Re: Rocket League

406
Ik heb het idee dat het krijgen van items aan het einde van de race wel erg zeldzaam is...
Tot nu toe heb ik 3 crates en 3-4 items waarvan 1 painted gekregen. En ik probeer elke dag toch 4-5 games te spelen. Ergens las ik al dat je enkel de eerste 10u gametijd van de week items kreeg, maar daar ben ik wel onder gebleven denk ik. Winnen of verliezen lijkt ook niet veel uit te maken.
En als ik het goed begreep zijn die crates enkel te openen met keys die je enkel via microtransacties kan kopen?
Gelukkig dat ik een certified van Tjeefkeuh te leen heb, want anders zou ik er alleen al superlang mee bezig zijn om er eentje te krijgen, laat staan dat ik er een veteran certified van maak!
Image

Re: Rocket League

407
Kolm wrote:Ik heb het idee dat het krijgen van items aan het einde van de race wel erg zeldzaam is...
Tot nu toe heb ik 3 crates en 3-4 items waarvan 1 painted gekregen. En ik probeer elke dag toch 4-5 games te spelen. Ergens las ik al dat je enkel de eerste 10u gametijd van de week items kreeg, maar daar ben ik wel onder gebleven denk ik. Winnen of verliezen lijkt ook niet veel uit te maken.
En als ik het goed begreep zijn die crates enkel te openen met keys die je enkel via microtransacties kan kopen?
Gelukkig dat ik een certified van Tjeefkeuh te leen heb, want anders zou ik er alleen al superlang mee bezig zijn om er eentje te krijgen, laat staan dat ik er een veteran certified van maak!
Item drop is echt belachelijk laag. Ook voor de crates. Heb iig nooit veel geluk dat ik er 1 krijg. Mijn teammates krijgen ze wel vaak en dan krijg ik de crates van hun aangezien ze er toch niets mee doen.
En idd crates zijn alleen te openen met keys

Als je een certified heb die toevallig al gemaxed is kun je die 1 keer traden en dan unlock je de trophies. Als je hem voor de 2de keer trade gaat de teller weer naar 0
Image

Re: Rocket League

408
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het een beetje stom vind om geld te geven voor crates. Dat komt vooral doordat het item dat je krijgt, volledig random is en dat je niet iets kan uitkiezen ofzo.

Op dit moment ben ik nog bezig met het maxen van een certified. Zit nu op 110/200 centers voor veteran. Ik heb wel het gevoel dat ik die 200 ga halen lang voordat ik 5 items van hetzelfde type heb. En de crates kan je niet gebruiken om zo in te ruilen voor die ene trophy, je moet ze eerst openen.
Na die 2 trophies is enkel nog de 500+ shots on goal trophy, maar dat kan gelukkig makkelijk offline en online haal ik er vanzelf ook alvast wat.

Voorlopig ga ik maar elke dag een paar games spelen en we zien wel waar we uitkomen... Echt lang aan een stuk spelen lukt me niet zo goed met deze game.
Image

Re: Rocket League

409
Met centers heb je wel een van de makkelijke certified item dus dat scheelt veel. Ja die 5 dezelfde kan even duren. En als je de crates zou openen en zijn verschillende crates (nitro/turbo/overdrive) dan nog kun je niet die items omwisselen omdat ze niet van een zelfde soort crate komen.

Ik zou je eventueel 2 of 3 uncommen items kunnen geven (of ruilen tegen een overdrive kistje :saint: )
Image

Re: Rocket League

412
Ik heb/ had een stuk of 10 very rare items, wat neerkomt op een 200-tal items in totaal waarschijnlijk, waarvan een tiental painted en een 15-tal certified. Van die certified en painted heb ik de meeste weggeven, de rest omgewisseld.
Daarnaast heb ik nog een stuk of 20 items uit crates en nog een pak crates staan.

Ik heb geen idee hoeveel matches ik al gespeeld had voor items toegevoegd werden en ik heb mijn stats eens perongeluk overschreven, maar dat is op ongeveer 3000 matches.

Re: Rocket League

413
Kolm wrote:Marty en ik hebben een deal weten te sluiten waarbij ik Marty vooral heel erg dankbaar ben :D

Bij deze staat Rocket League opnieuw op 100%! :jip:
Super! Zou dit ook wel graag terug doen. Maar zoals je al zei in vorige posts: die dertiger items krijgen en dan op veteraan zetten vergalt het plezier..
Image

Re: Rocket League

415
Marty wrote:Trade met mij. Ik heb nog een paar certified items die al veteraan rank zijn. Wil item daarna alleen weer terug. En mocht je nog overdrive kistjes hebben... :D
Overdrive kistjes kan ik niet aanbieden denk ik... :girl:
Image

Re: Rocket League

419
paveman wrote:Ik heb hetzelfde als NTGSRuler idd: eigenlijk niet zoveel zin om voor die certified items etc te gaan...
Ik zal binnenkort maar eens gaan spelen om overdrive kistjes voor Marty te verzamelen :lol:
Ik moet eens deftig die trophylijst bekijken want ben de draad kwijtgeraakt! Je moet een painted item krijgen denk Ik, een rare item en dat dan op veteraan status brengen? Klopt Dit? Dit weekend eens bekijken.
Image

Re: Rocket League

420
NTGSruler wrote:
paveman wrote:Ik heb hetzelfde als NTGSRuler idd: eigenlijk niet zoveel zin om voor die certified items etc te gaan...
Ik zal binnenkort maar eens gaan spelen om overdrive kistjes voor Marty te verzamelen :lol:
Ik moet eens deftig die trophylijst bekijken want ben de draad kwijtgeraakt! Je moet een painted item krijgen denk Ik, een rare item en dat dan op veteraan status brengen? Klopt Dit? Dit weekend eens bekijken.
Ja klopt, maar painted kan ik ook traden :p
En verdere dlc's zijn niet zo moeilijk of tijdrovend behalve de 535 shots on goal.

@Paveman
Dat hoor (lees) ik graag :lol:
Image