Re: Playseat Evolution Alcantara

17
Ik vind dat het wel best snel gaat met je tijdsverbeteringen :p

En als je echt geen idee hebt, misschien een youtube filmpje bekijken?

Wat ik van F1 begreep kan ook het laten liggen van de apex met 1 meter al een paar tienden schelen, maar tegelijk kan je soms in een bocht de apex moeten laten liggen zodat je de volgende bocht perfect kan oplijnen om dat daar een lang recht stuk volgt bv. :think:
Maar geen idee in hoeverre dat allemaal van toepassing is in een game!
Image

Re: Playseat Evolution Alcantara

22
Genoeg voor vandaag! Morgen wat family time!

In het vervolg ga ik de meldingen van diegene die online komen afzetten. Vervelend om een goede tijd neer te zetten als Kolm en Fsterchele constant off en online gaan voor U3!! :lol:

Verder zit het erin denk ik. Tis alleen.. Je moet zo verdomd perfect rijden. Ik deed een eerste ronde een 1:03:9xx wat echt enorm scherp is. De 2e ronde ben je normaal gezien sneller omdat je een "rollende start" hebt. Dan begint natuurlijk mijn hart keihard te bonken, maak ik een klein foutje, rij ik een hoge 1:04:xxx de volgende ronde!! Tijd: 2:08:3xx :pissed:
Image

Re: Playseat Evolution Alcantara

23
Blame mijn PS3... Ik zag fsterchele helemaal niet in mijn lijst. Na veel af en aanmelden en uiteindelijk ps3 herstarten zag ik hem. Hij zag mij wel, maar als offline. Ik zag ingame zelfs dat ik een invite van hem kreeg, maar als ik naar mijn invites ging dan was daar niks te zien...

Maar bij zoiets idd beter om je notifications even volledig uit te zetten! :p
Image

Re: Playseat Evolution Alcantara

25
Uiteindelijk zag ik fsterchele ook op mijn ps3. Het is nu vooral nog verder uitzoeken hoe bepaalde dingen werken. Er zijn dingen die je alleen kan, er zijn dingen die je met 2 met meerdere controllers kan. Maar voor redelijk wat heb je 3 of 4 nodig soms met meerdere controllers.
Image

Re: Playseat Evolution Alcantara

26
Nürburgring GP/F: ik HAAT jou!!!!

Eindelijk!!!! Snelste tijd: 2:07:722 :Tg: :jip: :jip: :jip:

Wat een tijd!!!

Eindelijk kan ik deze Vettel challenge achter mij laten. Wat een gevoel!! Ik voel mij precies Hamilton die voor de 6e keer Wereldkampioen wordt!!

Image



Nu nog Suzuka... Dat wordt iets anders denk ik...
Image

Re: Playseat Evolution Alcantara

27
Mooi gedaan, goed om te zien dat het stuur er toch duidelijk aan heeft bijgedragen! Proficiat! :cool:

Ik rem bij het racen ook met mijn linkervoet maar heb gelukkig de neiging niet om dat in het echt te doen :P
De shifters gebruiken aan de achterkant van het stuur voelt trouwens heel natuurlijk. Ik vind het ook veel beter rijden omdat je meer controle hebt over de wagen, of da's toch mijn gevoel :)

Re: Playseat Evolution Alcantara

29
Wauw! Leuk om terug te lezen, ruler! Mooi ook dat je zo vlot je eigen tijd aan diggelen hebt gereden!!
Het moet er bij mij ook ooit nog eens komen (gelukkig geen gebrek aan ruimte hier ;)), maar telkens als ik bedenk me er in te verdiepen heb ik geen racegames die ik in backlog heb zitten of op wensenlijst (en dan is t een redelijk overbodige aankoop natuurlijk)…

Ik weet bijna zeker dat Suzuka je ook gaat lukken. Met jouw volharding, móet dat wel goed komen!!

@met0t0: die shifters achter het stuur werken in een 'echte' auto ook enorm goed, dus verbaast met niets dat dit met controller stuur ook zo is! Als ik een keer écht vlot wil (nee, nee: zo vaak komt dat nou ook weer niet voor), geef ik toch de voorkeur aan manueel schakelen t.o.v. de automaat om wat hogere toeren te houden. In dat geval gebruik ik eigenlijk altijd de flippers, zo goed als nooit de versnellingspook (voor zover dit ook zo heet in een automaat... :think: )

PS: op welke moeilijkheidsgraad speel jij Duke Nukem ruler? Ik speel amper FPS's ,dus misschien logisch dat ik enigszins 'suck', maar zelfs op laagste moeilijkheidsgraad heb ik de nodige moeite...
Image
cron