Re: Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2

19
Gamefreak wrote:ik wil niet vervelend zijn maar euh, dit topic bestaat 2 maal... :shhhh:
Het topic onder overige genres is enkel een link naar het verplaatste topic dat nu onder sports staat. Dit voor het geval mensen niet zien dat het verplaatst is en het daardoor denken kwijt te zijn ;)

Mijn CE is aangekomen...maar ligt nog bij mijn ouders :(
Als pre-order voordeel zat er ook nog een fingerskateboard bij en dit hadden ze gewoon op de buitenkant van de verzenddoos geplakt. Dat dat is aangekomen en niet onderweg al dan niet per ongeluk is verdwenen is wel een klein wonder :O
Image

Re: Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2

21
Volgens mij is er op elke school ergens altijd wel een periode dat het een hype is :P

Ik kwam er een paar jaar geleden achter dat er ook daar blijkbaar een hele wereld van mensen is die dit super serieus neemt en waarbij die fingerboards ook als losse onderdelen worden gekocht en enkel een deck ook voor 50 euro kan gaan... :O
Een echt skate deck gaat ergens van 50-75 euro afhankelijk van merk en hoeveel graphics erop staan.
Image

Re: Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2

26
ShAmPi wrote:
Sanity penguin wrote:Vroeger kapot gespeeld (vooral THPS 2) :D
Twijfel toch nog om aan volle pot aan te schaffen. Weet niet of ik het nu nog zo leuk zou vinden :|
Ja! :)

Ik heb er me allesinds terug rot me geamuseerd.
En 40€ voor 2 games valt nu toch mee? ^^
Mja, I know. Maar met teveel andere dingen bezig. Qua game nu aan Star Wars Jedi fallen order bezig.
Ik ken mezelf; ik beperk mij meestal maar tot één game. En dan blijft die stof happen tot het moment dat ik er aan begin en dan zou die ineens in afslag staan ofzo :lol:
Image

Re: Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2

27
De game krijgt op 26 maart een PS5 versie/upgrade met daarin:
  • 120 FPS @1080p
  • Native 4k @60FPS
  • SSD & Immediacy
  • Haptic feedback via the DualSense wireless controller
  • Spatialized Audio
  • High Fidelity Atmospherics
  • Activities and Game Help
  • Cross-Gen Progression
Als je de PS4 versie al hebt dan is het te zien welke versie hebt om te weten hoe het met upgraden zit.
De PS5 standard edition lijkt niet te bestaan, enkel een Digital Cross-Gen Deluxe Bundle met zowel PS4 als PS5 versie en ook nog extra skaters/skins/....
Het je op PS4 de digital deluxe versie dan is de upgrade naar die PS5 Deluxe bundle gratis (muv Japan).
Heb je op PS4 de standard edition (disc of fysiek) dan kost de upgrade 10 dollar (dus waarschijnlijk 10 euro hier).

https://blog.playstation.com/2021/02/23 ... -march-26/
Image
cron