Re: Need for Speed

46
Gamefreak wrote:
BozeGozerXrd wrote:
M-power wrote:en de crashes zijn ook wel wat buggy.
Dat doet mij ook denken aan The Crew(beta).
hopelijk toch beter dan die kornuit :smug:
Ik denk het niet. Ik zou eerder The Wild Run kopen dan deze NFS.

Re: Need for Speed

49
Gamefreak wrote:
M-power wrote:Ik koop ze gewoon alle 2 :D Maar als ik zou moeten kiezen zou ik nfs nemen, want wildrun is gewoon een uitbreiding voor the crew en zo goed vond ik the crew nu ook niet.
wat je zegt Powermans :P
Ik heb alleen de beta van The Crew gespeeld, maar ik hoop dat ze nu inmiddels bij deze standalone uitbreiding de slechtste punten wel uit de game gehaald hebben. En de toevoegingen van Wild Run spreken me ook wel aan. Deze NFS spreekt me echter totaal niet aan, net als de vorige Ghost Games/Criterion NFS games. Dan wacht ik liever de Burnout sprituele opvolger of de nieuwe race game van Criterion(waar blijft die...) af.

Re: Need for Speed

50
Blijkbaar niemand die deze gekocht heeft.
Ten op zichte van de beta is niet veel verandert, enkel de besturing is een kleine beetje aangepast. Geen topper maar ook niet slecht. Rubberbanding en crashes hebben ze jammergenoeg niet verbeterd.
Image

Re: Need for Speed

52
BozeGozerXrd wrote:En terecht. Ik hoop dat de game ontzettend mislukt en ze weer met fatsoenlijke race games komen. Om te beginnen die nieuwe race game van Criterion waar het al veel te lang stil over is.
dat is niet mooi hé :idea:

Re: Need for Speed

53
Gamefreak wrote:
BozeGozerXrd wrote:En terecht. Ik hoop dat de game ontzettend mislukt en ze weer met fatsoenlijke race games komen. Om te beginnen die nieuwe race game van Criterion waar het al veel te lang stil over is.
dat is niet mooi hé :idea:
Dat is de schuld van EA en Ghost Games, en deze game verdient het duidelijk niet om te slagen want dat zou EA aanmoedigen om nog zo'n NFS uit te brengen.