Re: Gran Turismo 7

376
Normaal ging vandaag update 1.40 beschikbaar zijn wat een grote update zou zijn. Niemand die echt weet wat, maar vermoedens zijn wat nieuwe track('s?) en hopelijk een heleboel nieuwe races inclusief endurance races ( valt nog af te wachten). Hij is dus uitgesteld tot hopelijk volgende week, anders is het eind november vermoedelijk. De update zou er komen om te wedijveren met Forza.
Image

Re: Gran Turismo 7

377
Donderdag zou wel eens een drukke dag op gaming vlak kunnen worden (voor mij persoonlijk dan).

Early access MW III en dan dit:
7 nieuwe auto's:

Porsche GT3 RS
Mercedes 190 Evo II
Tesla model 3
Nismo 400R
SRT Demon
Charger R/T
Lexus LFA


Er wordt ook een nieuwe track verwacht...

Persoonlijk hoop ik dat er eens wat nieuwe singleplayer content wordt toegevoegd. Lees: endurance races.

Woensdag weten we hopelijk meer met normaal de nieuwe trailer.
Image

Re: Gran Turismo 7

379
Even meegeven: er zijn zowat 50 nieuwe license challenges die bij komen met de update morgen. Maar dit heeft geen effect op de trophies. Zo is er ééntje om alle licenses goud te behalen in de game. De master license challenges (de nieuwe dus) zijn dus niet nodig om die gouden trophy te behalen. Verder is er jammer genoeg ook geen DLC lijst trophies om deze wel te behalen :D
Image

Re: Gran Turismo 7

380
Wat ben ik toch fan van de Gran Turismo games!! :love: :love:

Al is deze zeker niet de beste in de reeks kwestie content. Gameplay, pheww zalig gewoon!

De Spec II update is goed. Het blaast terug leven in de game.

- nieuwe events + 2 nieuwe menu books (900pp races + Redbull x2019). De menu books heb ik gedaan, events moet ik nog doen. Er zitten een aantal moeilijke tussen vermoed ik. In totaal meer dan 20 nieuwe events.

- Weekly challenges. Goed, gaat mij zeker elke week doen terugkeren. Het is een mix van bestaande en een tijdelijke special event. Voor 1/3/5 races completed krijg je rewards + credits voor elke races die je doet. Mooie toevoeging.

- Nieuwe sneeuw track. Niet echt fan van, het ziet er wel prachtig uit. Nog maar 1 race op gedaan. We hebben wel 6 layouts ook ervan. Long/short/tri-oval en alledrie Reverse. Circuit experience met 250000 credits voor bronze en 1mil voor goud.

- 50 nieuwe master licences. Moet ik nog doen, maar ze geven credits en voor bronze rewards en alles goud een prijsauto. Tis de moeite om te doen.

- Wat het beste zou moeten zijn van deze update: GT Sophy =》 AI getraind om tegen je te racen. 3 verschillende moeilijkheden. Mogelijk op voorlopig 9 tracks en niet de minste. Het vermoeden is dat deze nieuwe AI zal geïmplementeerd worden in GT8. Het mooiste van dit systeem is dat je Quick races kan doen (op 1 van die 9 tracks) met bonus percentage credits te verdienen op basis van je collector level en circuit experience level. Als je daar max level hebt kun je een bonus van 400% verdienen. Ik moet nog uitzoeken als dit per track is, wss op de hoogste moeilijheidgraad en afhankelijk van welke auto denk ik. Het stopt niet daar want ze hebben EINDELIJK ook de credits verdienste omhoog gebracht in custom races. Je kan dus nu custom races opzetten met GT Sophy (dacht ik, moet nog testen) waarbij je vlot credits kan verdienen. Eindelijk gedaan met steeds dezelfde 3 tracks te rijden om credits te grinden!

- Virtueel dashboard is cool. Jammer dat niet gelinkt is aan vrienden.

Image



- De nieuwe toegevoegde wagens zijn zalig. Nieuwe engine swap mogelijkheden die voor als je het nog niet wist nu gewoon te koop zijn (was al reeds sinds vorige updates).

- Nieuwe scapes, altijd leuk. Nieuwe shutter speeds, enkel in race foto's wel.


Het begint eindelijk wat meer op een GT game te gelijken, al vind ik persoonlijk dat het echt wel nog beter kan. Voor OG spelers die van GT3/4/5 komen blijft het toch wat povertjes kwestie events. Al moet ik wel zeggen als je nu in de game stapt, je echt wel tientallen uren content hebt!
Grootste minpunt voor mij: nog steeds geen endurance races. Ttz deftige endurance races zoals 4/8/9/12/24u zoals we vroeger hadden. We hebben wel een reeks endurance races in missions die een uur lang zijn (maar via progressie zogezegd 24u zijn).
Ik hoop echt dat die endurance races de volgende logische stap zijn nu en dat we dit nog mogen verwachten in de resterende levenscyclus van GT7. Aangezien ik GT8 maar ergens in 2027/2028 ten vroegste (ergens met PS6?) verwacht zijn die endurance races echt wel een must.
Je ziet wel dat ze enorm werken aan de AI, een oud zeer in heel de GT geschiedenis.
Mooie update, maar ze was broodnodig en eigenlijk maar net op tijd. Eigenlijk komt Spec II als antwoord op Forza Motorsport die blijkbaar ook geen vlekkeloze launch beleeft. Ik hoop dat we de komende maanden nog mooie updates mogen krijgen met absoluut nood aan nieuwe tracks, endurance races en events in het algemeen.
PD heeft de game mooi op punt gezet voor de feestdagen met de release van de PS5 slim, consumenten die nu in de PS5 levenscyclus stappen krijgen waar voor hun geld met GT7 nu.
Image

Re: Gran Turismo 7

382
Gisteren even gespeeld op flatscreen, maar wat ziet dat er raar uit als je het in vr gewend bent :lol:

Maar dacht dat er ook assists waren.
Weet dat er stuur hulp en rem hulp is. Maar kun je dat ook apart kiezen?
Image

Re: Gran Turismo 7

383
Das een goeie vraag. Ik vermoed dat je dat kunt instellen in de algemene instellingen en dan heb je ook nog settings in het pauze menu van een race.

Ik zou zelf eens moeten zoeken maar dat zal voor morgen eventueel zijn.
Image

Re: Gran Turismo 7

384
Master License S10. Zou de moeilijkste moeten zijn. Ik heb er even op gezeten, maar niets overdreven ofzo.

De moeilijkheid ligt vooral bij de MP4, waar ik totaal niet graag mee rij. De wagen heeft ook een zéér irritante acceleratiecurve waarbij je alles of niets krijgt bij gas geven. Dat in combinatie met Suzuka waar ik zéér graag op race. Het was dus vooral een kwestie van goed gevoel te krijgen met de wagen. De chicane op het laatst was ook wat ambetant omdat ik daar op het laatst nog redelijk wat tijd liet liggen door dus de irritante acceleratie waarbij je begon te slippen. Moest dus voldoende snelheid behouden in de bocht.
Ik maakte nog 2 kleine foutjes, maar ik dook toch onder de vooropgestelde gouden tijd.


Image
cron