Re: Assetto Corsa

31
Even een paar rondjes gereden. Waar ik aan moet wennen is (speel met driving line) dat die niet echt nauwkeurig is. Maar kan ook aan mij liggen.
Als ik bij F1 2016 de lijn volg en die wordt rood begin ik met remmen en dat komt meestal goed uit, maar bij Assetto Corsa sta ik veel te vroeg stil. Ik begin al voor de bocht al weer gas te geven.

Ik heb wel meteen de Force Feed Back van 100% terug gezet op 60%. Met 100% lukte het niet echt
Image

Re: Assetto Corsa

32
Marty wrote:Even een paar rondjes gereden. Waar ik aan moet wennen is (speel met driving line) dat die niet echt nauwkeurig is. Maar kan ook aan mij liggen.
Als ik bij F1 2016 de lijn volg en die wordt rood begin ik met remmen en dat komt meestal goed uit, maar bij Assetto Corsa sta ik veel te vroeg stil. Ik begin al voor de bocht al weer gas te geven.

Ik heb wel meteen de Force Feed Back van 100% terug gezet op 60%. Met 100% lukte het niet echt
Dat is hetzelfde bij Project Cars. Als ik mij niet vergis past die zich niet aan aan de auto. Dus met een LMP1 of een oude bak, het rood begint op dezelfde plaats.
Bij F1 is die idd zeer precies maar daar moeten ze ook enkel rekening houden met F1 wagens.
PSN tichke
Image

Re: Assetto Corsa

34
Marty wrote:Even een paar rondjes gereden. Waar ik aan moet wennen is (speel met driving line) dat die niet echt nauwkeurig is. Maar kan ook aan mij liggen.
Als ik bij F1 2016 de lijn volg en die wordt rood begin ik met remmen en dat komt meestal goed uit, maar bij Assetto Corsa sta ik veel te vroeg stil. Ik begin al voor de bocht al weer gas te geven.

Ik heb wel meteen de Force Feed Back van 100% terug gezet op 60%. Met 100% lukte het niet echt
Wat Tichke zegt. Dit probleem hebben ze bij Gran Turismo ook :D
Image

Re: Assetto Corsa

35
NTGSruler wrote:
Marty wrote:Even een paar rondjes gereden. Waar ik aan moet wennen is (speel met driving line) dat die niet echt nauwkeurig is. Maar kan ook aan mij liggen.
Als ik bij F1 2016 de lijn volg en die wordt rood begin ik met remmen en dat komt meestal goed uit, maar bij Assetto Corsa sta ik veel te vroeg stil. Ik begin al voor de bocht al weer gas te geven.

Ik heb wel meteen de Force Feed Back van 100% terug gezet op 60%. Met 100% lukte het niet echt
Wat Tichke zegt. Dit probleem hebben ze bij Gran Turismo ook
Dan heb ik Gran Turismo niet genoeg gespeeld blijkbaar omdat ik het daar niet merkte dat de lijn niet klopte :lol:

Jammer genoeg nu ff 2 a 3 dagen mijn knie kans geven om te herstellen en dan kan ik daarna weer een uurtje of zo :lol: :lol: :?

het is ook niet dat ik niets anders te spelen heb :D
Image