PES 2015

1
Image
eigenlijk geniet deze voetbalserie mijn voorkeur t.o.v. FIFA, oké Cois, laat de kritiek maar komen :V

nog iemand die deze nieuwste telg heeft ? het valt mij precies op dat de gameplay iewat trager is dan vorige delen....

Re: PES 2015

2
De gehele game is nog minder omdat ze de nieuwe generatie consoles en de vrij nieuwe engine nog niet onder de knie hadden. Met al het gedoe bij Konami heb ik ook m'n twijfels bij een nieuwe PES.

Re: PES 2015

3
BozeGozerXrd wrote:De gehele game is nog minder omdat ze de nieuwe generatie consoles en de vrij nieuwe engine nog niet onder de knie hadden. Met al het gedoe bij Konami heb ik ook m'n twijfels bij een nieuwe PES.
ik kan me toch niet voorstellen dat zo een trouwe reeks na zo lang begraven wordt, maar je weet het nooit :smug:

Re: PES 2015

4
Zoiets vroeg ik mij dus ook af BozeGozer...! Maar zoals ik op het blog bij de column van Tamara al aangaf: ik Konami niet simpelweg alleen maar uitgever van de game? Ik krijg namelijk zo het idee dat de studio zich steeds meer onafhankelijk opstelt, maar het kan natuurlijk altijd nog steeds onderdeel zijn van Konami.

OT: Heerlijke game vind ik dit; ik pik nog regelmatig mijn potjes mee! Ben na 3/4 (?) seizoenen Master League er nog steeds niet klaar mee! Dat is al een tijd geleden moet ik zeggen! Ik heb elke PES nog wel opgepikt, maar had vaak nog wel moeite om me er doorheen te worstelen. Al was ik met de soortgelijke carriere modus van FIFA nog véél sneller klaar...
Image

Re: PES 2015

5
paveman wrote:Zoiets vroeg ik mij dus ook af BozeGozer...! Maar zoals ik op het blog bij de column van Tamara al aangaf: ik Konami niet simpelweg alleen maar uitgever van de game? Ik krijg namelijk zo het idee dat de studio zich steeds meer onafhankelijk opstelt, maar het kan natuurlijk altijd nog steeds onderdeel zijn van Konami.
Konami heeft inmiddels uitleg en verontschuldiging aangeboden over de ophef gebasseerd op verkeerd geinterpreteerde quotes. Het lijkt dus mee te vallen, ze willen consoles games blijven brengen en mobiele (companion)apps/games ernaast en niet enkel nog mobiele games maken. PES lijkt dus voorlopig veilig. Ik denk dat de ontwikkelaars van PES vertrokken waren als Konami PES zou schrappen of enkel mobiel zou maken. Dan hadden ze wrs een nieuwe studio opgericht en de reeks onder een andere naam voortgezet bij een andere uitgever.

Re: PES 2015

6
Ach ja, Seabass en consorten kennende houden ze ook gewoon teveel van het spelletje om zich enkel te richten op mobiele games (PES mobile anyone? :)). Onder welke naam dan ook: PES zal sowieso wel voortbestaan. Ik maak me er in ieder geval niet al te druk om.
Image
cron