Re: Sebastian Loeb Rally

31
fsterchele23 wrote:Jawadde wrc 5 is een kakspel zenne, nie goe zeker wrc 4 op ps2 ziet er beter uit struiken zijn lijk rotsen geen deftig cockpitview belange nie zoveel content als slr en synchronisatie vab die wegaanwijzers trekt op de zak. Bigben maakte in mijn ogen geen goede games en daar is hun game ervoor (motorcycle club) een zeer mooi voorbeeld van, jawadde bozegozer ge knalt alles af maar dan de minste van drie rally games is dan de topper en Milestone weet echt waar ze mee bezig zijn met games zoals ride, mxgp en motogp hebben ze da al goe bewezen

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Beide games hebben geen bijzonder goede cockpit view, die in WRC5 is dan nog beter dan die van SLR. Wegaanwijzers zijn misschien belangrijk voor jou, maar voor mensen die gameplay belangrijk vinden is WRC5 een stuk beter, zeker als je ook geluid wilt dat niet vanuit het riool onder de tracks is opgenomen.

Bigben heeft nooit goede games gemaakt, maar voor deze game hebben ze goede race game ontwikkelaars in dienst genomen en dat is te merken in de gameplay. Ik weet niet hoe de PS4 versie er uitziet, maar de PC ziet er degelijk uit. Het is niet dat SLR het van z'n graphics moet hebben.

Milestone maakt alleen maar matige games, zelden slechter, maar ook zo goed als nooit beter. MXGP, Ride en MotoGP zijn daar goede voorbeelden van. Allemaal games met dezelfde symptonen als SLR. De games werken prima, maar zijn zeer voorspelbaar en hebben gameplay die wel prima werkt, maar totaal niet scherp aanvoelt.

Het is niet dat WRC5 een bijzonder goede game is, er valt behoorlijk wat op aan te merken. Ik zou beide games niet bijzonder aanraden. Maar de gameplay, en dat is toch behoorlijk belangrijk in een racegame die een sim-achtig gevoel probeert te benaderen, stijgt enigzins boven het niveau van de rest van de game uit.

Re: Sebastian Loeb Rally

32
Kwetnie wat jij verwacht van games ma er zijn geen betere moto games alik dan ride en mxgp en da nie scherp aanvoelen wa wil dje daarmee zeggenschap dat het bikke te moeilijk is ofzo en in wrc hen je geen cockpitview

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Sebastian Loeb Rally

33
fsterchele23 wrote:Kwetnie wat jij verwacht van games ma er zijn geen betere moto games alik dan ride en mxgp en da nie scherp aanvoelen wa wil dje daarmee zeggenschap dat het bikke te moeilijk is ofzo en in wrc hen je geen cockpitview

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Ride en MXGP komen niet eens in de buurt van de best moto games, beide games scoorden zelfs slechter dan WRC5 en SLR. Met scherp aanvoelen bedoel ik dat het realistisch aanvoelt, alsof je daadwerkelijk een auto over de modder of sneeuw heen en weer stuurt en glijdt, en niet als een willekeurig voorwerp die je van links naar rechts kunt draaien over een onbepaalde ondergrond.

WRC 5 heeft wel een cockpitview, ook in de console versies.

Re: Sebastian Loeb Rally

36
RoyVdW wrote:Heb beide demo's gespeeld van WRC5 en deze en ik vind WRC toch beter qua besturing en graphics. Het zijn wel beide mijn ding niet geen racefan in tegenstelling tot vroeger. Burnout Paradise en MotorStorm waren het beste.
Burnout en motorstorm zijn arcaderacers das appels me peren vergelijken xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Sebastian Loeb Rally

37
fsterchele23 wrote:
RoyVdW wrote:Heb beide demo's gespeeld van WRC5 en deze en ik vind WRC toch beter qua besturing en graphics. Het zijn wel beide mijn ding niet geen racefan in tegenstelling tot vroeger. Burnout Paradise en MotorStorm waren het beste.
Burnout en motorstorm zijn arcaderacers das appels me peren vergelijken xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Ken er niks van die genres :L: ;) En Racedriver GRID die vond ik ook wel goed toen.
Image

Re: Sebastian Loeb Rally

38
RoyVdW wrote:
fsterchele23 wrote:
RoyVdW wrote:Heb beide demo's gespeeld van WRC5 en deze en ik vind WRC toch beter qua besturing en graphics. Het zijn wel beide mijn ding niet geen racefan in tegenstelling tot vroeger. Burnout Paradise en MotorStorm waren het beste.
Burnout en motorstorm zijn arcaderacers das appels me peren vergelijken xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Ken er niks van die genres :L: ;) En Racedriver GRID die vond ik ook wel goed toen.
Welja grid is ook meer arcade dan simulator waar een botsingske allemaal nie erg is xd buiten simulator willen meer realiteit weerspiegelen wat meestal komt met moeilijkere games

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Sebastian Loeb Rally

39
Ja het moet nog leuk blijven he in vond ook wel dat ik direct in die demo's niet meer kon sturen enal omdat ik paar keer tegen een muurtje of ondoordringbare plant reed onozel dat autogeraamte ach direct oranje rood. Snelheidsgevoel heb ik hier ook niet het gaat traag en stuurt voor geen meter of ik ben gwn slecht in deze games :P
Image

Re: Sebastian Loeb Rally

40
Awel ja nie omdagge nie zo goe bent in die games dat de games slecht zijn e. Van mij ist da nu ook nie dak vaneerste keer die circuits perfect rij verrevan ma door veel te spelen wordt ik er steeds beter in. Kzeg da nie om op te scheppen want er is Ier nog een veel beter racer dan ik nl ntgsruler reed er mij los af in de meeste circuits op f1 2013

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Sebastian Loeb Rally

41
fsterchele23 wrote:
RoyVdW wrote:Ken er niks van die genres :L: ;) En Racedriver GRID die vond ik ook wel goed toen.
Welja grid is ook meer arcade dan simulator waar een botsingske allemaal nie erg is xd buiten simulator willen meer realiteit weerspiegelen wat meestal komt met moeilijkere games
De eerste GRID is toch wel wat meer simulator dan de opvolgers. Als je meer wilt verdienen en de cockpit view aanzet plus geen crash-resets, dan krijg je toch wel een redelijke simulator ervaring, ondanks dat de controls niet erg realistisch zijn.

Re: Sebastian Loeb Rally

44
fsterchele23 wrote:.njoh je kunt de game wel moeilijker maken ma idd nie echt simulator zoals bv gran turismo of forza

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
GT en Forza zijn meer rij simulators, GRID doet het beter in het simuleren van races. Je kunt echt hard crashen en enigzins dueleren met AI tegenstanders. In GT en Forza zijn crashes erg matig, en de AI rijdt vooral rondjes.

@ShAmPi: Nooit een van de Flatout games gespeeld?

Re: Sebastian Loeb Rally

45
BozeGozerXrd wrote:
fsterchele23 wrote:.njoh je kunt de game wel moeilijker maken ma idd nie echt simulator zoals bv gran turismo of forza

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
GT en Forza zijn meer rij simulators, GRID doet het beter in het simuleren van races. Je kunt echt hard crashen en enigzins dueleren met AI tegenstanders. In GT en Forza zijn crashes erg matig, en de AI rijdt vooral rondjes.

@ShAmPi: Nooit een van de Flatout games gespeeld?
Kun u zeggen inhalen in forza 6 is nie van de poes op highly skilled

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image
cron