Gran Turismo 7

1
Platform: PS4
Ontwikkelaar: Polyphony Digital
Uitgever: Sony Computer Entertainment
Genre: Driving Sim
Release: 2015 (de verwachte uitstelling naar minimaal 2019 is nog altijd niet bekend gemaakt)


Het is vorig jaar bekend gemaakt dat Gran Turismo met deel 7 naar de PS4 komt en hoogstwaarschijnlijk niet met GT6 Remaster of GT7 Prologue aldus Yamauchi in een veroudered interview(PD kennende krijgen we toch GT7 Prologue en niet eerder dan eind 2016). Jammer genoeg is het inmiddels ook al bekend gemaakt dat de PS2 kwaliteit standard cars weer terug komen in de game. Weer met wat kleine updates maar het zal toch behoorlijk afsteken tegen de inmiddels PS4 kwaliteit Premium auto's. De geluidsupdates van de auto's gepland voor GT6 wordt ook grotendeels overgezet naar GT7.

Gezien de stilte rondom de game (en de recente grote update van GT6) krijgen we op de E3 te horen dat de game voor eind 2016 gepland staat.

Re: Gran Turismo 7

4
NTGSruler wrote:Ik kijk er wel naar uit. Ben grote fan van de game. Hopelijk is het geen GT6 2.0 zoals GT6 een GT5 2.0 was :p
Je bedoelt 3.0, want GT 5 had al een grote 2.0 update gehad. GT5 2.0 was immers pas de game die het op release op z'n minst had moeten zijn. En GT6 zou mogelijk ook nog een 2.0 update kunnen krijgen. Al was er laatst al een grote update naar 1.16 met de toevoeging van de b-spec.

Re: Gran Turismo 7

5
BozeGozerXrd wrote:
NTGSruler wrote:Ik kijk er wel naar uit. Ben grote fan van de game. Hopelijk is het geen GT6 2.0 zoals GT6 een GT5 2.0 was :p
Je bedoelt 3.0, want GT 5 had al een grote 2.0 update gehad. GT5 2.0 was immers pas de game die het op release op z'n minst had moeten zijn. En GT6 zou mogelijk ook nog een 2.0 update kunnen krijgen. Al was er laatst al een grote update naar 1.16 met de toevoeging van de b-spec.
Zolang GT7 nu eindelijk maar eens wat nieuwigheden toevoegt ben ik tevreden :)
Image

Re: Gran Turismo 7

6
NTGSruler wrote:Zolang GT7 nu eindelijk maar eens wat nieuwigheden toevoegt ben ik tevreden :)
Zoals wat dan? Realistisch schademodel of alle auto's die degelijk afgewerkt zijn (lees: geen PS2-modellen meer)? Daar zult ge volgens mij nog heel erg lang op mogen wachten :p

Re: Gran Turismo 7

8
met0t0 wrote:
NTGSruler wrote:Zolang GT7 nu eindelijk maar eens wat nieuwigheden toevoegt ben ik tevreden :)
Zoals wat dan? Realistisch schademodel of alle auto's die degelijk afgewerkt zijn (lees: geen PS2-modellen meer)? Daar zult ge volgens mij nog heel erg lang op mogen wachten :p
Bijvoorbeeld. Ook de AI waar wat wordt aan gedaan.
Image

Re: Gran Turismo 7

9
Image
Aha, nieuws over Gran Turismo 7!:

Het was de laatste tijd erg stil rond de racesimulator Gran Turismo, maar daar hebben de mensen van de Italiaanse gameswebiste SpazioGames verandering in gebracht. Zij zijn namelijk in een interview met de geestelijke vader van de serie, Kazunori Yamauchi, te weten gekomen dat Gran Turismo 7 toch niet zo héél ver weg is.

Op een vraag naar een potentiële releasedatum in 2017 antwoordde Yamauchi het volgende:

"Mensen zullen niet zo lang wachten…We hebben het over Gran Turismo, we mogen niet zo lang wachten."


Dit wijst er op dat de makers er alles aan doen om de game af te leveren voor 2017. Wanneer exact is nog niet gekend.

Yamauchi wist verder nog te vertellen dat ontwikkelaar Polyphony impact simulatie heel serieus neemt. Zo zijn ze druk bezig physicsfouten uit de eerdere Gran Turismo-games aan te pakken.

Tenslotte gaf de Japanner nog mee dat GT7 meer premium of gedetailleerde automodellen zal bevatten. Deze zullen beter schademodellen hebben en een hoger niveau van detail in interieur, koplampen en andere onderdelen van de wagen.

Hoewel de release toch wel nog een einde van ons verwijderd is, mogen we stilletjes hopen een glimp op te vangen van deze pareltjes op de komende E3.

bron: https://www.facebook.com/GamePlayStationBlog
Image


Game Play Station

Re: Gran Turismo 7

11
met0t0 wrote:Betere schademodellen bij de premium-auto's... Gewoon wat visueel dus :p
En let wel dat er meer premium auto's komen, maar meer dan 50% dus nog wel uit standaard PS2 kwaliteit auto's bestaat. :q: En die auto;s krijgen zo te lezen niet betere schademodellen.

En als Yamauchi zegt dat ze GT7 voor 2017 willen uitbrengen, verwacht ik de game helemaal in 2018. :silly: Als de game eerder komt zal het een uitgeklede game of een Prologue versie zijn.
Last edited by BozeGozerXrd on 10 Jun 2015 16:29, edited 2 times in total.

Re: Gran Turismo 7

14
Gamefreak wrote:
tichke wrote:
met0t0 wrote:Betere schademodellen bij de premium-auto's... Gewoon wat visueel dus :p
Betere schademodellen? Hadden ze dan al één?
ja, ik dacht ook dat er geen was :smug:
Je kunt bij lvl 40 in GT5 een simpel schademodelletje ontsluiten.

Re: Gran Turismo 7

15
Ze hebben wel serieus wat werk voor de boeg om hun titel 'The real driving simulator' nog stand te laten houden...
Vooral eens echte gevolgen voor het crashen, want nu kunt ge met gemak de anderen gebruiken als botsrand om vlot naar de eerste plaats te klimmen.