Re: Gran Turismo 7

62
De game zou blijkbaar nog altijd gepland staan voor de 2e helft van 2021. Geen idee wanneer, maar ik gok op december. Dacht dat GT6 ook in die maand werd gereleased.

Er is ook bevestigd dat GT7 terug naar de klassieke games gaat. Dus hopelijk weer beginnen met weinig geld en zo terug opbouwen. Een volledige singleplayer zal in de game zitten.
Image

Re: Gran Turismo 7

70
Ik heb er geen probleem mee dat ze inzetten op multiplayer, daar kunnen de beste racers het net serieus tegen elkaar opnemen. Ik vond het bij Sport alleen jammer dat alles online was en speel toch ook graag met zoveel mogelijk verschillende auto's in singleplayer :)

Re: Gran Turismo 7

72
Het was voor mij een beetje een principe kwestie dat ik Sport uiteindelijk helemaal niet meer heb aangeraakt. Die nadruk op mp en achteraf dan nog maar es met een sp campaign komen... voor mij was dat vloeken in de kerk. Daarbij dan natuurlijk ook nog eens een trophylijst die volledig op mp gericht was. Ik begrijp die nood voor hevig mp content niet zo. Natuurlijk, wat met0t0 ook zegt: prima voor mensen die het graag tegen elkaar op willen nemen, maar als je niet echt uitblinkt in racegames, maar een enkele racegame wel graag speelt, is het gewoon echt niet leuk om te spelen ook. Net als de RB challenges in 5: sowieso al niet te doen zonder stuur (daar ging t bij mij al los van skills mis), maar ook gewoon dusdanig moeilijk dat het eigenlijk niet zonder uren aan oefening te doen valt. Ik heb van GT5 genoten, maar blijf het jammer vinden dat ik uiteindelijk niet alles gespeeld heb (los van de trophies, dat is een leuke bijzaak) vanwege een piekende moeilijkheidsgraad. Ik wacht de reviews etc. wel even af voor hier ik eventueel in stap....
Image

Re: Gran Turismo 7

73
De game is dan ook niet voor niets "The real driving simulator"! :lol:

Achteraf de sp campaign was leuk maar ook niet meer dan dat. Eigenlijk was die campaign een samenraapsel van races, rijtesten en arcade mode. Het voelde onsamenhangend en totaal niet volgens het normale GT concept. Ik kan je wel zeggen dat deze maand er weer een update was ( autos) en dat ze dus tot nu steeds de game hebben ondersteund.
Het mp gedeelte is nochtans echt wel populair. Zeker met de FIA races. En nu met de Olympic games ( er zijn nu/waren preselecties waarbij de beste van een héél deel landen het uiteindelijk dan tegen elkaar gaan opnemen.
Maar voor mij persoonlijk hoeft het ook niet hoor. Heb er geen behoefte aan.

GT5, RedBull zal denk ik voor eeuwig een doorn in mijn oog zijn. Enkel nog de Suzuka race zou ik moeten doen en ik heb platinum... Maar zoals je zegt, de moeilijkheidsgraad.. Nu Assetto Corsa is nog erger geloof ik kwa moeilijkheid.

Ik kijk alvast enorm uit naar GT7, de reden waarom ik een PS5 in huis heb. Van mij mag hij komen en ik kan je garanderen dat ik daar weer maanden zoet mee ga zijn. Ik hoop alvast op dezelfde en betere fotomodus zoals in Sport. Uuurreennn heb ik die mode gespeeld!
Image

Re: Gran Turismo 7

74
Ha! De fotomodus kan mij vaak maar een paar minuten boeien moet ik eerlijk zeggen...

Het is voor mij heel dubbel: prachtig dat ontwikkelaars een game blijven ondersteunen. Daar kan ik alleen maar voorstander van zijn. Even los van Captain Witwickey's grote frustratie van timed exclusive items, dat je een game echt op een bepaald moet spelen om iets te krijgen, waarvan ik me kan voorstellen dat je daar minder blij van wordt. Aan de andere kant heb ik liever dat ontwikkelaars een product 'af' uitbrengen en bezig gaan met een nieuw project. Noem me ouderwets, maar ik vind afwisseling gewoon erg belangrijk. Ondanks mijn voorliefde voor RPG's hoef ik niet per se 100+ uren in een game te stoppen. Als het verhaal klaar is, is het klaar en ga ik graag verder naar een andere game, eventueel in een compleet ander genre. Weer een andere kant is dat sommige games gewoon niet 'af' zijn en er zelfs niet een (ogenschijnlijk) simpele patch wordt uitgebracht om de boel te fixen. Dan toch veel liever dat ze de game blijven ondersteunen...

Voor wat GT betreft: doe mij maar de opzet van GT-GT3 (of 4?). Met een rammelbak beginnen en je langzaam opwerken richting de top. Niks te maken met online of whatever. De AI kun je ooit verslaan en daarmee klaar zijn met een game. Online ben je eigenlijk nooit klaar. Precies de reden waarom ik niks met mp heb: ik wil op een gegeven moment alles hebben gedaan (de completionist in mij), zodat ik met een goed gevoel door kan naar een volgende game (de hang naar afwisseling in mij).
Image

Re: Gran Turismo 7

75
Ik moet zeggen dat ik prachtige foto's heb gezien met die fotomodus! Ik kon er mij erg in verdiepen.

Beginnen met die rammelbak is wat voor velen synoniem staat met een Gran Turismo game. Hopelijk terug op die manier in GT7!

Online heb ik nooit het completionist gevoel gehad. Ooit een Call of Duty game online gespeeld? Bijna onmogelijk alle challenges daarin te doen! Toch heb ik vele honderden uren fun gehad met online te spelen. Die uren haal je nooit door gewoon tegen AI te spelen. Kwa racegames net hetzelfde. Al heeft dit minder aantrekkingskracht op mij. Schieten is schieten. Online racen heb je de crashes en de penalties. Frustrerend gewoon.
Ik denk dat als er online trophies bij GT7 zijn ik die ga ptoberen te halen. Indien niet vrees ik dat online niet mijn favoriete mode wordt.
Image
cron