Re: GRID

106
Netjes :cool:

Ik red de gouden niet in seizoen 1 en 2. Bij seizoen 1 kom ik ongeveer 1,5 seconde te kort en bij seizoen 2 ongeveer 4 seconde.
Heb jij nog iets aan gepast in de instellingen of gewoon gereden?

Ik ben ondertussen wel de 25.000 km gepasseerd
Image

Re: GRID

107
Seizoen 1 Reed ik de gouden trophy second van de tijd die nodig was zonder foefelen. Bij seizoen 2 heb ik 2de en 3de optie bij tunen helemaal rechts gezet voor meer stabiliteit in wagen

Ik zit net aan 20000km. Kben gestopt me grinden, kga eerst alle dlc rijden dan gak weer laten grinden op oude ps4 wnr ik weer aan het werk ben.
Image

Re: GRID

110
Marty wrote:Hoe rem jij in de bochten. Normale rem of handrem?
Gewone rem. Kga eens kijken voor opnieuw te halen

Kga zodalijk linken naar filmpje van mij
Ps op internet nog tip gevonden voor season 1 goud : gear ratio, springs, dampers en antiroll op +1 zetten

Image

Re: GRID

112
Marty wrote:Bedankt voor de tips Fster. Heb nu alle dlc trophies ook gehaald. A Wheelie good time was echt wel lastig. Paar rondes dat ik op 1:40.660 zat :silly:
Khad ook meeste moeite met die challenge

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: GRID

116
@Fster

Als je een snellere methode wil hebben. Dit las ik op psnprofiles. Heb dit zelf niet getest maar het is altijd een poging waard toch
Mijn tijden lagen meestal tussen de 170 en 210 minuten. Dus als met onderstaande methode het zon 30 tot 60 minuten sneller kan.
Hey guys,

just want to let you know there is a method to do this without any own effort. With Season three, try to get the Bugatti Veyron. Fix the R2 bumper, automatic Transmission, Indianapolis Oval Circuit and let him drive, because of the weight no wheelspin and he is always driving in line. So he does the 99 laps in around 140-150 Minutes instead of driving the Porsche for yourself with 99 laps in 1 Hour. I just had one DNF till now with this method. I let this drive over night or when i am watching movies. Had About 2000 miles added since Friday.
Image

Re: GRID

119
Marty wrote:@Fster

Als je een snellere methode wil hebben. Dit las ik op psnprofiles. Heb dit zelf niet getest maar het is altijd een poging waard toch
Mijn tijden lagen meestal tussen de 170 en 210 minuten. Dus als met onderstaande methode het zon 30 tot 60 minuten sneller kan.
Hey guys,

just want to let you know there is a method to do this without any own effort. With Season three, try to get the Bugatti Veyron. Fix the R2 bumper, automatic Transmission, Indianapolis Oval Circuit and let him drive, because of the weight no wheelspin and he is always driving in line. So he does the 99 laps in around 140-150 Minutes instead of driving the Porsche for yourself with 99 laps in 1 Hour. I just had one DNF till now with this method. I let this drive over night or when i am watching movies. Had About 2000 miles added since Friday.
Ik zit weer thuis en ben bezig op men xdoos. Terwijl eens die truc met Bugatti opgezet en die lijkt halverwege goed te werken :-)

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image
cron