Re: Sebastian Loeb Rally

3
BozeGozerXrd wrote:Het is Milestone, dus je kunt de review alvast schrijven. Of gewoon kopieren als je Ride of de laatste WRC rally game op PS3 al gereviewed hebt. :q:

Je kunt beter hopen dat Dirt Rally een release krijgt op PS4.
ik dacht dat dat al min of meer bevestigd was :smug:

Re: Sebastian Loeb Rally

6
tichke wrote:Deze mag naar "Sport & Racegames" sectie gaan :)
Persoonlijk hoe ik deze wel in de gaten. Milestone maakt alles behalve topgames, maar sommige (zoals MotoGP) zijn wel degelijk en heb er toch van kunnen genieten.
Het is waarschijnlijk WRC 4, maar dan met iets betere graphics(maar wel nog steeds 30fps) en een nieuw logo. Dus als je die goed genoeg vond...

Re: Sebastian Loeb Rally

7
BozeGozerXrd wrote:
tichke wrote:Deze mag naar "Sport & Racegames" sectie gaan :)
Persoonlijk hoe ik deze wel in de gaten. Milestone maakt alles behalve topgames, maar sommige (zoals MotoGP) zijn wel degelijk en heb er toch van kunnen genieten.
Het is waarschijnlijk WRC 4, maar dan met iets betere graphics(maar wel nog steeds 30fps) en een nieuw logo. Dus als je die goed genoeg vond...
bedoel je niet deel 5 ? WRC 4 is toch al een paar jaar uit ? :q:
Image

Re: Sebastian Loeb Rally

8
Gamefreak wrote:
BozeGozerXrd wrote:
tichke wrote:Deze mag naar "Sport & Racegames" sectie gaan :)
Persoonlijk hoe ik deze wel in de gaten. Milestone maakt alles behalve topgames, maar sommige (zoals MotoGP) zijn wel degelijk en heb er toch van kunnen genieten.
Het is waarschijnlijk WRC 4, maar dan met iets betere graphics(maar wel nog steeds 30fps) en een nieuw logo. Dus als je die goed genoeg vond...
bedoel je niet deel 5 ? WRC 4 is toch al een paar jaar uit ? :q:
Neen, ik bedoelde dat Sebas Loeb Rally waarschijnlijk gewoon WRC4 in een PS4 jasje is, maar dan ietsje mooier en met een nieuw logo. Ik verwacht niet dat er veel verandert.

Re: Sebastian Loeb Rally

11
Sebastien Loab Rally wordt echt wel iets anders dan WRC 4, want daarvoor komt WRC 5 uit ;)
Volgens mij is het afwachten of Dirt Rally op consoles komt, volgens mij de betere van de 3 toekomstige rally games. Momenteel wordt die aangeboden via Steam Early Access en zeggen ze nog niet zeker te zijn over een release op consoles, al zie ik dat wel gebeuren.
PSN tichke
Image

Re: Sebastian Loeb Rally

12
tichke wrote:Sebastien Loab Rally wordt echt wel iets anders dan WRC 4, want daarvoor komt WRC 5 uit ;)
Volgens mij is het afwachten of Dirt Rally op consoles komt, volgens mij de betere van de 3 toekomstige rally games. Momenteel wordt die aangeboden via Steam Early Access en zeggen ze nog niet zeker te zijn over een release op consoles, al zie ik dat wel gebeuren.
Een makkelijk fout te maken dankzij de naam, maar de WRC licentie is nu in handen van BigBen. WRC 5 is niet meer van Milestone, maar wordt gemaakt door Kylotonn Games. Die hebben onder andere Motorcycle Club en Truck Racer gemaakt, twee top games, in de slechtste games voor PS3 en PS4 lijst.
SLR zal dus wrs niet al teveel verschillen van WRC 4, op het gebrek aan onderdelen met de licentie na.

Re: Sebastian Loeb Rally

13
BozeGozerXrd wrote:
tichke wrote:Sebastien Loab Rally wordt echt wel iets anders dan WRC 4, want daarvoor komt WRC 5 uit ;)
Volgens mij is het afwachten of Dirt Rally op consoles komt, volgens mij de betere van de 3 toekomstige rally games. Momenteel wordt die aangeboden via Steam Early Access en zeggen ze nog niet zeker te zijn over een release op consoles, al zie ik dat wel gebeuren.
Een makkelijk fout te maken dankzij de naam, maar de WRC licentie is nu in handen van BigBen. WRC 5 is niet meer van Milestone, maar wordt gemaakt door Kylotonn Games. Die hebben onder andere Motorcycle Club en Truck Racer gemaakt, twee top games, in de slechtste games voor PS3 en PS4 lijst.
SLR zal dus wrs niet al teveel verschillen van WRC 4, op het gebrek aan onderdelen met de licentie na.
komop Boze, wees eens optimistisch..... al kan je wel gelijk hebben, we zullen zien :smug:

Re: Sebastian Loeb Rally

14
Gamefreak wrote:
BozeGozerXrd wrote:
tichke wrote:Sebastien Loab Rally wordt echt wel iets anders dan WRC 4, want daarvoor komt WRC 5 uit ;)
Volgens mij is het afwachten of Dirt Rally op consoles komt, volgens mij de betere van de 3 toekomstige rally games. Momenteel wordt die aangeboden via Steam Early Access en zeggen ze nog niet zeker te zijn over een release op consoles, al zie ik dat wel gebeuren.
Een makkelijk fout te maken dankzij de naam, maar de WRC licentie is nu in handen van BigBen. WRC 5 is niet meer van Milestone, maar wordt gemaakt door Kylotonn Games. Die hebben onder andere Motorcycle Club en Truck Racer gemaakt, twee top games, in de slechtste games voor PS3 en PS4 lijst.
SLR zal dus wrs niet al teveel verschillen van WRC 4, op het gebrek aan onderdelen met de licentie na.
komop Boze, wees eens optimistisch..... al kan je wel gelijk hebben, we zullen zien :smug:
Ik ben wel optimistisch. WRC 4 is niet een erg slechte game, dus zo slecht zal SLR ook niet zijn. En Dirt Rally/Dirt 4 zal hopelijk weer een echt leuke rally game worden. Dus voor het genre lijkt de toekomst helemaal niet zo slecht. De community van Project Cars maakt mogelijk ook offroad racen beschikbaar als proef. Of ze voegen het toe aan Project Cars 2. En misschien wordt rally in GT7 ook weer leuk zoals in GT4.