Re: Need for Speed

34
ShAmPi wrote:Niemand die gaat klagen dat game enkel speelbaar is wanneer je online bent?
Sinds ik mijn power line adapter heb is mijn ps4 altijd verbonden met internet, dus dat kan geen probleem zijn. Maar toch ben ik voorstander van games die dit niet toepassen
NTGSruler wrote:
Toon8 wrote:Ik vind het er allemaal toch zeer leuk uitzien, en de trailers zijn wel altijd zeer vet gedaan met die kerel van hooligans :smug:
Gameplay is wat telt! :P
Natuurlijk maar een goed gemaakte trailer promoot de game beter dan een slechte, zo ook de box art :cool:
Image

Re: Need for Speed

37
minermb wrote:Deze nfs heeft toch een open wereld? Dat lijkt mij al veel leuker dan gewoon allemaal missies te doen, vooral om achtervolgd te worden door de politie en hen proberen af te schudden.
Het "verhaal" zou blijkbaar al niet teveel voorstellen.
Image

Re: Need for Speed

38
NTGSruler wrote:
minermb wrote:Deze nfs heeft toch een open wereld? Dat lijkt mij al veel leuker dan gewoon allemaal missies te doen, vooral om achtervolgd te worden door de politie en hen proberen af te schudden.
Het "verhaal" zou blijkbaar al niet teveel voorstellen.
dat is niets nieuw :|

Re: Need for Speed

42
tichke wrote:Hmm, back to basics zeiden ze toch? Lijkt meer op een kopie van The Crew imo.
hmm versta de vergelijking met the crew niet echt, behalve het tunen dat wat gelijkaardig is.
Ik vond het wel tof. Veel tuningcars, veel tuningmogelijkheden, aan de acteerskills van de acteurs is wel nog wat werk en de crashes zijn ook wel wat buggy.
Image

Re: Need for Speed

43
M-power wrote:
tichke wrote:Hmm, back to basics zeiden ze toch? Lijkt meer op een kopie van The Crew imo.
hmm versta de vergelijking met the crew niet echt, behalve het tunen dat wat gelijkaardig is.
Ik vond het wel tof. Veel tuningcars, veel tuningmogelijkheden, aan de acteerskills van de acteurs is wel nog wat werk en de crashes zijn ook wel wat buggy.
Eerlijk, lang heb ik het niet gespeeld. Maar de manier waarop het verhaal in het begin verloopt en de manier waarop je naar "missies" rijd en activeert deed me direct aan The Crew denken.
PSN tichke
Image
cron