Beach Buggy Racing

1
Image
Ontwikkelaar: Vector Unit
Uitgever: Vector Unit
Genre: Kart Racing
Release Date: verkrijgbaar
Prijs: 6,99
Platform: PS4, alleen digitaal
Spelers: 1 tot 4 (alleen offline)
Trailer:

Gameplay:

Screenshots:
Image
Image
Image
Image
Verhaal:
Beach Buggy is terug met een explosief vervolg! Rij rond in de boordevolle actie en verrassing gevulde wereld van off-road karting chaos. Race tegen een groep van rivaliserende bestuurders elk met unieke persoonlijkheden en speciale vaardigheden. Bouw een verzameling op van te gekke Power-ups, zoals Dodgeball Frenzy, Fireball en Oil Slick. Ontgrendel en upgrade een verscheidenheid aan voertuigen, van dune buggy's tot monster trucks. Test je vaardigheden in 6 verschillende spel modi op 15 fantasierijke 3D circuits, tegen een bende die gek is op tropische omstandigheden en die ernstig lijden aan woedeaanvallen op de weg!
----------------------------------------------
Bron: SEN Store
----------------------------------------------

Dit is natuurlijk wel een port van de mobiele versie, maar voor €7 wilde ik de gok wel wagen. Sommige reviews zeggen dan de controls niet goed reageren maar daar heb ik geen last van. Misschien is het gewoon wennen.
Maar aangezien dit volgens mij de tweede kart game is voor de ps4 (Cel Damage de eerste) ga ik mij er wel mee vermaken. Natuurlijk komt dit niet in de buurt van een Mario Kart of een Crash Team Racing.

* Je moet ook geld verzamelen door races te completen om je auto te kunnen opgraden.
* De laadtijden zijn bijna niet aanwezig, natuurlijk wel de standaard intro van het race level maar dat gaat snel genoeg)
* 4 spelers offline. Dat zie je ook niet vaak meer
* Helaas geen online mulitplayer
Image

Re: Beach Buggy Racing

4
Pff een racegame met geen multiplayer, hoe lame is dat. :p

Ik heb vroeger nog de Beach Buggy op mijn tablet gespeeld maar meh, not impressed.

Deze laat ik dan ook aan me voorbij gaan, hoegenaamd geen interesse in eigenlijk.
Image

Re: Beach Buggy Racing

6
Vroeger op iPad al gespeeld, ik herinner mij er niet zoveel ervan, maar ik dacht dat er nogal weinig tracks in zaten. Dus als je deze wil kopen, probeer eerst eens de mobiele versie. Lijkt me ook geen 7 EUR waard, tenzij er veel extra content in zit.
Image

Re: Beach Buggy Racing

7
Elexus wrote:Pff een racegame met geen multiplayer, hoe lame is dat. :p

Ik heb vroeger nog de Beach Buggy op mijn tablet gespeeld maar meh, not impressed.

Deze laat ik dan ook aan me voorbij gaan, hoegenaamd geen interesse in eigenlijk.
Geen multiplayer? De game heeft 4 speler offline splitscreen multiplayer. Dat is fantastisch(en tegenwoordig behoorlijk zeldzaam).

Ik vond de game wel redelijk voor een gratis mobiele kart game, 7 euro op console zal ik er echter nooit voor over hebben.

Re: Beach Buggy Racing

8
BozeGozerXrd wrote:
Elexus wrote:Pff een racegame met geen multiplayer, hoe lame is dat. :p

Ik heb vroeger nog de Beach Buggy op mijn tablet gespeeld maar meh, not impressed.

Deze laat ik dan ook aan me voorbij gaan, hoegenaamd geen interesse in eigenlijk.
Geen multiplayer? De game heeft 4 speler offline splitscreen multiplayer. Dat is fantastisch(en tegenwoordig behoorlijk zeldzaam).

Ik vond de game wel redelijk voor een gratis mobiele kart game, 7 euro op console zal ik er echter nooit voor over hebben.
Online multiplayer dan, excuses.
Image

Re: Beach Buggy Racing

9
BozeGozerXrd wrote:
Elexus wrote:Pff een racegame met geen multiplayer, hoe lame is dat. :p

Ik heb vroeger nog de Beach Buggy op mijn tablet gespeeld maar meh, not impressed.

Deze laat ik dan ook aan me voorbij gaan, hoegenaamd geen interesse in eigenlijk.
Geen multiplayer? De game heeft 4 speler offline splitscreen multiplayer. Dat is fantastisch(en tegenwoordig behoorlijk zeldzaam).

Ik vond de game wel redelijk voor een gratis mobiele kart game, 7 euro op console zal ik er echter nooit voor over hebben.
hier heeft Gozerrrr wel een punt, offline multiplayer is heel zeldzaam geworden :idea: