FIFA

1
Rap een topic gemaakt over FIFA aangezien we anders altijd maar bezig zijn in andere topics.

@sanity: ik weet dat jij veel FIFA speelt. Misschien zijn hier nog anderen?

Ik wil nu die Ansu Fati doen als objective, maar jonges. In friendlies en ik kom altijd tegen super teams uit pffff. Hoe kun je nu in godsnaam je team verbeteren door zo'n speler vrij te spelen als je altijd tegen die super teams uitkomt? Grrr
Image

Re: FIFA

2
NTGSruler wrote: 21 May 2022 08:58 Rap een topic gemaakt over FIFA aangezien we anders altijd maar bezig zijn in andere topics.

@sanity: ik weet dat jij veel FIFA speelt. Misschien zijn hier nog anderen?

Ik wil nu die Ansu Fati doen als objective, maar jonges. In friendlies en ik kom altijd tegen super teams uit pffff. Hoe kun je nu in godsnaam je team verbeteren door zo'n speler vrij te spelen als je altijd tegen die super teams uitkomt? Grrr
Zullen vooral de wins zijn die moeilijk vallen. Voor andere objectives kan je gewoon bericht naar de speler sturen via pm en vragen. Meer dan niet krijg je wel een positief gevolg eraan.
Image

Re: FIFA

3
Nochtans daarstraks ene laten doen en toen het mijn toer was begon die keihard te verdedigen :(

Ondertussen toch wat coins kunnen verdienen door Spaanse spelers (SBC Marquee) te kopen en verkopen. Ik heb geen idee als die meer zouden opbrengen als ik ze vast houdt tot dinsdag of woensdag. Dan is de kans groter dak ze misschien niet meer kwijt geraak. Wat ook moeilijk is, vind ik, is eens je een speler hebt gekocht voor de gangbare prijs, hoeveel je dan moet zetten om die door te verkopen. Moet je dan een buy direct prijs zetten of niet? Bijvoorbeeld: ik koop een speler van Barcelona (wordt voorgesteld in oplossing SBC op Futbin) voor 650 coins. Ik ben die nu steeds direct kwijt met een buy me prijs van 1100 coins te zetten. Zou die meer opbrengen als ik die prijs gewoon op 10000 zet ofzo?

Loont het de moeite om positie-wissel kaarten te kopen en te verkopen? Die gaan soms voor paar duizend coins (geen idee welke wissel dan).
Of bijvoorbeeld chemistry kaarten?
Image

Re: FIFA

4
Als ze vlot gaan voor 1100, hoger zetten. Op futbin (andere app dan fifa app) kijken naar gangbare marktprijzen. Op 10.000 heeft geen zin die verkopen toch niet.

Die positie en chem kaarten is een ding maar zijn moeilijk te pakken te krijgen. Dat komt vooral door de bots die gebruikt worden. Dus zo'n kaarten snipen is haast onbegonnen werk.
Image

Re: FIFA

5
Oké weer bijgeleerd. Bots ... :L:

Ik heb nu wel wat succes met bepaalde spelers die nodig zijn voor de SBC's te kopen en verkopen. Maar het gaat tergend traag. Heb nu een 50000 coins. Maar buiten dat heb ik geen idee wat momenteel de moeite waard is om te kopen.

Daarnet toch paar hunter kaarten bemachtigd voor 150 coins en verkocht voor buy now 1000 coins. Tis mogelijk. Maar je moet er veel taggen. En wou Busquets kopen, maar dat was duidelijk een bot. Ik gaf 800 (minimum) en wordt constant in de laatste 30 seconden ineens op 1500 gezet. Echt...
Image

Re: FIFA

6
Denk dat het beste dat je nu kan doen, is objectives voor gratis spelers. En de 8 wins in division rivals, dat levert ook wat coins op als je de derde optie van rewards kiest.

Ik ben aan weekend league bezig maar oh boy, die is pittig deze keer :lol:
Image

Re: FIFA

7
Weekend league kan ik alleen maar van dromen! ^^ Nog niet eens halfweg om 1250 punten te halen, maar wel nog maar 20 rivals wedstrijden gespeeld, wat wel weer een reward geeft.
Image

Re: FIFA

11
Daarnet nog een trophy gehaald in FIFA 20 voor Tier 3 in Rivals te bereiken. Ga proberen nog 2000 punten te halen om mij te qualificeren voor FUT Champions.
Alleen Divisie 4 bereiken lijkt mij onmogelijk. Zit nu in Divisie 6, maar goede spelers kopen is zo goed als onbegonnen werk. Coins verdienen zal alleen maar kunnen door wedstrijden te spelen denk ik. Als ik op de transfermarkt de beste spelers opzoek, komt er gewoon niets tevoorschijn :(
Image

Re: FIFA

12
Weekend league is geen pretje :lol:
Als je er 11 kan winnen zit je aan de goeie rewards. Meer is beter natuurlijk maar vana 11 (45 punten) krijg je een player pick keuze. Dit weekend zal dat eentje van SerieA zijn.
Image

Re: FIFA

13
Sanity penguin wrote: 05 Jun 2022 08:50 Weekend league is geen pretje :lol:
Als je er 11 kan winnen zit je aan de goeie rewards. Meer is beter natuurlijk maar vana 11 (45 punten) krijg je een player pick keuze. Dit weekend zal dat eentje van SerieA zijn.
Denk niet dat we over hetzelfde praten :lol:
Ik wil mij nog kwalificeren voor FUT Champs op FIFA 20. Dat hebben ze "oneindig" open gezet, maar die league wordt niet altijd meer gehouden. Je kan de trophy wel nog verdienen.

En in FIFA 20 moet je Divisie 4 bereiken, maar ik weet niet als dat nog mogelijk gaat zijn. Als ik de transfermarkt afzoek, zijn de beste spelers gewoonweg niet meer beschikbaar. Ik vind zelfs bitter weinig speciale kaarten terug, buiten de champions league kaarten. Dus om je ploeg te verbeteren zou ik nog bepaalde SBC 's kunnen doen, maar die vereisen zoveel coins dat dat ook bijna een onbegonnen werk wordt.
Image
cron