Re: Gran Turismo 7

333
Nee omgekeerd. Carriére is al lang uitgespeeld. Ik kan nog circuit experience doen, zit daar nu aan 71%. Dat zijn alle circuits verdeeld in sectoren die je brons, zilver of goud kan halen en dat goed geld geeft.
Verder kan je wel alle events zoveel herspelen als je wil. En heb nog 4 van de 8 endurance races van een uur te doen.
Image

Re: Gran Turismo 7

336
Ik zet het hier even neer: voor diegene die nog de legends car trophy nodig hebben, momenteel staat de Ford Mark IV 67 in de Legends car dealership.
Heb enkel nog de Jaguar nodig nu. Zou hopelijk binnenkort moeten komen!
Image

Re: Gran Turismo 7

339
Je kan dit toch echt niet geloven. Morgen was voorzien dat de Jaguar terug in Legendary cars dealership zou komen. Velen zitten hier op te wachten, om de platinum trophy binnen te halen, inclusief mezelf. Guess what? Polyphony Digital heeft sinds gisteren de orde van verschijnen van de auto's veranderd. Er is een nieuwe auto bij gekomen, waardoor alles dus verschoven wordt of door elkaar gehaald. Volgende week is er een nieuwe update, dus alles om spelersactiviteit hoog te houden en te hopen dat spelers blijven. Belachelijk.
Image

Re: Gran Turismo 7

340
Ow... ik wilde gisteren al vragen of hij er nu eindelijk was geweest...

Enige wat ze daarmee hoog houden is het aantal mensen dat dagelijks een keer de game opstart. Heel veel zijn ondertussen wel klaar met de game en wachten alleen nog daarop of op serieuze updates qua content.
Image

Re: Gran Turismo 7

343
Er zijn nu tegenwoordig online time trials waarbij je maximum 2miljoen credits kan winnen door een gouden tijd te rijden. Die tijd wordt bepaald door de snelste tijd en het percentage deelnemers.

Mijn voorlopige tijd:

Image



Heb toch wel moeten pushen.

Het event loopt nog 12 dagen, dus hopelijk is het voldoende!

Deze game houdt mij toch wel weer vast. Love it :love:
Image

Re: Gran Turismo 7

345
Haha nee heb het stuur eigenlijk nog niet boven gehaald. Tis lekker chill met controller momenteel. Al wil ik wel eens beginnen leren rijden met manual transmission.
Momenteel bezig met Nürburgring met controller in Circuit Experience. Benieuwd als ik dat haal. Blijkt nogal straf te zijn dat stuk.
Image
cron