Re: Gran Turismo 7

21
gamerke1992 wrote:Zo zie je maar hoe weinig ik van dit genre af weet haha :lol:
Vooral hoe weinig de verkoper ervan wist ;)
Het is niet omdat er PS VR op het doosje staat, dat de game daarom volledig in VR speelbaar is :P

Re: Gran Turismo 7

22
met0t0 wrote:
gamerke1992 wrote:Zo zie je maar hoe weinig ik van dit genre af weet haha :lol:
Vooral hoe weinig de verkoper ervan wist ;)
Het is niet omdat er PS VR op het doosje staat, dat de game daarom volledig in VR speelbaar is :P
Ik vind dat je ook moeilijk van een verkoper kan verwachten om alle details van alle games te weten. Ook die hebben hun genres/platformen waar ze meer/minder vanaf weten. Mijn ervaring is ook dat als ze het niet weten, dat ze het snel even proberen op te zoeken. Zelfs al gehad dat ze het zo ook niet konden vinden en dat ze dan maar gewoon de game installeerden om het uit te vinden :P

Eigenlijk zijn de teksten op de doosjes dan ook niet altijd duidelijk: VR compatibel ging in Concrete Genie enkel over een soort DLC level waar je wat kon rondklooien met verf en dus niet over de hele game. Je moet echt al de game een keer gespeeld hebben om dat te weten.
Image

Re: Gran Turismo 7

23
Om verder te gaan: PD heeft meegegeven dat alle nieuwe features van de PS5 Dualshock zullen gebruikt worden. 3d audio, haptic feedback, trigger sensitivity.

Dus VR zal er ook wel in zitten. Maar in welke mate valt nog af te wachten.
Image

Re: Gran Turismo 7

24
Kolm wrote:Ik vind dat je ook moeilijk van een verkoper kan verwachten om alle details van alle games te weten. Ook die hebben hun genres/platformen waar ze meer/minder vanaf weten. Mijn ervaring is ook dat als ze het niet weten, dat ze het snel even proberen op te zoeken. Zelfs al gehad dat ze het zo ook niet konden vinden en dat ze dan maar gewoon de game installeerden om het uit te vinden :P

Eigenlijk zijn de teksten op de doosjes dan ook niet altijd duidelijk: VR compatibel ging in Concrete Genie enkel over een soort DLC level waar je wat kon rondklooien met verf en dus niet over de hele game. Je moet echt al de game een keer gespeeld hebben om dat te weten.
Nee natuurlijk kunnen ze er niet alles van kennen, maar het eens opzoeken of testen zoals gij aangeeft, is dan wel goede klantenservice ;)
Verder is dat balkje PS VR Compatibel inderdaad vooral verwarrend. PS VR Only is dan tenmiste een stuk duidelijker :P

Re: Gran Turismo 7

25
Aangezien ze in het filmpje tijdens de PS5 presentatie toonden dat ze terug naar de career van eerdere GT games gaan, vermoed ik niet dat de volledige game VR zal zijn.
Zeker als ze de duizenden auto's er terug in verwerken.
Image

Re: Gran Turismo 7

26
Op zich zou ik het niet erg vinden als niet alle auto's in cockpit-view in VR gespeeld kunnen worden. Sowieso zijn niet alle auto's in zo extreem veel detail nagemaakt en is niet iedere cockpit even mooi gedetailleerd. Of dat denk ik toch, de laatste Gran Turismo die ik gespeeld heb, is GT5... Op GT6 is mijn PS3 altijd gecrasht en aan Sport ben ik nog niet toegekomen.
Wat ik wel belangrijk vind, is om met veel auto's tegelijk op een racebaan te kunnen zijn en niet gewoon 1 tegen 1.

Re: Gran Turismo 7

27
In de career speel je normaal tegen meerdere wagens. De AI is wel altijd van laag niveau geweest waardoor je met een goede auto meestal wel won.

Ergens kijk ik wel uit naar de nieuwe licentie challenges. Al zijn sommige echt niet makkelijk. In GT Sport vond ik de presentatie hiervan echt wel van hoog niveau. Mooie YouTube uitleg en voor tonen hoe je de challenge aanpakt.
Image

Re: Gran Turismo 7

28
NTGSruler wrote:De AI is wel altijd van laag niveau geweest waardoor je met een goede auto meestal wel won.
Haha ja, dat was vaak de strategie als het bij een race niet lukte om de eerste plaats te halen: verderspelen met andere races, betere auto in die categorie kopen en later los over de concurrentie gaan :-"