Re: Gran Turismo 7

316
Dat is ook waarom ik iedereen aanspoor om de portemonnee te laten spreken: als niemand het speelt of ervoor wil betalen, stopt het vanzelf. Als blijkt dat ik de minderheid ben, staat mij iets te doen: of accepteren dat het zo is of oude shit en indy spul spelen o.i.d.
Gelukkig zijn mijn favoriete games nog niet zover dat ze hier op over gaan (of niet alle in ieder geval). Ik wil vooral iets spelen wat ik leuk vind; dit zijn zaken die het voor mij absoluut niet leuk maken. Als dat zou betekenen dat ik binnen x-aantal tijd geen games meer heb om te kopen en/of spelen... so be it, ik ben wel bereid dat te accepteren.
Image

Re: Gran Turismo 7

317
GT7 is nochtans echt fun om te spelen en je hebt de microtransactions niet nodig. Toch maakt het mij gewoon enorm kwaad en ontgoocheld dat ze het gewoon geprobeerd hebben het op deze manier te spelen. Met het gedacht van, als er niet teveel reactie op komt, geraken we ermee weg. Alleen hebben ze zichzelf nu dusdanig schade aangebracht dat velen afhaken of het vertrouwen in PD kwijt zijn. Waaronder jij er ééntje van bent.
Alle aanpassingen aangekondigd in de volgende update hadden gewoon bij release in de game moeten zitten. Dat is wat mij zo kwaad maakt tegenwoordig. We betalen maximum prijs voor een minimum aan produkt te krijgen. Oh ja, de game is nog niet af, maar via updates en patches gaan we de game verbeteren. Ik word er zo kwaad van. Geef ons een afgewerkt produkt voor onze 70 euro zonder bepaalde zaken achter een paywall te steken (of willen steken) en schaf die online only functionaliteit af zodat we gewoon op zijn minst het singleplayer gedeelte van een game kunnen spelen bij het uitvallen van servers of geen internet te hebben thuis.
Image

Re: Gran Turismo 7

318
Veel heeft natuurlijk ook te maken met de complexe ontwikkelingsprocessen, maar bij de release zou er niet al onmiddellijk sprake moeten zijn van "Oh ja, dit voegen we dan wel weer toe". Al vind ik het ook wel nog altijd een groot voordeel dat er makkelijk nog zaken achteraf verbeterd kunnen worden via updates (natuurlijk liefst niet verslechterd zoals ze hier met de microtransacties pushen gedaan hebben...) en dat er geregeld gratis DLC wordt toegevoegd.

Gelukkig dat het racen in deze game nog altijd zo subliem is uitgewerkt, anders mochten ze de games ondertussen als onderzetters gebruiken :lol:

Re: Gran Turismo 7

319
Daar heb je ook wel een punt Met0t0. Ze kunnen achteraf inderdaad "snel" verbeteringen/aanpassingen aanbrengen. En in sommige gevallen snap ik dat wel. Maar tegenwoordig heeft het meer weg van, de game is nog niet af maar we brengen de game maar op de markt, mensen betalen er toch wel voor. En achteraf zien we dan wel weer. Kijk naar Battlefield 2042 bijvoorbeeld of Cyberpunk.
Image

Re: Gran Turismo 7

320
@NTGSruler: Het lijkt alsof je ondertussen ook aardig in de buurt van de platinum komt? :think:
Geen idee hoeveel races in sport mode en time trials je al gedaan hebt.
Het enige vervelende nog lijkt die legendary cars. Ik geloof dat ze nog altijd niet zeker kunnen zeggen welke auto's wel/niet voldoen...
Image

Re: Gran Turismo 7

321
In principe kan ik reeds alle trophies nog behalen nu behalve inderdaad die dus van legendary cars. Geloof dat er nog maar 2 in de legendary shop zijn geweest waarvan ik er ééntje heb kunnen bemachtigen.
Time trials heb ik er al een deel gedaan, ik doe nu telkens ik een circuit experience doe ook een time trail. Sport mode heb ik er een stuk of 1 gedaan, maar die komen wel met de tijd.

Ondertussen is update 1.11 gearriveerd met mooie aanpassingen kwa credits verdienen. Er is nu een race waarbij je grofweg 1.6 miljoen credits per uur kunt verdienen wat zeker naar de goede kant opgaat. Paar nieuwe events, 8 nieuwe endurance races van een uur erbij en er zijn nu wat meer auto's beschikbaar in de used dealership en de legendary dealership.
Image

Re: Gran Turismo 7

324
Ik vind het een beetje jammer dat ze dat topic op PSNP hebben gelockt ipv gewoon de zooi eruit te verwijderen.
Want in principe is het mogelijk dat er meer dan 3 auto's voldoen aan de vereisten lijkt me.
Hopelijk is er dan iemand die de moeite wil doen voor een nieuw topic...

Je kan wel alvast het geld ervoor verzamelen en opzij zetten want als het goed is weet je nu wel wat die andere twee kosten :)
Image

Re: Gran Turismo 7

325
Ja maar dan heb je weer het feit dat Gran Turismo zich gebonden heeft aan Hagerty... Dit betekent dat de auto's in de Used Car Dealership en Legendary mee gaan met de prijzen in real life... Soms staat er dan bij een auto een pijltje aangegeven omhoog of omlaag, wat betekent dat de prijs dus kan wisselen.
De Ford dacht ik was iets rond de 4-6 miljoen en als ik mij niet vergis kostte de Jaguar 12 miljoen. Voor de volledigheid: de Ferrari was 9 miljoen.
Image

Re: Gran Turismo 7

326
Oh ja, ook dat nog...

Dan zou je eigenlijk al zo'n 30 miljoen altijd op je bankrekening moeten laten staan wil je zeker zijn dat je ze kan kopen als ze nog is komen.
Tenminste... Ik veronderstel niet dat die van 4-6 miljoen plots 20 miljoen wordt, maar je weet het nooit natuurlijk in gt7 :q:
Image

Re: Gran Turismo 7

327
Ik verwacht het ook niet, maar sommige prijzen zijn echt van de pot gerukt. Vooral de Japanse wagens van de jaren 90. 400 000 - 500 000 Credits voor een Skyline R32 - R33 of R34. De prijzen voor zulke wagens in realiteit zijn ook enorm duur, net door hun populariteit. Maar we spelen hier nog altijd een game natuurlijk.

Niet te vergeten dat zonder de current glitch (wat ik nu dus gebruik) en na dus de laatste patch, het verdienmodel op 1.6miljoen credits staat voor iets meer dan een uur. Voor de patch lag dit zelfs nog lager. Das de reden waarom velen dus zijn gaan klagen en ook de reden waarom ik dus die eerste 2 wagens nog niet heb kunnen kopen. De meesten die nu de platinum trophy unlocked hebben, zijn er die dagenlang konden grinden, of de meesten die het dus via AFK scripting deden.
Image