Re: Project CARS 2

18
NTGSruler wrote:Deze is ook weer super interessant en in de gaten te houden. Ik hou van een goede Racegame van tijd tot tijd.
Gij had ook een racestuur, dacht ik? Welk hebt ge?

Ik moet nog aan de eerste Project CARS beginnen, dus deze ga ik nog lang niet kopen :p

Re: Project CARS 2

19
met0t0 wrote:
NTGSruler wrote:Deze is ook weer super interessant en in de gaten te houden. Ik hou van een goede Racegame van tijd tot tijd.
Gij had ook een racestuur, dacht ik? Welk hebt ge?

Ik moet nog aan de eerste Project CARS beginnen, dus deze ga ik nog lang niet kopen :p
Verkeerd gedacht :P Al mijn racegames heb ik overwonnen met controller.
Image

Re: Project CARS 2

20
NTGSruler wrote:
met0t0 wrote:
NTGSruler wrote:Deze is ook weer super interessant en in de gaten te houden. Ik hou van een goede Racegame van tijd tot tijd.
Gij had ook een racestuur, dacht ik? Welk hebt ge?

Ik moet nog aan de eerste Project CARS beginnen, dus deze ga ik nog lang niet kopen :p
Verkeerd gedacht :P Al mijn racegames heb ik overwonnen met controller.
wegpiraat !! :O

Re: Project CARS 2

22
met0t0 wrote:
NTGSruler wrote:Verkeerd gedacht :P Al mijn racegames heb ik overwonnen met controller.
Ah ok, dan heb ik mij inderdaad vergist :p
Dan hebt ge de eerste game waarschijnlijk niet in cockpit-view gespeeld?
Normaal heb ik dat wel eens geprobeerd. Tis al lang geleden dat ik de game nog gespeeld heb.
Image

Re: Project CARS 2

25
Voor mij hoeven ze niet met DiRT te concurreren omdat dat qua licenties enz. toch nooit zal lukken. Maar ik vind rallycross wel leuk dus goed dat het ook naar Project CARS 2 komt. Ik koop toch sowieso beide games (PC2 en DiRT 4), dus dan kan ik het eens vergelijken.

Re: Project CARS 2

28
tichke wrote:
NTGSruler wrote:Is er recentelijk op E3 over deze game gesproken geweest eigenlijk?
Buiten een nieuwe trailer was er niet echt nieuws, behalve dan de releasedate die ik ff vergeten ben :)
Komt op 22 september uit :cool: