Re: Need for Speed Heat

4
NTGSruler wrote:Ja inderdaad. Vertrouw het ook niet. Moet eerlijk zeggen dat ik NFS moe ben. Na de Underground reeks is het nooit meer hetzelfde geweest. Most Wanted vond ik nog goed. Geen idee waar ze met deze naartoe willen.
zelfde idee maar carbon vond ik ook nog zalig in den tijd en die reboot op ps4 vond ik ook nog goed.
het wordt tijd dat ze nog eens de concurrentie krijgen van midnight club. please rockstar make it happen
Image

Re: Need for Speed Heat

6
Ik vond de Underground serie juist niets: teveel nadruk op tuning wat mij betreft. De reboots van Criterion vond ik echter zalig: Hot Pursuit en Most Wanted. Maar ik ben dan ook enorm Criterion/Burnout fan... Helaas is het sinds dat Criterion de ontwikkeling niet meer doet nooit meet hetzelfde geweest...
Image

Re: Need for Speed Heat

7
paveman wrote:Ik vond de Underground serie juist niets: teveel nadruk op tuning wat mij betreft. De reboots van Criterion vond ik echter zalig: Hot Pursuit en Most Wanted. Maar ik ben dan ook enorm Criterion/Burnout fan... Helaas is het sinds dat Criterion de ontwikkeling niet meer doet nooit meet hetzelfde geweest...
ik hou dan net meer van de Shift titels ! :idea:

Re: Need for Speed Heat

8
paveman wrote:Ik vond de Underground serie juist niets: teveel nadruk op tuning wat mij betreft. De reboots van Criterion vond ik echter zalig: Hot Pursuit en Most Wanted. Maar ik ben dan ook enorm Criterion/Burnout fan... Helaas is het sinds dat Criterion de ontwikkeling niet meer doet nooit meet hetzelfde geweest...
Daar ben ik net het tegenovergestelde. Tis echt kwestie persoonlijke smaak natuurlijk. Customization is altijd goed onthaald geweest door de community en eigenlijk deel geweest van de NFS games. Underground 1 en 2 waren denk ik de periode van de bekende Fast & The Furious films. Ze waren daardoor erg populair. Ook de graphics en de gameplay vond ik erg geslaagd.
Image

Re: Need for Speed Heat

10
paveman wrote:Dat begrijp ik ook zeker, ruler! Eigenlijk ben ik ook gewoon meer Burnout fan, dan NFS fan ;). Ik heb altijd gedacht dat NFS niks voor mij was, tot aan Hot Pursuit :)
Wat ruler zegt van fast and furious klopt helemaal bij mij xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Need for Speed Heat

13
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:ik hou dan net meer van de Shift titels ! :idea:
Die waren ook leuk, maar brachten de reeks in een soort identiteitscrisis door de naam aan iets meer 'realistisch' racen te koppelen :P
net daarom dat ik het tof vond, totaal een andere weg inslaan. Getuigde van lef.

Re: Need for Speed Heat

15
NTGSruler wrote:Iemand die deze gekocht heeft of speelt? Komt redelijk wat gameplay voorbij en ziet er wel goed uit. Wel steeds dezelfde gameplay natuurlijk.
Maten van mij zijn er toch content van. Ze proberen meer naar de oude terug te gaan. Ik ben nog altij nie overtuigd though :-P

Tzitn weer beire veel van die random activities in als opvulling dus vrees ik nog altij dat spel zelf weinig om het lijf heeft.

Wat zou ik graag nog eens een midnight club zien...

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image
cron