Re: Project CARS 2

46
Marty wrote:Geen nadeel te bespeuren dus :D

Mn seatslider is ook gearriveerd, morgen maar even installeren en dan weer even racen :cool:
Sorry, mijn vermoeide ogen lazen even meatslider . . . huh? Wil je afvallen of zo? :think:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Project CARS 2

51
Zo heb toch maar assists aangezet. Kan nu tenminste een race uitrijden :lol:
Zonder assists is het niet echt (of echt niet) te doen voor mij. Zo met de assists aan is de game tenminste leuk om te doen. Vlieg er nog wel eens af maar iig niet meer zovaak als zonder assists. Nu nog even de juiste ai moeilijkheid kiezen en dan kan ik tenminste wedstrijdjes rijden

Paar rondjes Silverstone:

Zodra het begint te regenen schat ik een bocht verkeerd in.
Ook wel cool als je door een plas water heen rijdt je het meteen voelt aan het stuur.
Image

Re: Project CARS 2

52
Marty, hebt ge de vorige game ook met stuur gespeeld en had ge toen assists aanstaan? Ik vind het daarbij wel heel goed te doen zo, al vergt het natuurlijk wat oefeningen en juiste afstellingen per auto. Maar geen idee of deze game dus moeilijker geworden is.

Dat de AI plots bijna onmogelijk snellere tijden neerzet in kwalificaties als ge naar het einde skipt, vind ik ook vervelend in Project CARS 1, dus dan rijd ik altijd maar de volledige sessie uit :p

Re: Project CARS 2

53
De AI heb je goed ingesteld, je wordt nu gevolgd door allemaal slakjes. :lol:

Het ziet er echter erg goed uit zo! Nog een beetje oefenen en je staat volgend jaar naast Max op de grid! ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Project CARS 2

54
met0t0 wrote:Marty, hebt ge de vorige game ook met stuur gespeeld en had ge toen assists aanstaan? Ik vind het daarbij wel heel goed te doen zo, al vergt het natuurlijk wat oefeningen en juiste afstellingen per auto. Maar geen idee of deze game dus moeilijker geworden is.

Dat de AI plots bijna onmogelijk snellere tijden neerzet in kwalificaties als ge naar het einde skipt, vind ik ook vervelend in Project CARS 1, dus dan rijd ik altijd maar de volledige sessie uit :p
Deeltje 1 heb ik amper gespeeld met stuur en pedalen ivm problemen knie. Ofja deeltje 1 sowieso amper gespeeld.
De standaard instellingen van Project Cars 2 staat op authentic. De game was nog aan het installeren en dan kun je 1 baan kiezen met een snelle auto. En gok eens... kon niet eens de eerste bocht in sturen. Belandde iets verder op tussen de banden stapels :lol:

Op very easy zoals ik gister speelde bleef de tijden van de tegenstanders zo goed als het zelfde als ik de kwalificatie skipte nadat ik een tijd gezet had.

Sora_Lizard wrote:De AI heb je goed ingesteld, je wordt nu gevolgd door allemaal slakjes.

Het ziet er echter erg goed uit zo! Nog een beetje oefenen en je staat volgend jaar naast Max op de grid!
Ja zo moet dat toch. Kan ik tenminste winnen :)
Jaaa Max moet oppassen ;)
Image

Re: Project CARS 2

55
Marty wrote:
met0t0 wrote:Marty, hebt ge de vorige game ook met stuur gespeeld en had ge toen assists aanstaan? Ik vind het daarbij wel heel goed te doen zo, al vergt het natuurlijk wat oefeningen en juiste afstellingen per auto. Maar geen idee of deze game dus moeilijker geworden is.

Dat de AI plots bijna onmogelijk snellere tijden neerzet in kwalificaties als ge naar het einde skipt, vind ik ook vervelend in Project CARS 1, dus dan rijd ik altijd maar de volledige sessie uit
Deeltje 1 heb ik amper gespeeld met stuur en pedalen ivm problemen knie. Ofja deeltje 1 sowieso amper gespeeld.
De standaard instellingen van Project Cars 2 staat op authentic. De game was nog aan het installeren en dan kun je 1 baan kiezen met een snelle auto. En gok eens... kon niet eens de eerste bocht in sturen. Belandde iets verder op tussen de banden stapels :lol:

Op very easy zoals ik gister speelde bleef de tijden van de tegenstanders zo goed als het zelfde als ik de kwalificatie skipte nadat ik een tijd gezet had.

Sora_Lizard wrote:De AI heb je goed ingesteld, je wordt nu gevolgd door allemaal slakjes.

Het ziet er echter erg goed uit zo! Nog een beetje oefenen en je staat volgend jaar naast Max op de grid!
Ja zo moet dat toch. Kan ik tenminste winnen :)
Jaaa Max moet oppassen ;)

Dat van in de banden vliegen is herkenbaar ;) :lol:
Image

Re: Project CARS 2

56
Marty wrote:
Sora_Lizard wrote:De AI heb je goed ingesteld, je wordt nu gevolgd door allemaal slakjes.

Het ziet er echter erg goed uit zo! Nog een beetje oefenen en je staat volgend jaar naast Max op de grid!
Ja zo moet dat toch. Kan ik tenminste winnen :)
Jaaa Max moet oppassen ;)
:lol: Zo zou ik het ook doen alleen heb ik geen stuur. :(
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Project CARS 2

57
NTGSruler, hoe waren de online trophies? En als ik het goed voorheb, zit er ook geen trophy voor een 24u-race in? Want vooral die 24u-race weerhoudt er mij van om de platinum in de eerste game te halen, ik heb echt geen zin om mijn PS4 zo lang nutteloos aan te laten staan.

Voor de rest al veel gameplayvideo's van gezien en het ziet er goed uit :)

Re: Project CARS 2

58
met0t0 wrote:NTGSruler, hoe waren de online trophies? En als ik het goed voorheb, zit er ook geen trophy voor een 24u-race in? Want vooral die 24u-race weerhoudt er mij van om de platinum in de eerste game te halen, ik heb echt geen zin om mijn PS4 zo lang nutteloos aan te laten staan.

Voor de rest al veel gameplayvideo's van gezien en het ziet er goed uit :)
De online trophies kun je allemaal in private session halen met iemand uit je friendslist. Ik raad dit ook aan tenzij je denkt honderden uren online te gaan racen. De Veteran license vereist 350 online races en gemiddeld ben je 2u bezig met 1 race als je een lobby joined. Meestal staat practice and qualifying ook ingesteld...

Er zit niet rechtstreeks een 24u trophy in maar ik dacht dat je toch een 24u race ( Le Mans) moet doen om een lifetime achievement te behalen die dan wel aan een trophy gelinkt is. Dacht dat je in quick race een 24u race kon instellen op speed 64x. Je moet wel nog racen natuurlijk :lol:
Image

Re: Project CARS 2

60
Update 2.0:
• Improved driving line assist.
• Various AI behavioural and race line improvements.
• Multiple improvements and enhancements to multiplayer, and lobby handling.
• Improvements and enhancements to audio and sound effects.
• Improvements and enhancements to replays and replay cameras.
• USB keyboard support improved.
• Improvements, enhancements and fixes to Career flow.
• Enhancements to various cars’ handling and standard setup improvements.
• Tweaks and fixes to Achievement / Trophy unlock logic.
• Tweaks and fixes to setup UI and flow.
• Improved default assists for gamepad users.
• Fixes and improvements to headlights and brake lights.
• Fixes and improvements to ICM appearance and functionality.
• Improvements and enhancements to steering wheel support.
• Fixes and improvements to certain weather / tyre combinations.
• Optimisations to tracks across the game.
• Myriad render and performance tweaks and improvements.
Read more at http://www.playstationlifestyle.net/201 ... 1H5v8Gl.99
Image
cron