Re: FIFA

17
Dat zou ik zeker wel willen proberen. Alleen heb ik een flauw vermoeden dat dit niet gaat lukken. Anders zou het denk ik wel overal te vinden zijn in guides en boosting methodes. Het gaat vooral over die 5 placement matches te boosten en zo direct in Div 4 te geraken.
Ik heb de vraag gesteld in een topic FIFA20 op PsnProfiles. Iemand wil het eventueel wel boosten met mij. Ik was al wat aan het inlezen om het zelf te boosten (via PS4 en 5), maar je moet 10 alt accounts aanmaken en geen idee als die allemaal PS+ moeten hebben. Je kan blijkbaar via 2e controller als guest intekenen wel. Alleen ga ik dan constant moeten switchen van kanaal op mijn tv (van PS4 naar 5), wat op zich wel snel gaat, maar makkelijker wordt het er niet op natuurlijk. En ik wil zeker eerst nu die 2000 punten halen voor FUT Champs vooraleer ik mijn club eventueel delete. Want nu heb ik nog een relatief goed team.

Maar kort gezegd: wil het dus zeker eens proberen! Je weet nooit, al vrees ik ervoor!
Image

Re: FIFA

19
Sanity penguin wrote: 06 Jun 2022 00:01 Ok want die techniek lukt bij fifa21 wel dacht ik. Of da's mss voor die trophy om 200 matches met een speler te doen.
Klopt. Heb ik zo gedaan met Fsterchele die een speler had met 200 matches.

Wil de co-op rivals voor Div4 zeker eens proberen.
Image

Re: FIFA

20
Kunnen we proberen. Ook wat opgezocht en zou pas vanaf 21 kunnen met coop maar toch :).
Moet wel eerst checken dat ik die nog heb. Denk ik toen het eerste jaar digitaal gekocht dus zou moeten lukken.

Maar zoals je eerder ook al zei; speelt iemand die nog??
Image

Re: FIFA

21
Ik vind toch nog redelijk makkelijk matches hoor. Alleen geen idee tijdens de week ofzo. Ik heb nu zaterdag en gisteren matches gespeeld. De game is eigenlijk nog redelijk actief. Enkel jammer van de transfermarkt die zo goed als dood is. Spelers verkopen, heb er een paar kunnen verkopen nog, maar gaat bijlange zo vlot niet als in Fifa 22 nu (wat normaal is natuurlijk). De beste spelers zijn ook gewoon niet meer te koop. Ik kom redelijk wat ploegen tegen met gouden spelers, maar ja misschien heeft het ook te maken dat ik in Div 6 zit momenteel.
Image

Re: FIFA

24
NTGSruler wrote: 07 Jun 2022 14:26 Nice! Wat een team! :O

Geen idee, ik vermoed als we met jou team spelen in co-op de punten naar jou gaan? Geen idee als ik als "2e speler" ook iets krijg.
Jij krijgt de punten voor de divisie waarin ik speel. Dat maakt dan ook wel dat we uitkomen tegen spelers uit divisie 4.
Heel ander systeem toen nog wel dan huidige division rivals in Fifa22.
Image

Re: FIFA

25
Maar ook de punten afgetrokken voor een verlies van Div 4 :lol:

Dus jij zou het zien zitten om dus x-aantal wedstrijden in co-op te spelen totdat ik Div4 bereik? :O Je hebt geloof ik 1250 punten nodig om Div4 te bereiken. Ik zit denk ik nog niet eens halfweg. Ik zat boven de 800 punten, maar ben nu eronder gezakt na 3 verliesmatchen gisteren...

Ik hoop dat de trophy unlockt door een wedstrijd te spelen in Div4 in co-op, maar ik reken er toch niet op.

Geen idee wanneer jij dat eens zou kunnen proberen? Eventueel vrijdag of zaterdag zou wel lukken voor mij?

edit: ok, maak mij net de bedenking. Met punten bedoel je natuurlijk de punten richting 2000 voor Fut Champs? Maar krijg ik ook de punten ifv je rating? (Dus om in hogere divisie terecht te komen?)
Image

Re: FIFA

26
NTGSruler wrote: 07 Jun 2022 15:35 Maar ook de punten afgetrokken voor een verlies van Div 4 :lol:

Dus jij zou het zien zitten om dus x-aantal wedstrijden in co-op te spelen totdat ik Div4 bereik? :O Je hebt geloof ik 1250 punten nodig om Div4 te bereiken. Ik zit denk ik nog niet eens halfweg. Ik zat boven de 800 punten, maar ben nu eronder gezakt na 3 verliesmatchen gisteren...

Ik hoop dat de trophy unlockt door een wedstrijd te spelen in Div4 in co-op, maar ik reken er toch niet op.

Geen idee wanneer jij dat eens zou kunnen proberen? Eventueel vrijdag of zaterdag zou wel lukken voor mij?
Tuurlijk, geen probleem om wat te spelen. Aftrek punten is er inderdaad ook, dus hopelijk gaat dat meevallen :D
Weekends kan ik nooit met zekerheid vastleggen, maar stuur maar iets als je tijd hebt. Als ik kan, kom ik dan wel online. Doorheen de week lukt meestal ook 's avonds (vanaf 20u à 20u30)
Image

Re: FIFA

27
Dan hoop ik dat je niet een Divisie lager belandt, door mijn fantastische FIFA skills :lol:

Is goed. Ik laat iets weten om samen eens te proberen.

Had nog een edit gemaakt in mijn vorige post, geen idee als je dat nog heb meegekregen.
Image

Re: FIFA

28
NTGSruler wrote: 07 Jun 2022 15:41 Dan hoop ik dat je niet een Divisie lager belandt, door mijn fantastische FIFA skills :lol:

Is goed. Ik laat iets weten om samen eens te proberen.

Had nog een edit gemaakt in mijn vorige post, geen idee als je dat nog heb meegekregen.
Die divisiepunten zou je ook moeten krijgen. Gaan we snel weten na 1 match natuurlijk maar zou wel moeten. Of ik nu zak maakt niet uit, platinum is toch binnen. Sindsdien Fifa20 niet meer aangeraakt en heeft ook geen weerslag op huidige versie ofzo :)
Heb je die Volta trophies al? Die zijn pas shit :lol:
Image

Re: FIFA

29
Okay, dat zou wel tof zijn dan! Amaai super dat je dat eventueel ziet zitten om te doen!

Ja Volta trophies zijn binnen. Ik heb dus enkel nog die qualificatie voor Fut Champs nodig, en een match spelen in Div4 en platinum is binnen. Daarom dat ik onlangs de game eens opnieuw opstartte aangezien ik recent Fifa 22 heb gedaan.

Toevallig las ik vandaag ook het bericht op PsnProfiles dat Fifa 20 geschrapt wordt van de EA Playlist => betekent dat er een delisting zit aan te komen. Servers hoeven daarvoor nog niet direct te sluiten, maar Fifa games blijven niet eeuwig online te spelen. Dus als ik deze eventueel nog wil halen, zal ik er mij dan nu toch wat moeten mee bezig houden.

Trouwens: bereidt je maar voor op frustratie. Fifa 20 is een pak trager en speelt slechter vind ik dan Fifa 22.
Image

Re: FIFA

30
Fifa 20 is echt de meest frustrerende game dat ik ooit gespeeld heb. En de slechtste game. Nog een 300 punten nodig voor kwalificatie FUT champs.
Wat een lijdensweg... Al weken hiermee bezig om 2000 punten te verzamelen. Matchmaking is gewoon zo ruk. Gegarandeerd kom je je derde wedstrijd uit tegen ploegen met ratings 94-95 met 100 chemistry. Waarom deze gasten met zulke ploegen nog een FIFA spelen van bijna 3 jaar oud, in Divisie 6 is mij een raadsel....

Ik heb ondertussen ook iemand gevonden om de Div4 trophy te proberen te boosten. Gelukkig is hij van Ierland, dus kwa timings moet dat wel goed komen. Hij weet ook hoe het systeem werkt, dus hopelijk kunnen we dat klaarspelen....
Image