Re: Need for speed

3
Gamefreak wrote:persoonlijk hoopte ik meer op een NFS à la Shift dan Most Wanted.... niet dus :q:
De mensen die Shift hebben gemaakt onder de NFS serie hebben PCars gemaakt ;)
En op zich heeft NFS niks met circuitracen te maken. Dacht zelf dat Shift 2 niet meer onder NFS viel.

Deze wordt eerder een mix van underground en Most wanted.
PSN tichke
Image

Re: Need for speed

4
Persoonlijk hoopte ik meer op een NFS zoals NFS. Die hebben we sinds deel 6(Hot Pursuit 2) niet meer gehad. In uiterlijk leek HP 2010 er op, maar qua gameplay zal het wel nooit meer hetzelfde zijn. Hopelijk heeft deze game dan weer gameplay zoals Underground tot Most Wanted(de eerste), en niet een reboot dat eigenlijk geen reboot is, maar enkel verder bouwt op HP 2010 en MW 2012.

Project Cars is eigenlijk gewoon Shift 3, maar dan beter want zonder de dwang van EA.

Re: Need for speed

5
BozeGozerXrd wrote:Persoonlijk hoopte ik meer op een NFS zoals NFS. Die hebben we sinds deel 6(Hot Pursuit 2) niet meer gehad. In uiterlijk leek HP 2010 er op, maar qua gameplay zal het wel nooit meer hetzelfde zijn. Hopelijk heeft deze game dan weer gameplay zoals Underground tot Most Wanted(de eerste), en niet een reboot dat eigenlijk geen reboot is, maar enkel verder bouwt op HP 2010 en MW 2012.

Project Cars is eigenlijk gewoon Shift 3, maar dan beter want zonder de dwang van EA.
wellicht sla je de spijker op de kop Gozer :)

Re: Need for speed

8
Ik boycot deze game nu officieel. De game zal namelijk een constante DRM online verbinding vereisen om het spelen. Dat was een van de punten waarop EA nog niet de allerslechtste uitgever te wereld was, nu gaan ze die troon ook proberen op te eisen.

Re: Need for speed

9
BozeGozerXrd wrote:Ik boycot deze game nu officieel. De game zal namelijk een constante DRM online verbinding vereisen om het spelen. Dat was een van de punten waarop EA nog niet de allerslechtste uitgever te wereld was, nu gaan ze die troon ook proberen op te eisen.
Dit zou voor mij ook een slechte zaak zijn, want heb niet echt altijd een goede wifi verbinding ;(
Image

Re: Need for speed

10
BozeGozerXrd wrote:Ik boycot deze game nu officieel. De game zal namelijk een constante DRM online verbinding vereisen om het spelen. Dat was een van de punten waarop EA nog niet de allerslechtste uitgever te wereld was, nu gaan ze die troon ook proberen op te eisen.
Bij deze komt die er dus niet in bij mij. Niet dat ik de game ging kopen ofzo..
Image

Re: Need for speed

11
BozeGozerXrd wrote:Ik boycot deze game nu officieel. De game zal namelijk een constante DRM online verbinding vereisen om het spelen. Dat was een van de punten waarop EA nog niet de allerslechtste uitgever te wereld was, nu gaan ze die troon ook proberen op te eisen.
Maakt mij niks uit, ik ben toch altijd online. Maar dit is niks nieuws meer, the crew is ook zo.
Of ik het spel ga kopen is nog iets anders, ik wacht nog af.
Image

Re: Need for speed

12
M-power wrote:
BozeGozerXrd wrote:Ik boycot deze game nu officieel. De game zal namelijk een constante DRM online verbinding vereisen om het spelen. Dat was een van de punten waarop EA nog niet de allerslechtste uitgever te wereld was, nu gaan ze die troon ook proberen op te eisen.
Maakt mij niks uit, ik ben toch altijd online. Maar dit is niks nieuws meer, the crew is ook zo.
Of ik het spel ga kopen is nog iets anders, ik wacht nog af.
Dat het niet nieuw is, betekent niet dat het goed is. En ook al ben je altijd online, dan blijft het een zeer slechte en zorgwekkende ontwikkeling. Je betaald nog steeds dezelfde prijs waar je nu totaal geen controle meer hebt over het product dat je koopt.

Re: Need for speed

13
BozeGozerXrd wrote:Ik boycot deze game nu officieel. De game zal namelijk een constante DRM online verbinding vereisen om het spelen. Dat was een van de punten waarop EA nog niet de allerslechtste uitgever te wereld was, nu gaan ze die troon ook proberen op te eisen.
hai Bozer toch :|
cron