FIFA 15

1
Weet niet of hier nog veel Fifa spelers rondlopen? Maar er is belangrijk nieuws over Ultimate Team!

Vanaf vandaag is er een update, FUT spelers krijgen "Price Ranges".
Dat wil zeggen dat elke speler een minimum en maximum prijs krijgt. Jij mag enkel een Buy Now prijs instellen, en die MOET tussen die min/max liggen.
Dit zal traden enorm moeilijk maken (het is nog wel mogelijk maar marges zijn veel kleiner).
Coins kopen zal gedaan zijn. Dit deden ze door bronzen spelers aan miljoenen te verkopen, maar die hun max prijs komt op 5K te staan.
Voor bijvoorbeeld 5milj. coins te kopen moet je al een Messi of Ronaldo te koop zetten ... Dan kan je die ook verkopen zonder coins te kopen ...

Ik heb zondag nog een tiental kleppers verkocht, en heb nu bijna 10 milj coins :p
Ga ik eindelijk eens Messi in mijn ploeg kunnen zetten. (Messi heeft een prijswaarde tussen 5 en 7,5 miljoen).
PSN tichke
Image

Re: FIFA 15

5
Toon8 wrote:
tichke wrote:Fifa 16 zou 5 juni "onthuld" worden:
Image
Had deze aankondiging niet verwacht :lol:
Ik ook niet. Bovenaan in het Engels "Save The Date" en dan niet June, maar juni onderaan. :silly:

Zou er ook nog een PES 2016 aangekondigd worden of zou Konami enkel nog een kopie van 2015 met 2016 rosters voor mobiele platformen uitbrengen?

Re: FIFA 15

6
BozeGozerXrd wrote:
Toon8 wrote:
tichke wrote:Fifa 16 zou 5 juni "onthuld" worden:
Image
Had deze aankondiging niet verwacht :lol:
Ik ook niet. Bovenaan in het Engels "Save The Date" en dan niet June, maar juni onderaan. :silly:

Zou er ook nog een PES 2016 aangekondigd worden of zou Konami enkel nog een kopie van 2015 met 2016 rosters voor mobiele platformen uitbrengen?
ik denk wel dat er nog een PES 2016 komt hoor :P

Re: FIFA 15

8
tichke wrote:Hij zal er blijkbaar ook niet komen, of toch niet op 5 June/juni :p
Maar het zal wel weer op E3 zijn met één of andere trailer die de ultieme Fifa belooft ...


dat zeggen ze als sinds 1996 ofzo :P

Re: FIFA 15

9
Gamefreak wrote:
tichke wrote:Hij zal er blijkbaar ook niet komen, of toch niet op 5 June/juni :p
Maar het zal wel weer op E3 zijn met één of andere trailer die de ultieme Fifa belooft ...


dat zeggen ze als sinds 1996 ofzo :P
Het moet maar één keer de waarheid zijn he :P
Image

Re: FIFA 15

11
tichke wrote:Daarmee dat ik het zeg :p
En niet vergeten dat na de keepers een ander type speler, of mss de scheidsrechter, next-gen zal zijn ... :D

En toch koop ik die op release :silly:
De scheidsrechter die spookgoals goedkeurt, lijnrechters die zich missen qua buitenspel, gele/rode kaarten die aan de verkeerde speler gegeven worden enz. Dat zou mooi zijn :p

Re: FIFA 15

12
met0t0 wrote:
tichke wrote:Daarmee dat ik het zeg :p
En niet vergeten dat na de keepers een ander type speler, of mss de scheidsrechter, next-gen zal zijn ... :D

En toch koop ik die op release :silly:
De scheidsrechter die spookgoals goedkeurt, lijnrechters die zich missen qua buitenspel, gele/rode kaarten die aan de verkeerde speler gegeven worden enz. Dat zou mooi zijn :p
Denk je? Ik kom nu al helemaal slecht bij sommige beslissingen die correct zijn, als er dan zouden komen die niet correct zijn vrees ik voor mijn baksje :lol:
Image

Re: FIFA 15

13
Toon8 wrote:
met0t0 wrote:De scheidsrechter die spookgoals goedkeurt, lijnrechters die zich missen qua buitenspel, gele/rode kaarten die aan de verkeerde speler gegeven worden enz. Dat zou mooi zijn :p
Denk je? Ik kom nu al helemaal slecht bij sommige beslissingen die correct zijn, als er dan zouden komen die niet correct zijn vrees ik voor mijn baksje :lol:
Natuurlijk denk ik niet dat het goed zou zijn, realistischer zou het wel zijn :p

Re: FIFA 15

14
ivm realisme, ooit heeft er iemand bij OPM, ik denk dat het koter Thijs van Domburg was, gezegd dat een 100% realistische voetbalgame niet bestaat. Hij gaf aan dat de lijnrechters off-side kunnen zien van 30 meter ver als je maar een teennagel buitenspel staat.... in het echt zijn er grenslui die het van op 5 meter niet zien als een speler een half voetbalveld off-side staat :smug:

Re: FIFA 15

15
met0t0 wrote:
Toon8 wrote:
met0t0 wrote:De scheidsrechter die spookgoals goedkeurt, lijnrechters die zich missen qua buitenspel, gele/rode kaarten die aan de verkeerde speler gegeven worden enz. Dat zou mooi zijn :p
Denk je? Ik kom nu al helemaal slecht bij sommige beslissingen die correct zijn, als er dan zouden komen die niet correct zijn vrees ik voor mijn baksje :lol:
Natuurlijk denk ik niet dat het goed zou zijn, realistischer zou het wel zijn :p
Die fouten mogen ze dan begaan zolang ze in mijn voordeel zijn, je zou dat moeten kunnen instellen :P
Image