Re: GRID

76
fsterchele23 wrote:
Marty wrote:Als het goed is komt morgen de update voor de player stats endergelijke. Benieuwd hoeveel km ik gereden heb :think:
Awesome. Ik vrees dat we nog een lange weg te gaan hebben Marty
Image


Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Dat weet ik wel zeker, heb namelijk al een tijdje niet meer gereden :shh:

Update is binnen en ik heb toch al 4479.67km gereden van de 40.075 km :silly:
Dat is toch al 11.2% :nerd:

Blijkt dat je toch wat donuts kan rijden in grid en dat het ook meetelt. Alleen geen idee of je nog uit de game gegooid wordt na lange tijd

Ook op psnprofiles geplaatst, geen zin om te vertalen :saint:
Seems like doing donuts counts for km's driven. But you have to finish the lap
I was at 4488.49 km and drove two laps of the oval circuit (4.08 km) Total of 8.16km So I should have ended at 4496.65, but I ended up at 4497.13.
So i drove 0.48 km more. I didn't do many donuts, just wanted to try this
Image

Re: GRID

77
Ik zit nu aan 8419km en dat is een beetje wat ik gegokt had voor ik statistiek kon zien.

btw ik weet niet als jullie het willen weten maar 1x 50 laps is goed voor 203km :p ik zie daar weer leuke cijfertjes :p :p
net nog 1tje gereden en zit nu aan 8622km
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: GRID

78
Ik heb zojuist even een een bijna 2 uur durende rubberbanding sessie gedaan. Dat was toch ongeveer 40km :lol:
PS4 maar tig nachtjes aan laten staan en dan kom ik er ooit wel
Image

Re: GRID

79
Marty wrote:Ik heb zojuist even een een bijna 2 uur durende rubberbanding sessie gedaan. Dat was toch ongeveer 40km
Image

PS4 maar tig nachtjes aan laten staan en dan kom ik er ooit wel
Pff flauw zenne Marty. Als ge uw ps4 vanzelf 10u/dag laat rijden ben je er in augustus

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: GRID

80
fsterchele23 wrote:
Marty wrote:Ik heb zojuist even een een bijna 2 uur durende rubberbanding sessie gedaan. Dat was toch ongeveer 40km
Image

PS4 maar tig nachtjes aan laten staan en dan kom ik er ooit wel
Pff flauw zenne Marty. Als ge uw ps4 vanzelf 10u/dag laat rijden ben je er in augustus

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Optijd voor Cyberpunk :shh: :lol:
Image

Re: GRID

82
met0t0 wrote:Dit is toch wel een heel extreme grind, amai... :dizzy: Ik ben benieuwd hoe degenen die de platinum al hebben dit dan gedaan hebben :q:
Als je zelf rijd en dan 10 uur per dag, dan ben je er in 10 dagen. Maar 10 uur per dag het zelfde rondje rijden wordt ook saai. :snore: :snore:
Image

Re: GRID

83
Blijkbaar komt op 15 april seizoen 3 uit. Dus ook met nieuwe trophies.
Kan het nog niet officieel vinden op de site van codemasters maar de microsoft store geeft die datum aan
Image

Re: GRID

84
Marty wrote:Blijkbaar komt op 15 april seizoen 3 uit. Dus ook met nieuwe trophies.
Kan het nog niet officieel vinden op de site van codemasters maar de microsoft store geeft die datum aan
Awesome, ik moet wel nog s1 en s2 uitspelen magoe xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: GRID

85
fsterchele23 wrote:
Marty wrote:Blijkbaar komt op 15 april seizoen 3 uit. Dus ook met nieuwe trophies.
Kan het nog niet officieel vinden op de site van codemasters maar de microsoft store geeft die datum aan
Awesome, ik moet wel nog s1 en s2 uitspelen magoe xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Kun je beter nog even mee wachten want de trophies komen ook voor de eerdere seizoenen dacht ik
Image

Re: GRID

86
Marty wrote:
fsterchele23 wrote:
Marty wrote:Blijkbaar komt op 15 april seizoen 3 uit. Dus ook met nieuwe trophies.
Kan het nog niet officieel vinden op de site van codemasters maar de microsoft store geeft die datum aan
Awesome, ik moet wel nog s1 en s2 uitspelen magoe xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Kun je beter nog even mee wachten want de trophies komen ook voor de eerdere seizoenen dacht ik
Voorlopig wa druk bezig met andere games. Ik doe enkel nog de dagelijks grind voorlopig

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: GRID

88
Marty wrote:
met0t0 wrote:Dit is toch wel een heel extreme grind, amai... :dizzy: Ik ben benieuwd hoe degenen die de platinum al hebben dit dan gedaan hebben :q:
Als je zelf rijd en dan 10 uur per dag, dan ben je er in 10 dagen. Maar 10 uur per dag het zelfde rondje rijden wordt ook saai. :snore: :snore:
Elastiekje en drukkend voorwerp op gas? Dat lijkt mij de enige manier of in groep en elkaar aflossen maar zo gek zou het wel niet zijn :P
Image
cron