GRID

1
Image
Ontwikkelaar: Codemasters
Uitgever: Codemasters
Genre: Racing
Release Date: 13-09-2019
Prijs: €59,99
Platform:PS4
Trailers:




Screenshots:
Image

Image

Image

Image

Image


--------------------------------------------------
Bron: Topgear
---------------------------------------------------
Image

Re: GRID

2
Ik heb alleen Grid Autosport gespeeld en dat was wel leuk. Al vind ik de sim-achtige racegames tegenwoordig leuker.
We zullen wel zien wat het wordt, had niet gedacht dat ze deze ook nog gingen rebooten.

Re: GRID

7
Deze trekt mijn aandacht en ga ik kopen aangezien ik me rot heb geamuseerd met de eerste RaceDriver GRID. Deze had toen zelfs nog geen trofee ondersteuning. Dacht dat deze een remake was van die. Arcaderacers zijn wel mijn ding zoals MotorStorm, Onrush of Gravel die ik beide ook nog heb liggen :smug:
Image

Re: GRID

8
RoyVdW wrote:Deze trekt mijn aandacht en ga ik kopen aangezien ik me rot heb geamuseerd met de eerste RaceDriver GRID. Deze had toen zelfs nog geen trofee ondersteuning. Dacht dat deze een remake was van die. Arcaderacers zijn wel mijn ding zoals MotorStorm, Onrush of Gravel die ik beide ook nog heb liggen :smug:
Tis een prachtige game. Beetje magertjes mss qua content ivm vorige delen naar mijn idee. Zet je wel schrap voor een stevige grind van 1 trophy
Image


Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: GRID

9
fsterchele23 wrote:
RoyVdW wrote:Deze trekt mijn aandacht en ga ik kopen aangezien ik me rot heb geamuseerd met de eerste RaceDriver GRID. Deze had toen zelfs nog geen trofee ondersteuning. Dacht dat deze een remake was van die. Arcaderacers zijn wel mijn ding zoals MotorStorm, Onrush of Gravel die ik beide ook nog heb liggen :smug:
Tis een prachtige game. Beetje magertjes mss qua content ivm vorige delen naar mijn idee. Zet je wel schrap voor een stevige grind van 1 trophy
Image


Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Daar ben ik al van op de hoogte wat had je gedacht :D Ja gwn elastiekje en nachtje laten draaien op Nascar circuit zkr? :silly:
Image

Re: GRID

10
RoyVdW wrote:
fsterchele23 wrote:
RoyVdW wrote:Deze trekt mijn aandacht en ga ik kopen aangezien ik me rot heb geamuseerd met de eerste RaceDriver GRID. Deze had toen zelfs nog geen trofee ondersteuning. Dacht dat deze een remake was van die. Arcaderacers zijn wel mijn ding zoals MotorStorm, Onrush of Gravel die ik beide ook nog heb liggen :smug:
Tis een prachtige game. Beetje magertjes mss qua content ivm vorige delen naar mijn idee. Zet je wel schrap voor een stevige grind van 1 trophy
Image


Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Daar ben ik al van op de hoogte wat had je gedacht :D Ja gwn elastiekje en nachtje laten draaien op Nascar circuit zkr? :silly:
Één nachtje? Tzal toch wel beetje meer zijn om de omtrek van de aarde te rijden xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: GRID

12
Ik raad iedereen aan level 50 te halen in Gran Turismo Sport.

Elk level gaat de xp enorm omhoog. Honderden uren heb je nodig om dat te behalen. Alle xp glitches zijn eruit gepatched. Er is race waarbij je 12000xp kunt verdienen in 10 min. Als ik mij niet vergis moet je van level 49-50 iets van 2 miljoen xp halen. En van 48-49 1 miljoen xp. En zo alle levels dus. En ja ik heb dat gedaan. Dan vertel ik nog niets over de 91 wins, 65 pole positions en de 322 races die je ONLINE moet behalen.
Image

Re: GRID

13
NTGSruler wrote:Ik raad iedereen aan level 50 te halen in Gran Turismo Sport.

Elk level gaat de xp enorm omhoog. Honderden uren heb je nodig om dat te behalen. Alle xp glitches zijn eruit gepatched. Er is race waarbij je 12000xp kunt verdienen in 10 min. Als ik mij niet vergis moet je van level 49-50 iets van 2 miljoen xp halen. En van 48-49 1 miljoen xp. En zo alle levels dus. En ja ik heb dat gedaan. Dan vertel ik nog niets over de 91 wins, 65 pole positions en de 322 races die je ONLINE moet behalen.
Niet omdat gt sport extreem is dat grid ook niet erover is though. Ik vind et gewoon heel buiten proportie in vergelijking met de content in de game en dat is zeker en vast ook het geval in gt sport.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: GRID

14
NTGSruler wrote:Ik raad iedereen aan level 50 te halen in Gran Turismo Sport.

Elk level gaat de xp enorm omhoog. Honderden uren heb je nodig om dat te behalen. Alle xp glitches zijn eruit gepatched. Er is race waarbij je 12000xp kunt verdienen in 10 min. Als ik mij niet vergis moet je van level 49-50 iets van 2 miljoen xp halen. En van 48-49 1 miljoen xp. En zo alle levels dus. En ja ik heb dat gedaan. Dan vertel ik nog niets over de 91 wins, 65 pole positions en de 322 races die je ONLINE moet behalen.
ben je even zoet mee !
cron