Re: Rocket League

438
NTGSruler wrote:
Kolm wrote:Proficiat! :cool:
Komen hier nog updates voor? :q:
Zo te zien wel:
In the interest of full disclosure, we do plan to add new items at Rare and Very Rare qualities in the next major game update to add more diversity to the free item drop pool.
bron: Rocket League.com

Maar of er trophies bij zitten...Ze zeggen wel een "major update" dus kans is wel redelijk aanwezig dat er dan ook weer trophies bij zullen zitten.
Alleen nog niet bekend wanneer die update komt
Image

Re: Rocket League

439
Marty wrote:
NTGSruler wrote:
Kolm wrote:Proficiat! :cool:
Komen hier nog updates voor? :q:
Zo te zien wel:
In the interest of full disclosure, we do plan to add new items at Rare and Very Rare qualities in the next major game update to add more diversity to the free item drop pool.
bron: Rocket League.com

Maar of er trophies bij zitten...Ze zeggen wel een "major update" dus kans is wel redelijk aanwezig dat er dan ook weer trophies bij zullen zitten.
Alleen nog niet bekend wanneer die update komt
Completion percentage kan terug zakken dan :lol:
Image

Re: Rocket League

440
Als er mensen zijn die interesse hebben in gratis items: (Wrestlemania gerelateerd):

Je kunt ze invoeren onder: extras --> code invoeren
Je krijgt dan random 2 van de 11 items per code:

PLAYER BANNER

‘WWE’
‘WWE RAW’
‘WWE SmackDown Live!’
‘WWE NXT’
‘WWE WrestleMania 34’

FLAGS

‘WWE’
‘WWE RAW”
‘WWE SmackDown Live!’
‘WWE NXT’
‘WWE WrestleMania 34’

WHEEL

‘WWE’

Deze codes zijn op moment beschikbaar:
1. wrestlemania
2. wwedads
3. RLBirthday

En voor een popcorn boost:
popcorn
Image

Re: Rocket League

441
Ik had bezoek vandaag en ging nog een rondje spelen... De update (1.48) kon niet gedownload worden omdat er te weinig vrije ruimte was (ongeveer 33GB).
De game was maar 6,95GB dus ik snapte het helemaal niet. Ik heb ongeveer 100GB verwijderd en de update opnieuw gestart.

Er was blijkbaar een update van 10,114GB terwijl de game voor downloaden van de update dus maar 6.95GB was :O

Na installeren was de game uiteindelijk 11,74GB.
Image

Re: Rocket League

448
Kolm wrote:
NTGSruler wrote: Urrgh 100% completion weer weg :meh:
that² :q:
Completion % was de reden dat ik trophies beginnen negeren ben, het kan uw hobby verpesten. Gratis updates met nieuwe content zouden nooit een slechte zaak mogen zijn.

:q:

Re: Rocket League

449
Completion is ondertussen een deel van mijn hobby geworden. De gratis content is mooi meegenomen. Alleen was ik de game al lang geleden beu gespeeld. Toch ga ik hem weer installeren en proberen de gratis (want dat is het ook) trophies terug te behalen. Mss zelfs met wat hulp van de leden hier ;)
Image

Re: Rocket League

450
NTGSruler wrote:Completion is ondertussen een deel van mijn hobby geworden. De gratis content is mooi meegenomen. Alleen was ik de game al lang geleden beu gespeeld. Toch ga ik hem weer installeren en proberen de gratis (want dat is het ook) trophies terug te behalen. Mss zelfs met wat hulp van de leden hier ;)
Ge wet dagge altij moogt roepen e ruler :-) get mij ook al veel geholpen

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image
cron