenlijk 0,0 moeite om mijn defensie staande te houden en zo redelijk makkelijk te overwinning opeisen :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
euh jij zal dan iets beter er in zijn, een beetje maar... :q:
cron