Project CARS 2 en 3

1
Platform: PS4
Ontwikkelaar: Slightly Mad Studios
Uitgever: ???(mogelijk Namco Bandai)
Genre: Racing Sim
Release: ???


Ja, dat lees je goed. Project Cars is net uit en nu al is het vervolg aangekondigd. Deel 2 zal meer dan 200 parcoursen hebben(1 track kan meerdere parcoursen hebben) en je zult op losse ondergronden kunnen rijden (modder, sneeuw), oftwel rally and ook hill climbs.

Ook kun je nu co-op rijden met rijder wissels, co-piloot en zelfs als spotter.

En natuurlijk willen ze weer al je geld hebben, dus hebben ze al een crowdsourcing geopend:
http://www.projectcarsgame.com/project-cars-2.html

Re: Project CARS 2

5
M-power wrote:
NTGSruler wrote:Heb er ook van gehoord van Project Cars 2. Gaan ze binnenkort eerst ook niet nog DLC uitbrengen?
ja, er komt nog dlc voor pc1.
Ja, maar die DLC content zal ook wel in PC2 zitten. Dus kun je net zo goed wachten. :D

Re: Project CARS 2

6
BozeGozerXrd wrote:
M-power wrote:
NTGSruler wrote:Heb er ook van gehoord van Project Cars 2. Gaan ze binnenkort eerst ook niet nog DLC uitbrengen?
ja, er komt nog dlc voor pc1.
Ja, maar die DLC content zal ook wel in PC2 zitten. Dus kun je net zo goed wachten. :D
Kunt evengoed stoppen met gamen tot de volgende PS uitkomt, dan zullen al de voorbije games toch als remaster terug uitgebracht worden ;)
PSN tichke
Image

Re: Project CARS 2

7
tichke wrote:Kunt evengoed stoppen met gamen tot de volgende PS uitkomt, dan zullen al de voorbije games toch als remaster terug uitgebracht worden ;)
Dat slaat natuurlijk nergens op. Want de PS5 is nog 5 jaar weg, en remasters van (sub)720 naar 1080 en 30fps naar 60 is een goede verbetering, maar als de game dat al is, heb je aan 4K, zelfs op 120fps een stuk minder tenzij je een bioscoop scherm hebt en de game in (glassless)3D is.

Project Cars 2 komt volgend jaar al uit en de DLC van PC1 kost bijelkaar waarschijnlijk evenveel als PC2 als ie in de winkels ligt. Het is dus idioot dat je dubbel gaat betalen terwijl je het volgend jaar gewoon bij de nieuwe game krijgt. In de tussen tijd kun je de game nog spelen, krijg je patches en er zijn, je weet het waarschijnlijk niet, ook nog andere games verkrijgbaar.

Re: Project CARS 2

8
Wat BozeGozer zegt. Ben nooit echt fan geweest van DLC. In mijn ogen is het gewoon een manier om extra geld af te troggelen van de nietversmoedende gamer. Breng gewoon eens terug games uit waarop ALLE content staat.
Image

Re: Project CARS 2

9
Sorry maar verwacht PC2 niet volgend jaar. Je kan ook moeilijk zeggen dat de game "aangekondigd" is.
Ze zijn met de crowdfunding begonnen, en ja we weten allemaal dat ze genoeg geld zullen inzamelen. Maar dan nog ik verwacht geen PC2 in 2016.

En mijn reactie was ironisch bedoeld ;)
Ik ging gewoon verder op uw manier van redeneren. Ge moet hier ni elke reactie letterlijk opvatten eh.

En dan over DLC: in principe ben ik er ook niet voor te vinden. Al zeker niet bij de grote games waar de DLC samen met de game wordt aangekondigd.
Maar ondertussen is het de regel geworden, en het wordt nog erger (zie maar naar die Disney toestanden waar je speelgoed moet komen voor levels ...).
Enkel voor games die ik zoizo nog uren ga spelen, en waar de DLC meer dan een paar minuten extra gameplay levert, durf ik wel is DLC aanschaffen. Dat is hier dus ook het geval.
PSN tichke
Image

Re: Project CARS 2

10
tichke wrote:Sorry maar verwacht PC2 niet volgend jaar. Je kan ook moeilijk zeggen dat de game "aangekondigd" is.
Ze zijn met de crowdfunding begonnen, en ja we weten allemaal dat ze genoeg geld zullen inzamelen. Maar dan nog ik verwacht geen PC2 in 2016.

En mijn reactie was ironisch bedoeld ;)
Ik ging gewoon verder op uw manier van redeneren. Ge moet hier ni elke reactie letterlijk opvatten eh.

En dan over DLC: in principe ben ik er ook niet voor te vinden. Al zeker niet bij de grote games waar de DLC samen met de game wordt aangekondigd.
Maar ondertussen is het de regel geworden, en het wordt nog erger (zie maar naar die Disney toestanden waar je speelgoed moet komen voor levels ...).
Enkel voor games die ik zoizo nog uren ga spelen, en waar de DLC meer dan een paar minuten extra gameplay levert, durf ik wel is DLC aanschaffen. Dat is hier dus ook het geval.
Jouw reactie is niet ironisch, maar ridicuul. Het heeft niets met mijn manier redeneren te maken, het slaat werkelijk nergens op.

Daarnaast werkt de community al een tijd aan de onderdelen van PC2, en wordt daar nu volop op ingezet door de kosten te laten dekken. De kern van PC2 blijft hetzelfde als deel 1, dus ze hoeven niet een hele game opnieuw te ontwerpen. Een release in 2016 is zeer realistisch, tenzij ze weer allerlei nieuwe bugs introduceren en de game weer 10 keer uitstellen.

Re: Project CARS 2

11
BozeGozerXrd wrote:
tichke wrote:Kunt evengoed stoppen met gamen tot de volgende PS uitkomt, dan zullen al de voorbije games toch als remaster terug uitgebracht worden ;)
Dat slaat natuurlijk nergens op. Want de PS5 is nog 5 jaar weg, en remasters van (sub)720 naar 1080 en 30fps naar 60 is een goede verbetering, maar als de game dat al is, heb je aan 4K, zelfs op 120fps een stuk minder tenzij je een bioscoop scherm hebt en de game in (glassless)3D is.

Project Cars 2 komt volgend jaar al uit en de DLC van PC1 kost bijelkaar waarschijnlijk evenveel als PC2 als ie in de winkels ligt. Het is dus idioot dat je dubbel gaat betalen terwijl je het volgend jaar gewoon bij de nieuwe game krijgt. In de tussen tijd kun je de game nog spelen, krijg je patches en er zijn, je weet het waarschijnlijk niet, ook nog andere games verkrijgbaar.
als er een volgende uitkomt hé Gozerov :smug:

Re: Project CARS 2

14
tichke wrote:Euhm voor zo ver ik weet bozegozer beslis ik en ik alleen of mijn reactie al dan niet serieus bedoeld zijn.
Hoe dat gij ze begrijpt is uw probleem.
Ik trek niet de niet-serieusheid van jouw reactie in twijfel. Enkel is het niet zo zeer een ironische post, maar een ridicule.