Re: Project CARS

136
Deze game is zo vet. :D Ik ben sinds donderdag al volop aan het racen. Ik zit nu in mijn tweede seizoen bij de Superkarts en heb ook al heel wat online races gedaan. Deze game doet me wat denken aan de DTM Race Driver-reeks op PS2, mede door die Engelse circuits als Snetterton etc.

Het is wel jammer dat de 24 uur van Le Mans niet helemaal perfect nagemaakt zijn. Je kan wel aangeven dat je meerdere klasses wilt, maar dan heb je alleen LMP1 en LMP2, helaas ontbreken de GT's. In Quick-race kun je ook alleen rondes kiezen en geen tijdsduur (zoals 24 uur). Hopelijk patchen ze dat nog.

Weet iemand toevallig hoe je de "Prestine Paintwork"-trophy haalt? Die "I am the 5%" en "Clean as a Whistle" heb ik gelukkig al behaald, maar deze nog niet.

Re: Project CARS

137
De Prestine Paintwork:
Als ik het goed heb (uit de omschrijving) moet je dus meer dan 3 online races completen waarbij minder dan 50% van alle drivers in een major collision hebben gezeten

oftewel als er 30 drivers zijn mogen er dus maar max 14 drivers in een major collision hebben gezeten in de hele race
Last edited by Marty on 11 May 2015 13:58, edited 1 time in total.
Image

Re: Project CARS

138
Het is best een goede game, maar er zitten nog wel rare fouten in. Vreemd, na zo'n lange test fase. Zo kun je ongestraft karts voor je van de baan rammen aan het einde van een recht stuk en is schade/botsingen ook niet altijd effectief. Ik heb al een aantal GT niveau crashes gehad. Geen schade, maar wel komisch van de andere auto wegstuiteren. Schade blijft ook vooral beperkt tot (behoorlijk goed ogende) blikschade en mechanische schade. Geen auto volledig in de kreukels helaas.

De opzet van de carriere is ook wat saai en kil afgewerkt. Dat was duidelijk niet de prioriteit. Maar in ieder geval al beter dan Shift en games als bijvoorbeeld Grid.

Re: Project CARS

139
BozeGozerXrd wrote:Het is best een goede game, maar er zitten nog wel rare fouten in. Vreemd, na zo'n lange test fase. Zo kun je ongestraft karts voor je van de baan rammen aan het einde van een recht stuk en is schade/botsingen ook niet altijd effectief. Ik heb al een aantal GT niveau crashes gehad. Geen schade, maar wel komisch van de andere auto wegstuiteren. Schade blijft ook vooral beperkt tot (behoorlijk goed ogende) blikschade en mechanische schade. Geen auto volledig in de kreukels helaas.

De opzet van de carriere is ook wat saai en kil afgewerkt. Dat was duidelijk niet de prioriteit. Maar in ieder geval al beter dan Shift en games als bijvoorbeeld Grid.
speel jij met een stuur Gozervriend ? :smug:

Re: Project CARS

140
Gamefreak wrote:
BozeGozerXrd wrote:Het is best een goede game, maar er zitten nog wel rare fouten in. Vreemd, na zo'n lange test fase. Zo kun je ongestraft karts voor je van de baan rammen aan het einde van een recht stuk en is schade/botsingen ook niet altijd effectief. Ik heb al een aantal GT niveau crashes gehad. Geen schade, maar wel komisch van de andere auto wegstuiteren. Schade blijft ook vooral beperkt tot (behoorlijk goed ogende) blikschade en mechanische schade. Geen auto volledig in de kreukels helaas.

De opzet van de carriere is ook wat saai en kil afgewerkt. Dat was duidelijk niet de prioriteit. Maar in ieder geval al beter dan Shift en games als bijvoorbeeld Grid.
speel jij met een stuur Gozervriend ? :smug:
Ja, dat speelt toch een stuk beter dan met zo'n ding dat normaal niet in een auto zit.

Re: Project CARS

141
Hier nog geen 24u race gedaan. "Consistency Is King" is wel al binnen :)
Ben nu met GT3 in carriere bezig. Eerste klasse na de Superkarts, ik hou open wheel voor daarna.
Ook al veel van die invitationals moeten afwijzen, op den duur speel je niets anders meer en die gewone autos vind ik maar niks.
PSN tichke
Image

Re: Project CARS

142
tichke wrote:Hier nog geen 24u race gedaan. "Consistency Is King" is wel al binnen :)
Ben nu met GT3 in carriere bezig. Eerste klasse na de Superkarts, ik hou open wheel voor daarna.
Ook al veel van die invitationals moeten afwijzen, op den duur speel je niets anders meer en die gewone autos vind ik maar niks.
Ik speel alles wat ze mij voorschotelen :P

Consistency is King onbewust veronderstel ik? Of bewust geprobeerd ergens?
Image

Re: Project CARS

143
Onbewust, denk tijdens het karten. Ik speel pas bewust voor trophies als ik er nog 2 of 3 mis :p
Ik dacht ook eerst alles te rijden, maar had veel zin in GT3. Tussen 2 races zitten enkele weken waardoor ik meer dan 10 races moest rijden voor mijn volgende GT3 weekend.
Daarbij was een kampioenschap van 7 ronden met de Lotus 86 ... die hou ik liever voor een ander seizoen (die events komen elk seizoen terug).

IK ga ook een 2de carreer beginnen en direct open wheels nemen daar.
PSN tichke
Image

Re: Project CARS

144
tichke wrote:Onbewust, denk tijdens het karten. Ik speel pas bewust voor trophies als ik er nog 2 of 3 mis :p
Ik dacht ook eerst alles te rijden, maar had veel zin in GT3. Tussen 2 races zitten enkele weken waardoor ik meer dan 10 races moest rijden voor mijn volgende GT3 weekend.
Daarbij was een kampioenschap van 7 ronden met de Lotus 86 ... die hou ik liever voor een ander seizoen (die events komen elk seizoen terug).

IK ga ook een 2de carreer beginnen en direct open wheels nemen daar.
Nice! Ik ga het gewoon allemaal op mij laten afkomen :P
Image

Re: Project CARS

147
BozeGozerXrd wrote:
M-power wrote:Pff heb nog altijd geen stuur. Maar er is vooruitgang. Het is ondertussen verstuurd, moet wel nog wachten tot vrijdag tot het geleverd wordt :cry:
Dat stuur heeft straks meer kilometers gemaakt dan jij. :D
ofwel stuur jij de jouwe op Gozer :P

Re: Project CARS

148
Gamefreak wrote:
BozeGozerXrd wrote:
M-power wrote:Pff heb nog altijd geen stuur. Maar er is vooruitgang. Het is ondertussen verstuurd, moet wel nog wachten tot vrijdag tot het geleverd wordt :cry:
Dat stuur heeft straks meer kilometers gemaakt dan jij. :D
ofwel stuur jij de jouwe op Gozer :P
Mijn stuur werkt niet op een PS4. :q:

Re: Project CARS

149
M-power wrote:Pff heb nog altijd geen stuur. Maar er is vooruitgang. Het is ondertussen verstuurd, moet wel nog wachten tot vrijdag tot het geleverd wordt :cry:
Geduld is een schone deugd! Maar ik zou ook wel ongeduldig zijn op zoiets, en zeker met dat de game al uit is!
Maar vrijdag is snel hier! ;)
Image

Re: Project CARS

150
Heb nu mijn stuur ontvangen, maar nog geen playseat. De 2 objecten zijn samen verstuurd maar hadden een ander trackingnummer. Vraag ik dan aan degene die kwam leveren waar het ander stuk is, zegt ze dat dit komt door de douane :think: terwijl de playseat eerder was ingescant bij het laatste verdeelcentrum dan het stuur en het van Nederland komt.
Hopen dat ze het maandag leveren.
Image
cron