Re: Project CARS 2

31
paveman wrote:Qua graphics zal het ook niet in de buurt komen van GT Sport. Qua gameplay zou het dan wel weer stukken beter zijn.
Ik heb de eerst nog niet eens gespeeld (gekocht). Weet ook niet of ik m ooit ga kopen...
De game was goed. Op zich heb ik op termijn meer genoten van een DriveClub. Deels door de vele content natuurlijk. Het één is meer sim terwijl DriveClub meer arcadegericht was natuurlijk. Persoonlijk vind ik het een moeilijke keuze maar met spijt moet ik zeggen dat ik voorlopig meer naar PC2 neig dan naar GT Sport. Heb namelijk pas ontdekt dat er in GTS geen echte career in zal zitten. GTS zal enorm online gericht zijn. Al ziet het er fantastisch uit en is de omkadering en de vele opties overweldigend.
Ook niet vergeten dat F1 2017 ook deze maand uitkomt. Benieuwd wat daar van komt.
Image

Re: Project CARS 2

32
Goed dat je het nog eens zegt: note to self: GT Sport nooit en te nimmer kopen :D
Op een of andere manier kan ik nooit echt goed in F1 games komen. Misschien maar goed ook... zo blijven er weinig racegames over die anders m'n backlog nóg voller zouden maken :D
Het blijkt maar weer: ik kan van teveel genres genieten...
Image

Re: Project CARS 2

33
paveman wrote:Goed dat je het nog eens zegt: note to self: GT Sport nooit en te nimmer kopen :D
Op een of andere manier kan ik nooit echt goed in F1 games komen. Misschien maar goed ook... zo blijven er weinig racegames over die anders m'n backlog nóg voller zouden maken :D
Het blijkt maar weer: ik kan van teveel genres genieten...
Formule 1 games zijn natuurlijk al weer héél specifiek en als we eerlijk zijn bieden ze elk jaar héél weinig nieuws. Toch vind ik het super om zulke games te spelen.

Op GT Planet is de algemene trend wel dat de meesten het enorm jammer vinden dat ze niet meer met een beginnersauto zullen kunnen beginnen en zich zo kunnen opwerken. Daar staat tegenover dat het online racen tegen elkaar het gezaag over de AI minder zal zijn aangezien je je "career" speelt tegen menselijke tegenstanders.

Als voor PC2 hoop ik dat er een deftige career in zit en dat het online gedeelte je niet "opgedrongen" wordt.. In de vorige PC zat er een online trophy waarbij je aan 20 community events moest deelnemen (en geldige goede tijd neerzetten) die dus minimum 20 weken duurde vooraleer je die had. Bovendien was de trophy ook nog eens geglitched waardoor velen platinumloos achter bleven...
Image

Re: Project CARS 2

34
Ik ben pas recent begonnen met Project CARS 1 en ga mij ook niet bezighouden met die online trophies hoor :p
Nu zijn er waarschijnlijk toch bijna geen mensen meer over online omdat de tweede game er bijna is en degenen die er zijn, zijn waarschijnlijk toch veel te goed in vergelijking met mij :p

Ik heb ook meer interesse in deze game dan GT Sport, maar normaal gezien koop ze beiden wel eens.

Re: Project CARS 2

36
NTGSruler wrote:Vandaag de release van deze game. Voor diegene die mochten twijfelen om hem aan te schaffen: Niet doen. Je kan met een gerust hart je geld neerleggen voor deze. :P ;)
:cool:
Als ik ooit klaar zou zijn met de eerste game, maak ik even een tussenstop in de rallygames en ga ik daarna terug over naar Project CARS 2 :)

Re: Project CARS 2

37
Redelijk lastige race game. Heb wel assists op authentic staan. Dus dat is zoals de auto's in het echt ook "assists" hebben.
Auto's (stads auto's, die max 220km/h kunnen) lukt wel aardig maar met Karts moet ik echt opletten dat ik niet vol gas of rempedaal indruk :silly:
Zostraks een baan gekozen vol met sneeuw en ijzel en natuurlijk met een Kart. Dat is niet te doen. Slip & Slide.

Maar krijg jammer genoeg wel weer snel last van de knie dus hopelijk komt mn seat slider snel binnen. Dan kan ik een stuk makkelijker de afstand tot de pedalen veranderen. Had gehoopt dat met een Playseat het minder snel zou zijn maar helaas... Maar de stoel zelf zit wel veel beter dan mn vorige setup.
Image

Re: Project CARS 2

38
Marty wrote:Redelijk lastige race game. Heb wel assists op authentic staan. Dus dat is zoals de auto's in het echt ook "assists" hebben.
Auto's (stads auto's, die max 220km/h kunnen) lukt wel aardig maar met Karts moet ik echt opletten dat ik niet vol gas of rempedaal indruk :silly:
Zostraks een baan gekozen vol met sneeuw en ijzel en natuurlijk met een Kart. Dat is niet te doen. Slip & Slide.

Maar krijg jammer genoeg wel weer snel last van de knie dus hopelijk komt mn seat slider snel binnen. Dan kan ik een stuk makkelijker de afstand tot de pedalen veranderen. Had gehoopt dat met een Playseat het minder snel zou zijn maar helaas... Maar de stoel zelf zit wel veel beter dan mn vorige setup.
Moet fantastisch zijn om de game te spelen met die Playseat.

Dat slippen is idd irritant. Op een rechte baan op volle snelheid rijden en er toch afgaan door het water :lol:
Kun je je vinden in de review op de blog?
Image

Re: Project CARS 2

39
Er ook aan begonnen, maar hier en daar toch al wat vervelende bugs tegengekomen ...

Qualifs skippen naar einde en de AI gaat opeens 5 seconden sneller rijden per ronde. Formula Rookie ... laatste race van kampioenschap is in de sneeuw ... ZO'n classes zouden geen sneeuw events mogen hebben ... Dat ding blijft geen 5 meter recht rijden maar de AI heeft dat blijkbaar geen last van.

Voor de rest zeer goeie racegame. Vind de engineer opties ook wel goed, aanpassingen die je via de vragen doet merk je direct op de baan.

En: Spa Historic met Ferrari GT3 :love:
PSN tichke
Image

Re: Project CARS 2

40
Haha, ik zag zojuist een mooie zeer bijzondere foto van Earase in Press X to Receive (groep) op de PS4.
Image
De programmatuur lijkt me nog niet geheel op punt. :lol:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Project CARS 2

42
Een soort van 'illegale' PXtR groep. Ik blijf bij de groep om ontwikkelingen te volgen. Ik heb je inmiddels toegevoegd. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Project CARS 2

43
Sora_Lizard wrote:Haha, ik zag zojuist een mooie zeer bijzondere foto van Earase in Press X to Receive (groep) op de PS4.
Image
De programmatuur lijkt me nog niet geheel op punt. :lol:
Euhm. Je wagen is lichter dus kun je snellere tijden zetten :D
Image
cron