Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2

1
Image
Ontwikkelaar: Vicarious Visions
Uitgever: Activision
Genre: Arcade/sport
Release Date: 04-09-2020
Adviesprijs: €44,99
Platform: PS4
Trailers:




Screenshots
Image

Image

Image

Image


Verhaal
Waag je opnieuw aan de meest iconische skateboardgames ooit. Speel de volledig geremasterde games Tony Hawk's™ Pro Skater™ en Tony Hawk's™ Pro Skater™ 2 in één geweldige verzameling, helemaal opnieuw ontwikkeld in ongelooflijke HD.

- Skate als de legendarische Tony Hawk en de originele ploeg plus nieuwe profs
- Skate op muziek uit die tijd plus ook nieuwe nummers
- Maak bizarre truccombo's met de iconische besturing van de Tony Hawk's™ Pro Skater™-reeks
- Speel alle originele speltypes en speel 1-tegen-1 in lokale tweespelerspeltypes
- Toon je eigen stijl en creativiteit met verbeterde Create-A-Park- en Create-A-Skater-functies
- Ga online en strijd tegen spelers over de hele wereld in Multiplayerspeltypes en klassementen

Bron: SEN Store

Wie gaat er mee terug in de tijd?
Image

Re: Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2

3
Ik heb het topic even naar sport games gezet, skateboarden zou in 2020 dan ook voor het eerst een olympische sport worden! Helaas is dat eventjes uitgesteld naar 2021 ofzo :(

Ik heb zelf de collector's edition besteld, puur uit nostalgie en omdat ik sinds een tijdje zelf opnieuw begonnen ben met skateboarden :saint:
Image

Re: Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2

8
Ik ben stiekem eigenlijk pas begonnen met THPS3 op de PS2... :saint:
Later ook nog wel een keer THPS3 op de PS1 gespeeld bij een vriendin die de game supermoeilijk vond. En ik begreep dat wel... de drawing distance op de PS1 was zo'n 5-10 meter en alles daarna was zwart. Dan wordt het wel erg lastig om zo een park te leren kennen of te zien waar de collectibles zijn. Op PS2 kon je dat allemaal wel gewoon zien en daardoor kon ik dan op de PS1 uiteindelijk ook redelijk mijn weg vinden omdat ik het nog wist van op de PS2.

De THPS1 remaster op PS3 ging eigenlijk nog wel redelijk vlot desondanks de Skate games tussendoor. Ik miste alleen de revert in de halfpipe om mijn halfpipe combo's gaande te houden. Die revert is er pas in THPS3 gekomen geloof ik, maar zou wel in deze 1+2 remaster zitten! :smug:

Daarnaast was er in THPS1 remaster ergens 1 combo challenge waar ik echt superlang op vast heb gezeten (in warehouse geloof ik) omdat ik net niet genoeg snelheid had in de laatste grind. Dat was toen ook het enige echt lastige ding in die remaster.
Image

Re: Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2

9
paveman wrote::lol: Dat zal het zijn ja!

Maarreh... dan is het toch alsnog voor ons allemaal ongeveer even lang geleden...?

De skills waren voor de PS3 remaster iig volledig verdwenen in mijn geval.
Maar jij hebt het dan op een "oudere" leeftijd geleerd. Misschien verleer je dingen sneller als je ouder bent :lol:

Dat lag niet aan jouw skills maar aan wie die game geport had. Die hebben het verkloot que besturing.
Degene die de ps4 versie gemaakt hebben, hebben ook de source van deeltje 1 en 2 gebruikt met een kleine aanpassing
Image

Re: Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2

12
Kolm wrote:Ik ben stiekem eigenlijk pas begonnen met THPS3 op de PS2... :saint:
Later ook nog wel een keer THPS3 op de PS1 gespeeld bij een vriendin die de game supermoeilijk vond. En ik begreep dat wel... de drawing distance op de PS1 was zo'n 5-10 meter en alles daarna was zwart. Dan wordt het wel erg lastig om zo een park te leren kennen of te zien waar de collectibles zijn. Op PS2 kon je dat allemaal wel gewoon zien en daardoor kon ik dan op de PS1 uiteindelijk ook redelijk mijn weg vinden omdat ik het nog wist van op de PS2.

De THPS1 remaster op PS3 ging eigenlijk nog wel redelijk vlot desondanks de Skate games tussendoor. Ik miste alleen de revert in de halfpipe om mijn halfpipe combo's gaande te houden. Die revert is er pas in THPS3 gekomen geloof ik, maar zou wel in deze 1+2 remaster zitten! :smug:

Daarnaast was er in THPS1 remaster ergens 1 combo challenge waar ik echt superlang op vast heb gezeten (in warehouse geloof ik) omdat ik net niet genoeg snelheid had in de laatste grind. Dat was toen ook het enige echt lastige ding in die remaster.
Eh? :dizzy:

Waar gaat dit over? :?
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2

14
Ik kwam gisteren toevallig nog langs een video van Rodney Mullen die je kon unlocken in THPS3. Deze video is mij altijd bij gebleven omdat veel dingen ervan een soort van pure flatground magic zijn. Sommige dingen (1min11 bv) moet je vertraagd afspelen om te weten wat er nu eigenlijk gebeurd. Zelfs de dag van vandaag zijn veel dingen uit die video nog steeds speciaal en de video is van begin jaren 2000! Rodney Mullen zat toen nog redelijk aan het begin van zijn carrière en heeft daarna nog veel meer waanzinnige dingen gedaan :O



Jonny Giger is een flatground skater die ook wat magic kan en die probeert nu om sommige van die waanzinnige tricks ook te landen! Degene die ik tot nu toe heb gezien, lukt het hem uiteindelijk ook wel al is het hier en daar wel is met een kleine compromise.



Image