Re: Crash Team Racing Nitro-Fueled

16
paveman wrote:
Marty wrote:Dat denk ik niet :lol: . Zie dat op sommige banen ze de tijd van Oxide soms zon 4 seconde sneller hebben gemaakt. Powerpyx heeft de guide al online staan:
CTR Nitro Refueled:
Crash Cove: Oxide Time: 1:27:52
Sewer Speedway: Oxide Time: 1:56:18

CTR op ps1:
Crash Cove: Oxide Time: 1:31:00 (afgerond)
Sewer Speedway: Oxide Time: 1:59:00 (afgerond)


Zijn maar 2 voorbeelden die ik hier neergezet heb. Zijn meerdere banen en misschien wel alle. En je moet dus op 31 banen Oxide verslaan
En Powerpyx geeft deze game een 8/10 qua moeilijkheid
:O
Ik had met de Crash trilogie ook al het idee dat die nog wat moeilijker waren dat de originelen, maar dat is natuurlijk puur beleving. We zullen het zien in ieder geval!
De Crash trilogie was minder vergevingsgezind op ps4 (landen op randje was in ps1 crash SAFE, in ps4 crash afgrond in)
Ook had ik het gevoel dat crash enkele pixels minder ver sprong.

Nontheless als ik met de pijltjes speelde ging alles veel beter :)

Force of habit zeker? :)
Image

Re: Crash Team Racing Nitro-Fueled

21
Kolm wrote:Ook als je game verwijdert, opnieuw installeert en dan pas save van cloud haalt? :think:
Geen idee, maar de mensen die dit hebben gehad geven ook aan dat de game crashed na 2 of 3 races. Maar je zou haast denken als je de game compleet verwijderd inclusief save en alles opnieuw installed het zou moeten werken.
Image

Re: Crash Team Racing Nitro-Fueled

22
ShAmPi wrote:De Crash trilogie was minder vergevingsgezind op ps4 (landen op randje was in ps1 crash SAFE, in ps4 crash afgrond in)
Ook had ik het gevoel dat crash enkele pixels minder ver sprong.

Nontheless als ik met de pijltjes speelde ging alles veel beter :)

Force of habit zeker? :)
Haha! Dat zal het zeker zijn. Mij lukt het niet meer om met de pijltjes te spelen: al teveel gewend aan de sticks. Daarbij krijg ik ook eerder last van m'n duimen bij het gebruik van de pijltjes.... :(
Image

Re: Crash Team Racing Nitro-Fueled

23
Marty wrote:Dat denk ik niet. Zie dat op sommige banen ze de tijd van Oxide soms zon 4 seconde sneller hebben gemaakt. Powerpyx heeft de guide al online staan:
CTR Nitro Refueled:
Crash Cove: Oxide Time: 1:27:52
Sewer Speedway: Oxide Time: 1:56:18

CTR op ps1:
Crash Cove: Oxide Time: 1:31:00 (afgerond)
Sewer Speedway: Oxide Time: 1:59:00 (afgerond)


Zijn maar 2 voorbeelden die ik hier neergezet heb. Zijn meerdere banen en misschien wel alle. En je moet dus op 31 banen Oxide verslaan
En Powerpyx geeft deze game een 8/10 qua moeilijkheid
paveman wrote:Same here, Captain
Geen idee of het nu weer zou lukken
Momenteel ben ik nog niet begonnen aan de time trails enzo, want wil me eerst focussen op die online grand prix levels en rewards. Maar ik heb wel de beleving sneller te zijn, dus het is goed mogelijk dat die tijden te behalen zijn, ook al zijn ze dan in vergelijking even moeilijk te halen als vroeger. Ik voel me verplicht om ze allemaal te halen eigenlijk ... :P
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Crash Team Racing Nitro-Fueled

24
Captain Witwicky wrote:
Marty wrote:Dat denk ik niet. Zie dat op sommige banen ze de tijd van Oxide soms zon 4 seconde sneller hebben gemaakt. Powerpyx heeft de guide al online staan:
CTR Nitro Refueled:
Crash Cove: Oxide Time: 1:27:52
Sewer Speedway: Oxide Time: 1:56:18

CTR op ps1:
Crash Cove: Oxide Time: 1:31:00 (afgerond)
Sewer Speedway: Oxide Time: 1:59:00 (afgerond)


Zijn maar 2 voorbeelden die ik hier neergezet heb. Zijn meerdere banen en misschien wel alle. En je moet dus op 31 banen Oxide verslaan
En Powerpyx geeft deze game een 8/10 qua moeilijkheid
paveman wrote:Same here, Captain
Geen idee of het nu weer zou lukken
Momenteel ben ik nog niet begonnen aan de time trails enzo, want wil me eerst focussen op die online grand prix levels en rewards. Maar ik heb wel de beleving sneller te zijn, dus het is goed mogelijk dat die tijden te behalen zijn, ook al zijn ze dan in vergelijking even moeilijk te halen als vroeger. Ik voel me verplicht om ze allemaal te halen eigenlijk ... :P
nu je het zegt Kapitein Choco, het gaat net een tikkeltje rapper ja. Ik heb ook de indruk dat de AI iewat offensiever is dan 20 jaar terug. Ze kunnen nu ook alle power ups hebben, dat kon vroeger niet, de klok, blauwe bol, masker...

Re: Crash Team Racing Nitro-Fueled

25
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote: Momenteel ben ik nog niet begonnen aan de time trails enzo, want wil me eerst focussen op die online grand prix levels en rewards. Maar ik heb wel de beleving sneller te zijn, dus het is goed mogelijk dat die tijden te behalen zijn, ook al zijn ze dan in vergelijking even moeilijk te halen als vroeger. Ik voel me verplicht om ze allemaal te halen eigenlijk ...
nu je het zegt Kapitein Choco, het gaat net een tikkeltje rapper ja. Ik heb ook de indruk dat de AI iewat offensiever is dan 20 jaar terug. Ze kunnen nu ook alle power ups hebben, dat kon vroeger niet, de klok, blauwe bol, masker...
Ik had dus tot nu toe de indruk dat ik sneller was ...
In feite is heel de game sneller ...
Was eventjes aan het kijken hoe een race in HARD zou zijn ...
Ik ben best goed in CTR maar deze instelling van HARD is niet gelijk aan de instelling van HARD in 1999 ...
Plots lijkt de Platinum wel erg ver weg weer, want er zit een trophy bij om adventure mode in HARD uit te spelen ...

En ja, de tijdsklok item konden ze niet gebruiken, en nu dus wel ...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Crash Team Racing Nitro-Fueled

26
En?
Wat vinden jullie van de Nitro Tour Grand Prix?
Ik vind het leuk dat extra content bij komt, maar het degenen die er voordeel uit halen zijn degenen die alle tijd van de wereld hebben ...
Ik haat dat.
Ik hoor dat de content later ook in de shop terecht komt, maar ben het niet 100% zeker.
Nu ik thuis zit heb ik even de tijd maar je moet toch wel serieus wat punten sparen om alles te unlocken.
Als er zijn die online iets willen proberen, laat het mij weten, misschien lukt het om samen te doen :cool:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron