Re: Rocket League

421
NTGSruler wrote:
Kolm wrote:Check rocket league topic... Ik had dezelfde problemen :p Je krijgt ook enkel de eerste 10u van de week dat je speelt items, daarna niet meer. Marty wilt misschien wel traden, ik heb enkel nog een painted denk ik.
Ik had het gezien. :P Jij kunt nog een painted item traden? Dan moet ik Marty eens aanspreken.. het ganse traden heb ik nog nooit gedaan.. Toevallig ook geen 5 uncommon items? Die moet je blijkbaar ook traden om een rare item ofzo te krijgen? Euh ja hoort eigenlijk in RL topic :P
Ik heb enkel nog 1 painted item en 2 crates, heb zelf al een beetje zitten traden met Marty :shhhh:
Image

Re: Rocket League

422
Kolm wrote:
NTGSruler wrote:
Kolm wrote:Check rocket league topic... Ik had dezelfde problemen :p Je krijgt ook enkel de eerste 10u van de week dat je speelt items, daarna niet meer. Marty wilt misschien wel traden, ik heb enkel nog een painted denk ik.
Ik had het gezien. :P Jij kunt nog een painted item traden? Dan moet ik Marty eens aanspreken.. het ganse traden heb ik nog nooit gedaan.. Toevallig ook geen 5 uncommon items? Die moet je blijkbaar ook traden om een rare item ofzo te krijgen? Euh ja hoort eigenlijk in RL topic :P
Ik heb enkel nog 1 painted item en 2 crates, heb zelf al een beetje zitten traden met Marty :shhhh:
Morgennamiddag kan ik het eens rustig bekijken. Ik stuur dan een berichtje en dan zien we wel wat we kunnen doen. ;) Had ook ergens gelezen dat voor sommigen ook de trophy kregen bij het traden van een veteraan item?
Image

Re: Rocket League

423
Klopt, als iemand een veteran item met je trade, dan krijg je de trophy. Heb ik ook met Marty gedaan. Enige jammere is, dat als je het item daarna nog eens trade, de veteran status weg is en je dus geen trophy aan iemand anders kunt geven. Ik heb het item terug naar Marty getrade, maar dan was het niet meer veteran dus.
Image

Re: Rocket League

424
Kolm wrote:Klopt, als iemand een veteran item met je trade, dan krijg je de trophy. Heb ik ook met Marty gedaan. Enige jammere is, dat als je het item daarna nog eens trade, de veteran status weg is en je dus geen trophy aan iemand anders kunt geven. Ik heb het item terug naar Marty getrade, maar dan was het niet meer veteran dus.
Ah en Marty heeft wss nu geen veteraan item meer?
Image

Re: Rocket League

427
NTGSruler wrote:
Kolm wrote:Klopt, als iemand een veteran item met je trade, dan krijg je de trophy. Heb ik ook met Marty gedaan. Enige jammere is, dat als je het item daarna nog eens trade, de veteran status weg is en je dus geen trophy aan iemand anders kunt geven. Ik heb het item terug naar Marty getrade, maar dan was het niet meer veteran dus.
Ah en Marty heeft wss nu geen veteraan item meer?
Tuurlijk wel :D . Heb er nog 2 op veteranen status :)
Heb ook nog 4 uncommon items liggen.
Dus als je kistjes (overdrive of turbo) hebt wil ik die uncommons ook wel ruilen
Image

Re: Rocket League

428
Marty wrote:
NTGSruler wrote:
Kolm wrote:Klopt, als iemand een veteran item met je trade, dan krijg je de trophy. Heb ik ook met Marty gedaan. Enige jammere is, dat als je het item daarna nog eens trade, de veteran status weg is en je dus geen trophy aan iemand anders kunt geven. Ik heb het item terug naar Marty getrade, maar dan was het niet meer veteran dus.
Ah en Marty heeft wss nu geen veteraan item meer?
Tuurlijk wel :D . Heb er nog 2 op veteranen status :)
Heb ook nog 4 uncommon items liggen.
Dus als je kistjes (overdrive of turbo) hebt wil ik die uncommons ook wel ruilen
Uncommons uit die kisten? Ik heb denk ik nog 1 van elke kist staan

Re: Rocket League

430
Marty wrote:Nee die komen niet uit de kisten. Uncommon is een drop die je kan krijgen aan het eind van een wedstrijd
Je moet 5 dezelfde "rank" items traden voor een hogere "rank" om een trophy te unlocken
Ah, ik dacht aan rares.
Die uit de kisten hebben dezelfde kleur als degene die ge kunt maken.

Re: Rocket League

431
Marty wrote:
NTGSruler wrote:
Kolm wrote:Klopt, als iemand een veteran item met je trade, dan krijg je de trophy. Heb ik ook met Marty gedaan. Enige jammere is, dat als je het item daarna nog eens trade, de veteran status weg is en je dus geen trophy aan iemand anders kunt geven. Ik heb het item terug naar Marty getrade, maar dan was het niet meer veteran dus.
Ah en Marty heeft wss nu geen veteraan item meer?
Tuurlijk wel :D . Heb er nog 2 op veteranen status :)
Heb ook nog 4 uncommon items liggen.
Dus als je kistjes (overdrive of turbo) hebt wil ik die uncommons ook wel ruilen

Wauw Super! Ik heb ondertussen een kistje of drie die je uiteraard mag hebben!
Image
cron