Re: GRID

95
Dit heb ik stiekem niet allemaal zelf gereden, maar een groot gedeelte afk :lol:
Elastiekje werkt wel. Niet helemaal 100%. Dus op een dag dat ik helemaal vrij ben kan ik 4 sessies doen van 99 rondes. En anders 1 a 2. Wat dus neer komt op ongeveer 800 - 1600km per dag. Moet natuurlijk wel in de gaten houden dat ik niet ergens vast kom te zitten. Maar goed als ik afk 99 rondes kan laten rijden in 3 a 3,5 uur vind ik dat prima. Maar alleen omdat ik 2 ps4 heb. Moet natuurlijk ook gewoon FF7 spelen. De ps4 waar Grid op draait is ook niet verbonden met het internet.

Als ik dit allemaal zelf moet rijden word ik ram gek :dizzy:
Image

Re: GRID

96
Marty wrote:Dit heb ik stiekem niet allemaal zelf gereden, maar een groot gedeelte afk
Image

Elastiekje werkt wel. Niet helemaal 100%. Dus op een dag dat ik helemaal vrij ben kan ik 4 sessies doen van 99 rondes. En anders 1 a 2. Wat dus neer komt op ongeveer 800 - 1600km per dag. Moet natuurlijk wel in de gaten houden dat ik niet ergens vast kom te zitten. Maar goed als ik afk 99 rondes kan laten rijden in 3 a 3,5 uur vind ik dat prima. Maar alleen omdat ik 2 ps4 heb. Moet natuurlijk ook gewoon FF7 spelen. De ps4 waar Grid op draait is ook niet verbonden met het internet.

Als ik dit allemaal zelf moet rijden word ik ram gek :dizzy:
Azow awesome, dan ga ik tijdens godfather toch beetje laten rijden. Manmanman ik zit da al heelsan zelf te rijden...
Om de hoeveel tijd moet je checken ongeveer? Op welk circuit doe je het en welke wagen? Kzout geweldig vinden als ik die info van je krijg xd
Merci op voorhand

Edit kheb vannachr ook eens laten draaien met succes. Kga et wel nie 24/24 laten doen om ps4 wat te sparen

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: GRID

97
Dus je hebt de setup al. Top. Maar ik gebruik zelfde auto (Porsche 317) en baan (Oval circuit)
Ik heb hem ook niet 24/24 staan want je moet altijd na de race zelf een nieuwe starten.
En hoevaak je de race moet bekijken of het nog goed gaat is echt verschillend. Soms gewoon races achter elkaar zonder problemen en dan sommige races waar ie om de zoveel laps vast tegen de muur aan rijd. Gelukkig nog geen disqualified gehad.
Doe jij trouwens het linker pookje helemaal naar rechts? Ik namelijk voor de helft denk ik. Dan haal ik soms snelheden van boven de 250km/h
Image

Re: GRID

98
Marty wrote:Dus je hebt de setup al. Top. Maar ik gebruik zelfde auto (Porsche 317) en baan (Oval circuit)
Ik heb hem ook niet 24/24 staan want je moet altijd na de race zelf een nieuwe starten.
En hoevaak je de race moet bekijken of het nog goed gaat is echt verschillend. Soms gewoon races achter elkaar zonder problemen en dan sommige races waar ie om de zoveel laps vast tegen de muur aan rijd. Gelukkig nog geen disqualified gehad.
Doe jij trouwens het linker pookje helemaal naar rechts? Ik namelijk voor de helft denk ik. Dan haal ik soms snelheden van boven de 250km/h
Hoe doe je dat om nie volledig naar rechts te doen?

Edit laat maar xd khen et gevonden

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: GRID

99
Marty wrote:Dus je hebt de setup al. Top. Maar ik gebruik zelfde auto (Porsche 317) en baan (Oval circuit)
Ik heb hem ook niet 24/24 staan want je moet altijd na de race zelf een nieuwe starten.
En hoevaak je de race moet bekijken of het nog goed gaat is echt verschillend. Soms gewoon races achter elkaar zonder problemen en dan sommige races waar ie om de zoveel laps vast tegen de muur aan rijd. Gelukkig nog geen disqualified gehad.
Doe jij trouwens het linker pookje helemaal naar rechts? Ik namelijk voor de helft denk ik. Dan haal ik soms snelheden van boven de 250km/h
Weet je zeker dat het geen Porsche 917/30 is?
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: GRID

101
Volgende week komen er 9 nieuwe trophies bij. Het zijn allemaal time challenge trophies:
Announcement:

New Achievements

Finally, many GRID Ultimate Edition players have been asking for new achievements/trophies to go along with each of the seasons that have been released. Up until this point, we haven’t been able to add any new achievements – that ends now.

Here’s Game Designer, Bradley Whelan, with some info around these additions:

“In Season 3, nine brand new achievements for GRID Ultimate Edition owners have been added to the game. These achievements are based on beating pre-set lap times with certain track and car combinations.

These achievements range in difficulty from easy to challenging

High altitude
Beat a 4.11.700 lap time on Okutama Sprint Mizu Mountain with the Audi S1 Quattro Concept

Delta time
Beat a 1.38.000 lap time on Shanghai Waibaidu Way with the Lancia Delta HF Integrale Super Hatch

Fast for a Hatchback
Beat a 1.52.600 lap time on Havana Paseo de Marti with the MINI Hatch JCW

British Heritage
Beat a 1.53.200 lap time on Silverstone Circuit Grand Prix Circuit with the Brabham BT62

Burning Rubber
Beat a 1.54.300 lap time on Sepang International Circuit Full Track with the Ferrari FXX

A Wheely Good Time
Beat a 1.40.600 lap time on Crescent Valley GP Circuit with the Aston Martin Vulcan AMR Pro

Gone in a Flash
Beat a 1.47.800 lap time on Okutama GP Grand Circuit with the Koenigsegg Agera RS

Painting the Track Red
Beat a 1.25.600 lap time on Indianapolis Sport Circuit with the Ferrari FXX-K Evo

Flights to Catch
Beat a 00.41.800 lap time on Suzuka Circuit East Course with the Koenigsegg Jesko
Image
cron