Re: Project CARS

151
M-power wrote:Heb nu mijn stuur ontvangen, maar nog geen playseat. De 2 objecten zijn samen verstuurd maar hadden een ander trackingnummer. Vraag ik dan aan degene die kwam leveren waar het ander stuk is, zegt ze dat dit komt door de douane :think: terwijl de playseat eerder was ingescant bij het laatste verdeelcentrum dan het stuur en het van Nederland komt.
Hopen dat ze het maandag leveren.
Oh boy hopelijk arriveert het dan maandag. En hoef je ook geen douanekosten te betalen...
Image

Re: Project CARS

154
NTGSruler wrote:
M-power wrote:Heb nu mijn stuur ontvangen, maar nog geen playseat. De 2 objecten zijn samen verstuurd maar hadden een ander trackingnummer. Vraag ik dan aan degene die kwam leveren waar het ander stuk is, zegt ze dat dit komt door de douane :think: terwijl de playseat eerder was ingescant bij het laatste verdeelcentrum dan het stuur en het van Nederland komt.
Hopen dat ze het maandag leveren.
Oh boy hopelijk arriveert het dan maandag. En hoef je ook geen douanekosten te betalen...
Idd, nuja heb voorlopig het stuur aan mijn bureau vast gemaakt.

Wel al veel bugs tegengekomen, waar onder 1 irritante. Bij de ginetta juniors heb ik 4 van de 5 races meegemaakt dat tijdens de verplichte pitstop mijn crew de wielmoer kwijt was, wat voor een extra lang pitstop zorgt.
Ook al gezien dat de ai vast zat tijdens een pistop of zoals op bovenstaande video dat je auto opeens in de lucht vliegt.
De ai is ook niet gebalanceerd, bij sommige klasses win je met de vingers in de neus en bij andere mag je blij zijn als je op het podium staat.
Image

Re: Project CARS

156
Gamefreak wrote:
NTGSruler wrote:
Gamefreak wrote:@BozeGozer, waarom heb ik het gevoel dat jij deze persoon bent waar het over gaat ? :smug:

http://www.psx-sense.nl/192791/rij-je-b ... jg-je-dit/
OMG!!! WTF!!! Maak dat mee zeg!
Gozer zal weer per ongeluk de foute cheats gebruikt hebben :smug:
Lol!

@M-power: Daar zit ik nog lang niet denk ik. Ik heb deze middag mijn eerste 24hr (2uurs race) van Le Mans gedaan. Ik begin nu aan mijn derde seizoen.

Btw: Hoe kan je eigenlijk deelnemen aan een Community Event? Want ik kan precies nergens niet joinen?? :dizzy:
Image

Re: Project CARS

157
Gamefreak wrote:
NTGSruler wrote:
Gamefreak wrote:@BozeGozer, waarom heb ik het gevoel dat jij deze persoon bent waar het over gaat ? :smug:

http://www.psx-sense.nl/192791/rij-je-b ... jg-je-dit/
OMG!!! WTF!!! Maak dat mee zeg!
Gozer zal weer per ongeluk de foute cheats gebruikt hebben :smug:
Nee hoor. Vliegende auto's worden vrij veel gemeldt. Zowel AI als speler auto's vliegen regelmatig rond door een of andere bug. Daarnaast heb ik geen google/youtube account, dus ik ben het niet.

Re: Project CARS

158
NTGSruler wrote:
@M-power: Daar zit ik nog lang niet denk ik. Ik heb deze middag mijn eerste 24hr (2uurs race) van Le Mans gedaan. Ik begin nu aan mijn derde seizoen.

Btw: Hoe kan je eigenlijk deelnemen aan een Community Event? Want ik kan precies nergens niet joinen?? :dizzy:
Ginetta juniors komen achter de clio cup, maar ik was begonnen met de clio cup. Ben ondertussen opnieuw begonnen in de cart klasse. Supercarts vindt ik wel nog tof. 24h races nog niet gezien, enkel track days.

Voorlopig zijn er geen actieve community events, er staat een datum bij wanneer deze actief worden bij degene die nog niet gepasseerd zijn.
Image

Re: Project CARS

159
M-power wrote:
NTGSruler wrote:
@M-power: Daar zit ik nog lang niet denk ik. Ik heb deze middag mijn eerste 24hr (2uurs race) van Le Mans gedaan. Ik begin nu aan mijn derde seizoen.

Btw: Hoe kan je eigenlijk deelnemen aan een Community Event? Want ik kan precies nergens niet joinen?? :dizzy:
Ginetta juniors komen achter de clio cup, maar ik was begonnen met de clio cup. Ben ondertussen opnieuw begonnen in de cart klasse. Supercarts vindt ik wel nog tof. 24h races nog niet gezien, enkel track days.

Voorlopig zijn er geen actieve community events, er staat een datum bij wanneer deze actief worden bij degene die nog niet gepasseerd zijn.
Dus je kan maar enkel die welbepaalde dag dan deelnemen aan die community events?
Image

Re: Project CARS

160
NTGSruler wrote:
M-power wrote:
NTGSruler wrote:
@M-power: Daar zit ik nog lang niet denk ik. Ik heb deze middag mijn eerste 24hr (2uurs race) van Le Mans gedaan. Ik begin nu aan mijn derde seizoen.

Btw: Hoe kan je eigenlijk deelnemen aan een Community Event? Want ik kan precies nergens niet joinen?? :dizzy:
Ginetta juniors komen achter de clio cup, maar ik was begonnen met de clio cup. Ben ondertussen opnieuw begonnen in de cart klasse. Supercarts vindt ik wel nog tof. 24h races nog niet gezien, enkel track days.

Voorlopig zijn er geen actieve community events, er staat een datum bij wanneer deze actief worden bij degene die nog niet gepasseerd zijn.
Dus je kan maar enkel die welbepaalde dag dan deelnemen aan die community events?
Geen idee hoelang zo een event duurt, maar ik veronderstel dat deze langer dan 1 dag zullen duren.
Image

Re: Project CARS

161
Community events zijn over verschillende dagen. Er zijn er al een stuk of 4-5 geweest.
Maar denk dat nu enkel één is waar je de Limited edition pack voor moet hebben.

Dit weekend vooral online zitten racen.
Eén race was op manual en had het pas door bij de start (dan moet je zelf de auto in eerste zetten). Verrassend nog gewonnen :p
Speel nu ook op real assists, enkel bij het karten wil dat nog niet goed lukken.
PSN tichke
Image

Re: Project CARS

162
Dit is de eerste keer dat ik een racespel zie met zoveel bugs. Ondertussen ook al cheatende ai gezien (vlak voor de finish gaan pitten FU ai), motorgeluid dat wegvalt, de clio cup aan het rijden met Audi handschoenen aan :dizzy: , berichten van jouw team die niet correct zijn,...
Image

Re: Project CARS

163
M-power wrote:Dit is de eerste keer dat ik een racespel zie met zoveel bugs. Ondertussen ook al cheatende ai gezien (vlak voor de finish gaan pitten FU ai), motorgeluid dat wegvalt, de clio cup aan het rijden met Audi handschoenen aan :dizzy: , berichten van jouw team die niet correct zijn,...
welke bugs dan zoal Power ? :think:

Re: Project CARS

164
Gamefreak wrote:
M-power wrote:Dit is de eerste keer dat ik een racespel zie met zoveel bugs. Ondertussen ook al cheatende ai gezien (vlak voor de finish gaan pitten FU ai), motorgeluid dat wegvalt, de clio cup aan het rijden met Audi handschoenen aan :dizzy: , berichten van jouw team die niet correct zijn,...
welke bugs dan zoal Power ? :think:
Het spel noemt toch project bugs? Of ben ik verkeerd :think:
Image

Re: Project CARS

165
Ik heb gelukkig nog geen bugs tegengekomen die het spel onspeelbaar maken.
Wegvallen van geluid ook al voorgehad, maar dat is dan telkens als een sessie begint dus even de sessie herstarten en het is opgelost.
De AI die "cheat" nog niet tegengekomen, wel dat de AI tijdens in de pits crashte maar dat was dan tijdens een practice session dus op zich geen erg.

Op zich vind ik het nog meevallen, ik heb Driveclub op release gekocht en dat was zo erg dat Project Cars ernaast echt niet te klagen heeft.
DC was op release amper speelbaar, online werkte gewoon niet en als het dan weken later wel werkte was het nog eens zonder closed sessions (wat nog steeds niet het geval is).
PSN tichke
Image