Re: Sebastian Loeb Rally

46
fsterchele23 wrote:
BozeGozerXrd wrote:
fsterchele23 wrote:.njoh je kunt de game wel moeilijker maken ma idd nie echt simulator zoals bv gran turismo of forza

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
GT en Forza zijn meer rij simulators, GRID doet het beter in het simuleren van races. Je kunt echt hard crashen en enigzins dueleren met AI tegenstanders. In GT en Forza zijn crashes erg matig, en de AI rijdt vooral rondjes.

@ShAmPi: Nooit een van de Flatout games gespeeld?
Kun u zeggen inhalen in forza 6 is nie van de poes op highly skilled

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Omdat de AI zo snel rijdt of omdat ie echt goed met je vecht? Bij GT heb je soms ook moeite om iemand in te halen, maar dat is nooit omdat de AI zo slim/realistisch is.

Re: Sebastian Loeb Rally

48
Hahaha over wat gaat het hier. Ik blijf erbij dat rallygames onrealistisch zijn qua AI. GT is debiel ze volgen altijd die perfecte lijn en er is geen schademodel. Als je eerst rijd kan je niet wegrijden, maar als je crasht en je hangt laatst kan je ze zo inhalen. Speel allang geen racers meer zijn hun geld niet waard :lol: Heb ook enkel de eerste GRID gespeeld omdat de rest me niet meer aansprak en daar kon je idd duelleren en was de AI soms wel agressief. Een Collin McRea Dirt game ook demo gespeeld en oké die viel wel mee. Een motor game zoals die Ride ook demo geprobeerd maar kan tegenstanders na de start al niet meer volgen. Dat terugspoelen techniek gebruik ik niet graag dat maakt het onrealistisch en verspilt tijd dan heb ik liever een snelle refresh zoals in MotorStorm. Vroeger ook MX vs. ATV en Pure demo's gespeeld, maar na enkele ronden al beu. Het is gwn niet mijn ding dat racen te ééntonig gas geven en sturen. Het allerbeste en mijn eerste game was V-Rally 3 op PS2 die vond ik graaf. MotorStorm beste racer ooit en meeste uren in gestoken. Prachtige locatie. Pacific Rift was ook goed, maar soms te chaotisch en moeilijk. Apocalypse heb ik demo gespeeld, maar nooit gekocht sprak me niet aan was nog chaotischer met die natuurelementen en overdreven door die gebouwen springen dat altijd uitkwam.
Image

Re: Sebastian Loeb Rally

50
RoyVdW wrote:Hahaha over wat gaat het hier. Ik blijf erbij dat rallygames onrealistisch zijn qua AI. GT is debiel ze volgen altijd die perfecte lijn en er is geen schademodel. Als je eerst rijd kan je niet wegrijden, maar als je crasht en je hangt laatst kan je ze zo inhalen. Speel allang geen racers meer zijn hun geld niet waard
Image
Heb ook enkel de eerste GRID gespeeld omdat de rest me niet meer aansprak en daar kon je idd duelleren en was de AI soms wel agressief. Een Collin McRea Dirt game ook demo gespeeld en oké die viel wel mee. Een motor game zoals die Ride ook demo geprobeerd maar kan tegenstanders na de start al niet meer volgen. Dat terugspoelen techniek gebruik ik niet graag dat maakt het onrealistisch en verspilt tijd dan heb ik liever een snelle refresh zoals in MotorStorm. Vroeger ook MX vs. ATV en Pure demo's gespeeld, maar na enkele ronden al beu. Het is gwn niet mijn ding dat racen te ééntonig gas geven en sturen. Het allerbeste en mijn eerste game was V-Rally 3 op PS2 die vond ik graaf. MotorStorm beste racer ooit en meeste uren in gestoken. Prachtige locatie. Pacific Rift was ook goed, maar soms te chaotisch en moeilijk. Apocalypse heb ik demo gespeeld, maar nooit gekocht sprak me niet aan was nog chaotischer met die natuurelementen en overdreven door die gebouwen springen dat altijd uitkwam.
Dat je nie graag sim racers speelt is jouw smaak en keuze. Dat gt nie de beste simracer(verrevan zelfs) ooit is ga ik volledig met akkoord maar dan op alle sim racers kritiek geven is beetje lame magoe.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Sebastian Loeb Rally

52
RoyVdW wrote:MotorStorm beste racer ooit en meeste uren in gestoken. Prachtige locatie. Pacific Rift was ook goed, maar soms te chaotisch en moeilijk. Apocalypse heb ik demo gespeeld, maar nooit gekocht sprak me niet aan was nog chaotischer met die natuurelementen en overdreven door die gebouwen springen dat altijd uitkwam.
Was het maar waar. Motorstorm is verre van de beste racer ooit. De game is veel te eentonig en heeft extreem lange laadtijden. De opvolgers hadden echt top games kunnen worden, maar gingen zoals je al zei een andere richting op die de serie niet ten goede kwam.

GT hoort zeker wel bij de beste simulators, maar alleen slaat de serie de plank mis als het op het racen aankomt. En daarbij komt ook nog eens dat ze altijd veel te lang over de volgende game doen. Steeds weer uitstellen, dan prologue of dergelijk tussendoortje uitbrengen, om dan weer de genummerde game uit te stellen. Forza bijvoorbeeld heeft al 3 games op de X1(2 hoofd games, 1 spinoff), terwijl we op PS4 nog wachten op de eerste GT. En die eerste game is inmiddels alweer een spin-off geworden. En laat ook weer lang op zich wachten, terwijl GT7 oorspronkelijk voor 2015 gepland stond.

Vroeger kocht ik een PS voor de racers, sim en arcade. Ridge Racer, WipEout, Gran Turismo, Colin McRae maar die zijn helaas allemaal (nog) niet te krijgen op de PS4. Voor mij een van de redenen waarom ik nog geen PS4 heb, de beste race games die wel beschikbaar zijn op PS4 zijn allemaal ook verkrijgbaar voor PC.

Re: Sebastian Loeb Rally

54
@ Bozer; Idd klopt wat je zegt, maar laadtijden hebben niks met gameplay te maken. The Last of Us zou erdoor geen slechtere game zijn bv. Vond die ééntonigheid net goed niks aan je kop qua collectibles of shit gwn knallen en boosten. Daarbij was de AI goed vond ik per voertuigklasse en grafisch was die sterk ook bv. modder of lichtinval door schemering die elke ronde verschilde. Ja die lange laadtijden waren wat ambetant maar ik zag die snel door de vingers omdat je een grave race in de plek krijgt met een stevige rock soundtrack wat ook motiveerde. Als deze game trophies patch zou krijgen speel ik hem graag opnieuw net zoals Resistance die ik de beste in de trilogie vind. De launchgames PS3 zijn onvergetelijk.
Image

Re: Sebastian Loeb Rally

55
RoyVdW wrote:@ Bozer; Idd klopt wat je zegt, maar laadtijden hebben niks met gameplay te maken. The Last of Us zou erdoor geen slechtere game zijn bv. Vond die ééntonigheid net goed niks aan je kop qua collectibles of shit gwn knallen en boosten. Daarbij was de AI goed vond ik per voertuigklasse en grafisch was die sterk ook bv. modder of lichtinval door schemering die elke ronde verschilde. Ja die lange laadtijden waren wat ambetant maar ik zag die snel door de vingers omdat je een grave race in de plek krijgt met een stevige rock soundtrack wat ook motiveerde. Als deze game trophies patch zou krijgen speel ik hem graag opnieuw net zoals Resistance die ik de beste in de trilogie vind. De launchgames PS3 zijn onvergetelijk.
Tuurlijk wel. Iedere 3-5 minuten 30+ seconden wachten weerhoudt je van de gameplay. Je hebt dan iedere 6-10 races een volledige potentiele race voor een laadscherm zitten te wachten. Daarnaast had de game door de tijddruk rond launch ook minder inhoud(weinig tracks en geen offline multiplayer) dan het zou moeten hebben.

Re: Sebastian Loeb Rally

56
BozeGozerXrd wrote:
RoyVdW wrote:@ Bozer; Idd klopt wat je zegt, maar laadtijden hebben niks met gameplay te maken. The Last of Us zou erdoor geen slechtere game zijn bv. Vond die ééntonigheid net goed niks aan je kop qua collectibles of shit gwn knallen en boosten. Daarbij was de AI goed vond ik per voertuigklasse en grafisch was die sterk ook bv. modder of lichtinval door schemering die elke ronde verschilde. Ja die lange laadtijden waren wat ambetant maar ik zag die snel door de vingers omdat je een grave race in de plek krijgt met een stevige rock soundtrack wat ook motiveerde. Als deze game trophies patch zou krijgen speel ik hem graag opnieuw net zoals Resistance die ik de beste in de trilogie vind. De launchgames PS3 zijn onvergetelijk.
Tuurlijk wel. Iedere 3-5 minuten 30+ seconden wachten weerhoudt je van de gameplay. Je hebt dan iedere 6-10 races een volledige potentiele race voor een laadscherm zitten te wachten. Daarnaast had de game door de tijddruk rond launch ook minder inhoud(weinig tracks en geen offline multiplayer) dan het zou moeten hebben.
De laadtijden op PS4 vallen binnen de rede. Supersnel is het idd niet. Wat wel opviel is dat voor gewone races het laden veel sneller ging dan voor bijvoorbeeld een Rally Cross. Die laadtijden zijn te lang voor hedendaagse normen.
Image
cron