Re: Sebastian Loeb Rally

18
Gamefreak wrote:
NTGSruler wrote:
Gamefreak wrote:de jaap is uitgesteld naar volgend jaar :idea:


http://www.psx-sense.nl/198843/sebastie ... naar-2016/
Dat ze er dan maar een mooie deftige rallygame van maken zoals destijds de rallygames waren op PS2.
ik ken iemand hier die deze theorie met de vingers in de neus de kop indrukt, zijn naam begint met een 'B' en eindigt op 'Ozer'....

inderdaad, ons nieuwe lid: Bulldozer !!!

:q:
http://pressxtorevive.com/forum/memberl ... memberlist
Ik zie m niet... :think:

Re: Sebastian Loeb Rally

23
RoyVdW wrote:Deze game krijgt een 1/5 in Het Nieuwsblad. Er wordt duidelijk vermeld dat je deze beter aan je voorbij laat gaan en maximum de budgetprijs waard is.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
zoals Pinguin zegt, geen betrouwbare bron. Mijn vader leest HN al zo lang ik me kan herinneren, zo een slordige 20 jaar. En er zit doorheen de jaren veel riooljournalistiek in en van games kennen ze geen tot weinig kl¨¨¨¨ :idea:

Re: Sebastian Loeb Rally

24
Ja geen enkele bron is dan betrouwbaar een review is altijd subjectief. Waarom zetten ze, zoiets dan in een nationaal gazet? Pingwin ze hebben een mediapagina waar ze geregeld zoiets inzetten. En ja mannen ik weet het wel maar ik zeg het gwn wat ik lees. Bekijk anders de Joaloft YouTube pagina.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Sebastian Loeb Rally

25
Ze zetten veel in een nationale gazet :p
Vooral hln spant de kroon qua onnuttig nieuws. Als ik eens wil lachen, ga ik altijd naar hln en lees ik wat comments op hun items. Alles draait daar ook altijd uit op iets politiek, hilarisch :D

Ik heb er gemengde reviews over gelezen. Velen menen wel dat wrc beter is.
Zelf kan ik er weinig over zeggen. Ik heb het eens geprobeerd, maar mij ligt het niet. Geen enkele racegame trouwens gezien dat totaal mijn ding niet is :D
Image

Re: Sebastian Loeb Rally

26
Ik vond deze best aangenaam. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik dan ook niet de WRC games en Dirt Rally heb gespeeld. Maar moet dit dan altijd om toch maar een vergelijking te hebben? Als je de game op zich alleenstaand beoordeelt mag hij er best staan Loeb Rally.
Image

Re: Sebastian Loeb Rally

27
NTGSruler wrote:Ik vond deze best aangenaam. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik dan ook niet de WRC games en Dirt Rally heb gespeeld. Maar moet dit dan altijd om toch maar een vergelijking te hebben? Als je de game op zich alleenstaand beoordeelt mag hij er best staan Loeb Rally.
Nee hoor. Ook op zichzelf is de game matig, vooral de gameplay en het geluid is ook zeker ondermaats. Maar het is geen 1/5. Dat zou betekenen dat de game vrijwel onspeelbaar slecht is, en dat is zeker niet zo. Maar meer dan 3/5 verdiend het ook niet. Ik ben het wel eens dat het maximaal de budgetprijs waard is, en dan nog alleen als je geen toegang hebt tot WRC5, Dirt Rally of een andere goede rally game. De tracks zijn niet slecht, en de graphics zijn ook prima. Dus als ze voor de opvolger de gameplay strak maken en het geluid fatsoenlijk, dan wordt het een goede concurrent voor de nieuwe WRC reeks. En dat zou goed zijn voor de kwaliteit van beide reeksen. :)

Re: Sebastian Loeb Rally

28
BozeGozerXrd wrote:
NTGSruler wrote:Ik vond deze best aangenaam. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik dan ook niet de WRC games en Dirt Rally heb gespeeld. Maar moet dit dan altijd om toch maar een vergelijking te hebben? Als je de game op zich alleenstaand beoordeelt mag hij er best staan Loeb Rally.
Nee hoor. Ook op zichzelf is de game matig, vooral de gameplay en het geluid is ook zeker ondermaats. Maar het is geen 1/5. Dat zou betekenen dat de game vrijwel onspeelbaar slecht is, en dat is zeker niet zo. Maar meer dan 3/5 verdiend het ook niet. Ik ben het wel eens dat het maximaal de budgetprijs waard is, en dan nog alleen als je geen toegang hebt tot WRC5, Dirt Rally of een andere goede rally game. De tracks zijn niet slecht, en de graphics zijn ook prima. Dus als ze voor de opvolger de gameplay strak maken en het geluid fatsoenlijk, dan wordt het een goede concurrent voor de nieuwe WRC reeks. En dat zou goed zijn voor de kwaliteit van beide reeksen. :)
Vind ik een mooie toevoeging zonder afbrekend over te komen BG :cool:
Image

Re: Sebastian Loeb Rally

30
Jawadde wrc 5 is een kakspel zenne, nie goe zeker wrc 4 op ps2 ziet er beter uit struiken zijn lijk rotsen geen deftig cockpitview belange nie zoveel content als slr en synchronisatie vab die wegaanwijzers trekt op de zak. Bigben maakte in mijn ogen geen goede games en daar is hun game ervoor (motorcycle club) een zeer mooi voorbeeld van, jawadde bozegozer ge knalt alles af maar dan de minste van drie rally games is dan de topper en Milestone weet echt waar ze mee bezig zijn met games zoals ride, mxgp en motogp hebben ze da al goe bewezen

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image
cron