FIFA 16

1
Laten we het officieel maken, en er een apart topic voor openen.
Hier kan je dus praten over de volgende Fifa in de reeks van EA ... Fifa 16.

Game werd vandaag voorgesteld d.m.v. een trailer. Hierin werden 2 zaken onthuld:
  • Vrouwenteams (12 nationale ploegen) worden voor het eerst geintroduceerd
    Releasedatum is 24 september
Hier is de trailer:
PSN tichke
Image

Re: FIFA 16

3
Maar goed ook dat er eindelijk vrouwenteams beschikbaar zijn. Als je sommige reacties leest op Facebook, zou je je nog gaan schamen dat je een mannelijke gamer bent:
de keukenvrouwen zijn nu ook in the game
Nieuwe blessure in carrière: Uw speelster x heeft een blessure van 9 maanden opgelopen, zwangerschap.
Kunnen we eindelijk fifa spelen en aftrekken tegelijk
Meisje kunnen niet voetballen Like als Jij dat ook vind
Laat het anders gwn een download zijn en dat degene die vrouwenFifa willen spelen ervoor betalen.. Schande EA-Sports! Laat gvd de echte FIFA gamer beslissen over wat er moet gebeuren
Ronduit beschamende uitspraken als je het mij vraagt. En dat terwijl EA voor het eerst in lange tijd eens iets goeds doet en aantoont dat FIFA niet per se een mannengame hoeft te zijn. Vooral die laatste quote vind ik erg, "de echte FIFA gamer". Wie heeft in godsnaam het recht om te bepalen wie een game mag spelen en wie niet...
Image

Re: FIFA 16

4
Die dude die zich gaat aftrekken en fifa tegelijkertijd spelen moet wel een kenner zijn.
Fifa met 1 hand spelen! Sterk!

Ik snap de commotie er ook niet rond.
Als het je niet boeit dan boeit het je niet. Easy as that
Speel dan gewoon niet met 1 van die 12 teams.

Persoonlijk boeit het me niet maar vind het wel een mooie toevoeging.
Alleen moet er nu wel een create team inzitten! ;)
Image

Re: FIFA 16

5
Hybris wrote:Maar goed ook dat er eindelijk vrouwenteams beschikbaar zijn. Als je sommige reacties leest op Facebook, zou je je nog gaan schamen dat je een mannelijke gamer bent:

Ronduit beschamende uitspraken als je het mij vraagt. En dat terwijl EA voor het eerst in lange tijd eens iets goeds doet en aantoont dat FIFA niet per se een mannengame hoeft te zijn. Vooral die laatste quote vind ik erg, "de echte FIFA gamer". Wie heeft in godsnaam het recht om te bepalen wie een game mag spelen en wie niet...
Ik zou me alleen schamen dat ik Facebook gebruik. Dit is typisch het niveau van Facebook/social media uitspraken.

Als dit de grootste toevoeging van Corruptie 16 is, dan is het weer een matig jaar voor de game. Natuurlijk is het leuk dat ze eindelijk vrouwen voetbal toevoegen, maar met alleen een paar landenteams toevoegen kom je er niet mee. Dit jaar is het WK vrouwen voetbal(http://nl.wikipedia.org/wiki/Wereldkamp ... ouwen_2015), alle gekwalificeerde landen toevoegen had het geheel een stuk vollediger, actueler en vooral leuker gemaakt.

Re: FIFA 16

6
@Hybris

toevallig niet jouw uitspraken in een veeeeer verleden ??

geintje :smug:

@Hozer, niet alles aan FB en social media is slecht hé bijvoorbeeld euh ja euh ... er is vast wel iets goed hoor :P

Re: FIFA 16

7
Uitspraken van onwetende pubertjes lijkt mij.

Op zich is het wel leuk dat vrouwenteams hun opwachting maken. Als EA het goed aanpakt kan het wel degelijk een goed gameplay-element zijn. Vrouwenvoetbal is nu éénmaal anders dan mannenvoetbal. En steek daar de comment van BozeGozer bij en je hebt alweer een hele mooie update die ze in FIFA 16 kunnen implementeren.
Image

Re: FIFA 16

8
Misschien hebben ze ook de minigames voor een match aangepast? Pak de Poen met Blatter ofzo...

Geen slechte toevoeging, al zou ik er niet bepaald mee spelen denk ik.
Heb maar weinig voeling met vrouwenvoetbal en ken er ook niemand van eigenlijk. In dat opzicht is het dan weer super dat ze dit toevoegen, zodat ook de dames de erkenning krijgen die ze verdienen.

Wat die commentaren via FB betreft: komt waarschijnlijk van dezelfde losers als die je een bericht sturen nadat ze een match verloren hebben tegen je om je uit te maken voor vanalles en nog wat :p
Image

Re: FIFA 16

9
Sanity penguin wrote:Misschien hebben ze ook de minigames voor een match aangepast? Pak de Poen met Blatter ofzo...

Geen slechte toevoeging, al zou ik er niet bepaald mee spelen denk ik.
Heb maar weinig voeling met vrouwenvoetbal en ken er ook niemand van eigenlijk. In dat opzicht is het dan weer super dat ze dit toevoegen, zodat ook de dames de erkenning krijgen die ze verdienen.

Wat die commentaren via FB betreft: komt waarschijnlijk van dezelfde losers als die je een bericht sturen nadat ze een match verloren hebben tegen je om je uit te maken voor vanalles en nog wat :p



Haha, denk dat je er niet ver vanaf zit ;)
Image

Re: FIFA 16

10
Die van de nieuwe blessure, namelijk zwangerschap, vind ik wel goed gevonden :P
Doet me nu denken dat vrouwen die voetballen, waarschijnlijk iets in hun contract hebben staan over zwangerschap :think:
Image

Re: FIFA 16

11
Mooie toevoeging. Als er volgend jaar dan nog veel meer landenteams bijkomen, zit het op dat vlak toch ook alweer wat beter. Op die manier kan het vrouwenvoetbal eindelijk ook wat aandacht krijgen, want veel hoort ge er voor de rest niet van.

Op vlak van gameplay ben ik benieuwd wat ze nu lichtjes aangepast zullen hebben.
cron